توکن های تلگرام با سه برابر قیمت ICO توسط Gram Asia به فروش می رسد – فناوران امید

طبق گفته بلومبرگ، Gram Asia که در کره جنوبی مستقر است، حق سهم Gram خود را از روز 10 جولای (6 روز دیگر) با قیمت هر توکن 4 دلار به فروش می رساند.

قیمت پیشنهادی برای فروش سه برابر قیمت فروش توکن گرام (1.33 دلار) در دومین ICO که در مارس 2018 برگزار شد، است.

طبق گفته وب سایت آن، فروش روز 10 جولای ظاهرا قرار است به طور انحصاری از طریق صرافی ژاپنی Liquid صورت بگیرد. صرافی Liquid همچنین ICO گرام را در ماه مارس برگزار کرد که در آن زمان تلگرام 850 میلیون دلار جمع آوری کرد و ارز آن را به 1.7 میلیارد دلار رساند.

طبق ایمیلی که از سوی این صرافی رسیده است، بلومبرگ گزارش می کند که کاربرانی که از توکن بومی این صرافی، QASH برای خرید گرام استفاده کنند، به ازای هر توکن تخفیف 0.50 دلاری دریافت می کنند.

تخمین ها برای قیمت آینده توکن گرام متفاوت است ولی طبق تحقیق یک آژانس روسی، Aton، به طور کلی در محدوده 2.10 تا 8 دلار خواهد بود.

اگر چه Liquid حدودا یک ماه پیش بیان کرد که قرار است این فروش را میزبانی کند، یک منبع نزدیک به تلگرام به کوین تلگراف گفته که هیچ ارتباطی بین این دو کمپانی نیست. این منبع همچنین گفته که خبر منتشر شده در 11 ژوئن اولین باری بود که آن ها درباره Gram Asia شنیده اند.

علاوه بر این، یک سرمایه گذار تلگرام بر این باور است که هیچ کس اجازه فروش توکن های Gram را پیش از عرضه رسمی ندارد. طبق قرارداد خرید توکن، خریدار موافقت می کند که

وارد هیچ گونه مبادله یا توافقنامه که منجر به انتقالات می شود، نشود

گرام توکن بومی مورد استفاده در شبکه TON یا Telegram Open Network است که هنوز عرضه نشده و TON شبکه ای نامتمرکز ساخته شده توسط برنامه پیام رسان تلگرام است. این سرویس توسط 200 میلیون کاربر استفاده می شود و قرار است عرضه توکن های گرام تا اواخر پاییز 2019 صورت بگیرد.

همچنین بخوانید |  همه چیز در مورد برنامه کلاهبرداری گرام فری (Gram free)

Gram Asia بزرگترین سهام دار توکن گرام در آسیا است. علاوه بر این ظاهرا صرافی Liquid این معامله را با Gram Asia انجام می دهد و نه تلگرام.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا