ثبت نام تضمینی ایران خودرو

خرید تضمینی سایت ایران خودرو و سایپا و دیگر سایت های خودرو ایرانی

اشتراک گذاری پست

نکات مهمی که در ثبت نام ایران خودرو باید رعایت کنید!

آموزش کامل و جامع صفر تا صد ثبت نام ایران خودرو

وقتتان را با آموزش های پراکنده موجود در اینترنت تلف نکنید!

پس حالا برای خرید آموزش جامع ثبت نام ایران خودرو اقدام کنید(کلیک کنید)

آموزشی که تمام موارد ثبت نام را در بر میگیرد.

در این آموزش تمام فعالیت‌های لازم برای ثبت نام ایران خودرو را یاد میگیرید و با یک بار خرید در آینده هرزمان روش ما تغییر کند آموزش ها و آپدیت های جدید ما را کاملا رایگان در پنل خود دریافت خواهید کرد.

ترفند اصلی ثبت نام ایران خودرو چیست ؟

برای ثبت نام در ایران خودرو لازم است تا با استفاده از نکات کلیدی استفاده از برنامه ها و کامپیوتر اقدام نمایید تا بتوانید با شانس بیشتری حاضر شوید درواقع  ابزار هایی میباشد که ثبت نام شما را تسهیل میکند و شما را به موفقیت میرساند . ما در فیلم آموزشی به صورت کامل و جامع تمام موارد را برای شما شرح داده ایم ، هدف از ارائه این روش یکسان سازی روند ثبت نام برای مصرف کننده واقعی و جلوگیری از ثبت نام دلالان و جلوگیری از شرکت و  وجود ربات هایی میباشد که از طریق کلاهبرداری اقدام به ثبت نام میکنند.

خوب به تصویر بالا نگاه کنید!

این ظرفیت و موجودی بسیار محدود در ثبت نام ۳۰ بهمن است !

اگر نکات کامپیوتری را درست عمل نکنید و تمام موارد آموزشی را ندانید

شانس شما در میان ۱۰۰ هزار نفر حاضرین در سایت پایین است.

اختلاف قیمت ۸۰ میلیونی آزاد و ثبت نامی!

شرایط ثبت نام ایران خودرو

چرا در ثبت نام ۱۰۰ هزار نفر رقیب دارید؟

تصویر بالا که آمار دقیقی از گوگل میباشد روند رو به رشد متقاضیان ثبت نام ایران خودرو را نشان میدهد که بعد از نوسانات زیاد قیمت خودرو ، افراد زیادی تمایل به سرمایه گذاری در این حوزه داشته و برای ورود به این بازار و خرید خودرو ثبت نامی سعی میکنند که همین موضوع باعث شده است که ثبت نام ایران خودرو با رقابت سنگینی قریب به ۱۰۰ هزار نفر در هر ثبت نام مواجه شود.

به شما چک لیست میدهیم

خیلی از افراد هنگام ثبت نام ممکن است دچار استرس شوند و سرعت عملشان کند شود برای همین موضوع در کنار فیلم و فایل آموزشی یکی دیگر از مفیدترین بخش های دوره چک‌لیست‌هایی میباشد که در اختیار شما قرار می‌دهیم. چک لیست‌ها دستورالعمل‌هایی اجرایی هستند که شما را از ساعت‌ها سعی و تلاش نجات می‌دهند.

آموزش کاملا ویدیویی با جزئیات

در این آموزش تمام موارد لازم کاملا به صورت ویدیویی و دقیق توسط مدرس ذکر شده است و در کنار آن هم یک فایل آموزشی برای یادگیری موثر تر قرار داده شده است.

ارائه نکات تخصصی نرم افزاری

نکات تخصصی نرم افزاری در این آموزش از صفر تا صد و البته بسیار مختصر و مفید برای فهم افراد عادی توضیح داده شده است به صورتی که بعد از آموزش ما میتوانید خیلی سریع طبق مواردی که گفته شده اقدام کنید.

پشتیبانی حرفه ای

نه فقط برای این محصول بلکه برای تمام محصولاتی که از سایت ما خریداری میکنید ما برای شما پشتیبانی حرفه ای و پاسخگویی لحاظ کردیم که کوچکترین مشکل شما را برطرف میکند و در مقابل تعهدی که به شما داده ایم مسئول هستیم.

فیدبک خریداران قبلی

( بعد از هر خرید مشتری بر اساس نظرسنجی بروزرسانی میگردد )

میزان رضایت مشتریان از خرید۹۹%
میزان رضایت از پشتیبانی۹۷%
میزان واضح بودن آموزش

رویا به حقیقت تبدیل میشود

۱-آیا بارها شده برای ثبت نام ایران خودرو اقدام کردید اما از قافله جا ماندید ؟

۲-آیا در هنگام ثبت نام ایران خودرو تا مرحله آخر رفتید اما به درگاه وصل نشدید ؟

۳-آیا مدت هاست در ثبت نام شرکت میکنید و درنهایت نمیتوانید ثبت نام کنید؟

۴-آیا آرزو به دل ماندید تا یک خودرو از ایران خودرو ثبت نام کنید؟

پس حالا برای خرید آموزش جامع ثبت نام ایران خودرو اقدام کنید(کلیک کنید)

این پکیج در ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ مجددا آپدیت شده است .

نکته مهم ۱ : این آموزش برای ثبت نام ایران خودرو و سایپا میباشد و برای ثبت نام شرکت های دیگر نیست اگر قصد ثبت نام خودرو در شرکت های دیگر را دارید مشابه همین آموزش نکات آن را رعایت کنید.

نکته مهم ۲ : هرگونه کپی برداری و یا ارسال برای اقوام و دوست حرام میباشد و این محصول صرفا برای شماست و ثبت نام شما از این روش حلال میباشد اما اگر دارای کافی نت هستید و قصد کسب درآمد از این روش را دارید بعد از خرید با پشتیبان ما مذاکره کنید.

برای این محصول زحمت زیادی کشیده شده است لطفا کپی نکنید.

نکته مهم ۳:  با یک بار خرید آموزش از آپدیت های بعدی به رایگان برخوردار خواهید بود. شرایط ثبت نام ایران خودرو

نکته مهم ۴ : هرچه افراد بتوانند از سهم یکسان تری برخوردار باشند و همه بتوانند راحت ثبت نام کنند ، رضایت بیشتری برای همه خواهد داشت.برای این منظور ما آموزشی کاربردی طراحی کردیم تا مشکل شما آسان گردد و اصلا هدف ما از طراحی این پکیج جلوگیری از سواستفاده افراد به اصطلاح “پکیج فروش” بوده است.

چند توصیه دوستانه …

– به هیچ عنوان به افرادی که اعلام میکنند مبلغی به ما بدهید برایتان ثبت نام کنیم اعتماد نکنید ، تماما این روش کلاهبرداری است.

-برخی افراد اقدام به طراحی ربات هایی میکنند که خودکار برای شما ثبت نام میکنند این روش هم از خانواده فیشینگ است و چون نیازمند شماره کارت و اطلاعات حساب شما در مراحل پایانی برای انجام قطعی ثبت نام میباشد اما واقعیت در این است به هیچ شکل نمیتوانند ثبت نام کنند و صرفا با قصد خالی کردن حساب شما یا با هدف دریافت مبلغی در ازای خرید پکیج میباشد.

– ما مشاهده کردیم چندین سایت آمده اند با رقم های بسیار زیاد پکیج هایی رو به مردم میفروشند که حقیقتا قیمت واقعیشون این نیست ! برای همین اومدیم برای رفع این مسئله و جهت جلوگیری از کلاهبرداری احتمالی یک آموزش مفید با هزینه ای معقولانه برای شما طراحی کردیم.

اگر موارد بالا را خواندید ، در ادامه ما راهکاری را برای شما ارائه دادیم  این روش توسط هیچ شرکتی آموزش داده نشده و اختصاصی مجموعه ما میباشد.

 

مزایای دیگر …

۱- این روش کاملا قانونی است .

۲- تمام مراحل صفر تا صد کار را به شما آموزش دادیم.

۳- تمام مراحل توسط شخص خود شما انجام میشود و ریسک آن صفر است.

تنها سامانه خرید اینترنتی ایران خودرو این آدرس میباشد ، لطفا به حرف اس در آدرس دقت بفرمایید حرف اس درواقع مربوط به سامانه امن پروتوکل https میباشد که حضور و خرید شما در سایت را ایمن میکند .

به هیچ عنوان از طریق سایت های دیگر خرید نکنید هر سایتی بجز این سایتی که تصویرش را در بالا مشاهده میکنید ، کلاهبرداری و فیشینگ میباشد.

نحوه استعلام خودروی ثبت نامی ایران خودرو

برای استعلام خودرو های ثبت نام شده شما باید با شماره ۰۹۶۴۴۰ که شماره اصلی پشتیبانی شرکت ایران خودرو میباشد تماس بگیرید.

فروش نقدی ایران خودرو

با توجه به سواستفاده های پیش آمده فعلا فروش نقدی با قیمت مصوب انجام نمیپذیرد و فروش اعتباری در واقع همان فروش نقدی است اما تا یکسال شما امکان فروش ماشین به سایر افراد را نخواهید داشت و ۲ چک برای سال آینده از شما گرفته میشود تا در رهن شرکت باشد.

نکات طلایی و کلیدی ثبت نام ایران خودرو در آموزش توضیح داده شده است

بعد از خرید شما پشتیبان خواهید داشت که در صورت وجود سوال راهنمایی میشوید.

در این زمان به علت نوسانات بالایی که بین قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی با بازار وجود دارد ، افراد زیادی برای سرمایه‌گذاری به خرید محصولات شرکت ایران خودرو روی آورده اند.

اما مشکلی که وجود داره، محدود بودن تعداد خودرو هایی است که ارائه میشود. یعنی اگر به طور میانگین ۱ میلیون نفر در هنگام ثبت نام در سایت ایران خودرو حضور داشته باشند فقط ظرفیتی که برای فروش در نظر گرفته میشود ۱۰۰۰ خودرو هست و شما به سختی میتونید در میان این همه مراجعه کننده ثبت نام کنید.

ما روش هایی رو به شما پیشنهاد میدیم که احتمال موفقیت شما رو خیلی بالا میبره البته روش های کلیدی در داخل پکیج نحوه ثبت نام ایران خودرو گفته شده و در اینجا به نکات جزئی پرداختیم.

نحوه ثبت نام ماشین ایران خودرو

 برخی نکات کلی را با هم مرور میکنیم:

برای اطلاع از نکات اصلی حتما دوره آموزشی را خریداری نمایید و مواردی که در زیر بیان شده صرفا یک سری موارد ساده میباشد.

۱- در ابتدا باید اینترنت بسیار پرسرعت داشته باشید ترجیحا پیشنهاد ما اینترنت شاتل میباشد .

۲- به هیچ عنوان با موبایل ثبت نام نکنید.

۳- استفاده از کامپیوتر و لب تاپ برای ثبت نام توصیه میشود.

۴- استفاده از مرورگر کروم و یا موزیلا پیشنهاد میشود ، به هیچ عنوان از مرورگر اینترنت اکسپلورر یا اوپرا برای ثبت نام ایران خودرو استفاده نکنید.

۵- به هیچ عنوان از وی پی ان برای ثبت نام ایران خودرو استفاده نکنید.

نحوه ثبت نام ایران خودرو

۶- یادتون نره خودرو باید به نام کسی باشه که چک صیاد داشته باشه و در ۱۸ ماه گذشته هیچ ثبت نامی نداشته باشه.

۷- مدارک شناسایی فردی که میخواد ثبت نام کنه رو دم دست و نزدیکتون باشه تا وقتتون تلف نشه چون زمان خیلی محدوده .

چند قدم دیگر …..

نحوه ثبت نام ایران خودرو دریافت نام کاربری در ایران خودرو

۸- قدم هشت : در الگوریتم جدید ثبت نام ایران خودرو که در تاریخ ۱۲ بهمن ماه اعلام شده است شما باید در ایران خودرو از طریق کد ملی ثبت نام کنید و پسورد دریافت کنید .

ثبت نام آسان ایران خودرو

۹- برای ثبت نام از پی سی یا همان کامپیوتر و یا نوت بوک استفاده کنید بازم تاکید میکنیم به هیچ عنوان از موبایل و تبلت استفاده نشود.

ساعت ثبت نام ایران خودرو

۱۰ – حتما ۱۰ دقیقه قبل از ثبت نام در سایت ایران خودرو حضور داشته باشید دوستانی بودن ۵ دقیقه زودتر وارد شدند و دیدند سامانه اندکی زودتر باز شده و براحتی ثبت نامشون رو انجام دادند.

قبلا به این صورت بود که شما میتونستید در سایت ایران خودرو لوگین کنید اما جدیدا دیگه بعد از زدن دکمه آبی رنگ ثبت سفارش شما میتونید مشخصات خودتون رو وارد کنید و دیگر نیازی به این قضایا نیست.

ثبت نام ایران خودرو ساعت

۱۱- از طریق سایت تایم دات آی آر که در گوگل سرچ کنید بالا میاد ساعتتون رو تنظیم کنید چون سایت ایران خودرو با ساعت این سایت تنظیم شده و به هیچ عنوان قبل از ساعت ۱۱ بیش از ۲۰ بار سایت رو رفرش نکنید چون سایت ایران خودرو ممکنه فکر کنه شما ربات هستید.

خرید اینترنتی ایران خودرو
خرید آنلاین ایران خودرو

پس حالا برای خرید آموزش جامع ثبت نام ایران خودرو اقدام کنید(کلیک کنید)

۱۲-جدیدا در هنگام ورود به سایت ایران خودرو با پیام زیر روبرو میشوید که مربوط به سامانه ابرآروان میباشد و هیچ مشکلی ندارد اتفاقا برای جلوگیری از هک و راحتی در ارتباط مشتری و جلوگیری از اتصال ربات سامانه ابرآروان راه اندازی شده است.

خرید اعتباری ایران خودرو

۱۳- تنها صفحه ای که همه مردم در آن حضور دارند و برای خرید محصول باهم رقابت میکنند صفحه فروش اعتباری ایران خودرو میباشد و صفحات دیگر آنچنان قابل توجه نیست پس شما هم فقط روی آن لینک که مشخص شده است کلیک کنید

آموزش ثبت نام خودرو

۱۴- بعد از اینکه محصولات موجود شد فقط و فقط روی دکمه آبی رنگ کلیک کنید

اطلاعات ثبت نام ایران خودرو

۱۵- مشخصات فردی خودتون رو دم دست داشته باشید تا به محض فعال شدن بتوانید وارد کنید. سعی کنید در یک فایل وردپد مشخصات خودتون رو ذخیره داشته باشید تا به محض اینکه سامانه فعال شد صرفا با کپی پیست بتوانید انجام دهید ثبت نام در سامانه ایران خودرو از این مرحله به بعد صرفا سرعت عمل نیاز دارد ولاغیر پس سعی کنید کندی را کنار بگذارید.

مشخصات خرید ایران خودرو

۱۶-حتما کد امنیتی را با دقت وارد کنید و اگر احساس میکنید زمان زیادی گذشته قبل از تایپ کد امنیتی دکمه بروزرسانی مجدد را بزنید.

درگاه پرداخت ایران خودرو

۱۷-اگر وارد صفحه بعد شدید شما تا حدودی نتیجه گرفتید در این قسمت هم باید رنگ خودرو و سپس درگاه را به همراه تیک های قبول قوانین انتخاب کنید.

۱۸- اهمیتی ندارد کدام درگاه را انتخاب میکنید یکی را به سرعت بزنید و تیک ها را تایید کنید زمان را از دست ندهید. درواقع این درگاه های اعلامی وقت شما را درگیر میکند زیاد وقت روی آن نگذارید.

۱۹-در تاریخ زمستان ۱۳۹۸ در ثبت نام ایران خودرو بارها سامانه دچار مشکل شده است که ثبت نام برای افراد عادی را هم دچار مشکل کرده است و هییچ شخصی نتوانسته است ثبت نام کند.

ایران خودرو سال های سال است اقدام به ثبت نام خودرو های اقساطی میکند و این طرح با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است دلیل اصلی آن هم نوسانات بسیار زیاد در قیمت معاملاتی خودرو میباشد.البته سازمان صمت تلاش های زیادی را برای حل این مشکلات ایجاد کرده است که میتوان به یکپارچه سازی روند ثبت نام اشاره کرد.از شما تقاضا داریم فقط به اندازه سهمیه ای که خود شرکت ایران خودرو برای شما در نظرگرفته است ثبت نام کنید و از ثبت نام بیش از آن چیزی که نیاز دارید پرهیز کنید اگر بخواهم دقیقتر منظورمان را شرح دهیم این است که اگر شما در یک خانواده ۴ نفره زندگی میکنید و نیاز شما یک خودرو میباشد لطفا از ثبت نام برای تک تک افراد خانواده با هدف سرمایه گذاری پرهیز کنید چون این کار شما باعث افزایش قیمت خودرو میشود و  ما علاقه ای نداریم قیمت خودرو افزایش داشته باشد.اموزش چگونگی ثبت نام سایت ایران خودرو در خدمت شما هستیم با ظرفیت و کم فروش سایت با متقاضی زیاد خودرو طبیعتاً افراد خواهد توانست انجام دهد چه زودتر این مراحل ثبت نام را به شما آموزش می دهیم که بعد از مشاهده این که توانست مراحل ثبت نام را راحت‌تر و از همه مهم تر انجام دهید البته این ویدیو ابتدا از آموزش مقدماتی ثبت نام شروع شده شود و می‌خواهد ثبت نام را انجام دهد و بعد از آن چند روش به شما یاد خواهیم داد که با استفاده از آنها به کمک نرم افزار و ترفندهای خاصی است تا بتوانند خودروی مورد علاقه خود را هر چند که متقاضی زیادی را انتخاب کنید که ظرفیت خودرو در بعضی از روزها با متوسط را انجام دهند که در همان ثانیه‌های اول ماه به انتخابات خودرو در واقع در واقع ابتدای مراحل ثبت نام را به صورت کلی توضیح می‌دهید مراحل ثبت نام در سایت ایران خودرو جدید به روز رسانی شده و مثل قبل نیست بعد از طریق نمایندگی کد مشتری دریافت کردید که با آن می توانستید انجام دهیم و کامل می کردیم که در حال حاضر به همین صورت میباشد فقط چند مرحله کم و زیاد شده است و تایید شماره همراه تعیین پرسش و پاسخ نمیتی در کل ثبت نام فرقی ندارد و وارد کردن اطلاعات ثبت نام کامل خواهد شد و طبیعتا این فرآیند زمان‌بر می باشد به همین دلیل زمانی برای انتخاب خودروی مورد نظر را خواهند داشت پس بهتر است قبل از شروع زمان ثبت نام خودرو در سایت اطلاعات خود را سد کند کنند در حال حاضر سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به این آدرس است از کلیک روی گزینه ثبت نام برای ورود کد ملی بعد از وارد کردن کد ملی و زدن کلمه جستجو در صورت ارسال یک کاربری دیگر که در این صورت شماره موبایل شما نمایش داده میشود شماره همراه یک پیامک برای شما ارسال می شود که مربوط به کرده و از یک کلمه عبور حداقل شامل حروف انگلیسی نمایندگی مراجعه کنید و چند گزینه رو به رو می شوید که بیشترین کاربرد خودرو و مدیریت قرارداد خرید خودرو که از نامش مشخص است اما مدیریت قراردادها این گزینه برای اطلاع از مراحل خرید خودرو است بعد از تکمیل فرآیند ثبت نام برای بیان کردن خواهد شد که نشان دهنده صحت ثبت نام مادر و یک شماره را ندارد برای ما ارسال می شود و بعد از ورود به مدیریت قراردادها زدن درخواست کردن پولی که برای موقعیت می‌شود وارد صفحه ای میشوید که در آنجا نظام است و جزئیات ثبت‌نام در یک روز ای انواع فروش و نشان می‌دهد که برای ورود روی انها کلیک این نفروش درصد باشد ادعای موجود را نشان دهید بعد از کلیک کردن روی حرکت کنند و به صفحه جستجو می شویم چنانچه نمی‌دانیم فروش چیست مثل پیش‌فروش روش نقدی گزینه انواع روش روی نمایش عمه و انتقاد خانواده روی هم قرار می‌دهیم هزینه می‌کنیم متوجه می‌شویم که در لیست شرکتهای خودرویی انتخابی را مشاهده می کنید در قسمت پایین و ارز از سوی شرکت ایران خودرو وجود دارد که یکی از آنها را انتخاب کنید در قسمت پایین صفحه انتخاب خدمات انتخاب کارت طلایی بیمه و سایر خدمات می باشد و پس از انتخاب گزینه مورد نظر به مرحله بعد می داد در مرحله بعد از ورود اطلاعات فردی خریدن آن شخصیت فرد در پنل کاربری خود باشیم مثلاً فروش پروتئین اطلاعات زمین است که بیشترین زمان و صاص به این مرحله در است به خصوص اگر در پایین صفحه کد امنیتی و مشخصات کاربر بخواهیم بررسی کنیم که در ادامه به چگونگی تکمیل اطلاعات فردی در ان ترین زمان ممکن است اشاره می کنیم برای تمیز کردن تمام اطلاعات ارائه میدهیم بعد از تکمیل این در رفتن به مرحله بعد اطلاعات برنامه فروش و به نام نشان می‌دهد که در این صفحه ماشین را انتخاب کرده و در قسمت پایانی و شروع انتخاب می کنید و گزینه پیامبر را می‌زنیم شد البته بعضی از فروش های اخیر این مرحله راه حل کرده است مثلاً امنیتی قبل از ورود به درگاه یا حذف کد امنیتی در هنگام ورود اطلاعات انتخاب نمایندگی در زنان فروش ولی این مراحلی که توضیح داده شد کاملترین روش فروش در این چند سال اخیر بود که به آن آشنا شدید برای همه و ترفندهای از این روش شناسایی شد هرچند که بعد از ثبت نام سریع خود را به گفته می‌شود ثبت نام نخواهد بود اگر ایران خودرو به یک اینترنت پشت لب هرچه سرعت اینترنت بیشتر باشد شانس موفقیت شما بیشتر خواهد می‌شود از اینترنت پنجم دادن به دولت وارد کنیم اینترنتی که نزد مادرش بصورت در استفاده از کامپیوتر و تبلت ۲۵ باشد اما شما را در دیدن کل صنایع حسگر دود میکند و نیاز به جابجایی سفر خواهید داشت و این جابجایی سرفه باعث می‌شود و در بعضی از کسانی که ثبت نام سایپا استفاده از سیستم به روز در روز استفاده می شود چون بعضی از سیستم اتصال به اینترنت اتوماتیک آپدیت می کند سرعت اینترنت خواهد شد و در نتیجه اگر از ویندوز ۷ استفاده می‌کنید که در حال کرده است آپدیت اتوماتیک ویندوز را فعال کنیم برای این کار می توانید از طریق اینترنت با استفاده از سیستم دی که وجود دارند برای افزایش سرعت ویندوز بهینه کنید استفاده از منابع خوب هستند و انتقاد کند و نقش مهمی را در افزایش سرعت ماهی ها می کنند برای افزایش سرعت حرکت مو به تنظیمات اندر کنترل می‌رود پیشنهاد ما استفاده از سرعت موظف کرده باشیم چند نکته که در زمان سلطنت لازم است به آن توجه کنیم اگر از کامپیوتر برای ثبت‌نام استفاده می کنید بهتر است برای تعیین علت شما است دیگر خانواده و دوستان امکان دارد در لحظه ثبت نام از اینترنت شما استفاده کنند پیشنهاد می شود که از کار استفاده کنیم یعنی مستقیم لپ تاپ را بررسی کنید روشن کنید به خاطر استفاده از کامپیوتر به جای گوشی موبایل پیشنهاد دادیم و این به خاطر این بود که شما بتوانید همزمان ببینید و به نقطه‌ای که می‌توان گفت که برای اینکه شما فضای حداکثری از مشاهده کنید روح را از بدن خارج کنید تا جایی که می توانید جزئیات را تشخیص دهید این کار کنید گزینه های کنترل امنیتی را می‌گیریم برای زنان و مردان مثبتی را جذب نماید پیشنهاد می‌شود از ۵۰ درصد از این مرورگر استفاده کنیم در بعضی از ثبت‌نام بیش از حد مجاز به صورت ناقص از می‌شود این علاوه بر اینکه به خواست سر مربوط می شود به سرعت اینترنت ما بستگی دارد از هر چقدر بیشتر ما هم بیشتر خواهد شد اما در روزهایی که محدود شده است باید به چه صورتی عمل کنیم در این زمان به دلیل حجم بالای متقاضی سرور تعداد محدودی و پذیرش می‌کند خطر برای کاربران نمایش داده شده در این مشکل مواجه شدیم و چندین درخواست برای سرتاسر نماینده برای این کار چندین تن از افزایش سرعت اینترنت سفید و خودروهایی که موقع تحویل زودتر دارند راضی تر است انتخاب خواهد بود در بعضی از برنامه های فروش آن طور که از کوچه می‌توان فهمید که امکان محدود شدن ثبت نام برای هر فرد وجود دارد زمان شروع فروش خودرو ثبت نام دیگر نیاز به تکمیل فرم اطلاعات شخصی نداریم برای ثبت نام در ضمن از حتما نام کاربری و رمز عبور برای خود تعیین کنیم این مرحله به صورت کامل در ابتدای فیلم آمده است می توانید طبق آموزش پیشرفته و یک رمز عبور برای خود انتخاب نمایید که فرم ثبت اطلاعات شخصی حذف شده است مراحل کوتاه تر شده اما باید به چند نکته توجه داشته باشیم که موفق به ثبت نام شویم اتی که در مورد بهینه سازی مرورگر اینترنت سیستم ثبت نام کار گفت شد در ابتدای فیلم آموزشی اهمیت دوچندان پیدا می‌کند که طی این مدت افرادی که موفق به ثبت نام نمی شوند مشخص میشه اول آموزش را بی اهمیت شمرده و به همین دلیل در طول فرآیند ثبت‌نام به مشکل برخورد می‌کردند و دقت داشته باشید حتماً قبل از شروع ثبت نام نکات گفته شده در مورد سیستم اینترنت و غیر را رعایت کنید یقه قبل از شروع ثبت نام با نام کاربری و رمز عبوری که داریم وارد حساب کاربری خود می‌شوید دقّت کنید این زمان نباید خیلی طولانی باشد چون امکان دارد با توجه به تنظیماتی که روی سایت ثبت نام ایران خودرو انجام می‌شود کوکی یا نشست ماه منقضی شود اما بعد از مدتی به صورت خودکار از حساب کاربری خود خارج از حتماً به این نکته مهم توجه نمایید که مجبور به فرود دوباره در زمان ثبت‌نام نشوید که همان‌طور که می‌دانید ورود در زمان شروع ثبت نام با توجه به ترافیک بالای سایت ممکن است با خطا مواجه شود که همین خطا منجر به از دست دادن فرصت ثبت‌نام در آن روشن شود بعد از ورود در این مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه هر چند وقت یک بار روی گزینه های بالای سگ کلیک نمایید زیرا ممکن است تنظیمات به گونه مال شود که بعد از چند دقیقه بی حرکت بودند در صفحه از حساب کاربری خارج شوید زمان زمان سایت تایم دات آی آر تنظیم نمایید و نقطه که در مورد سایت تاینی در ابتدای آموزش گفته شد حتماً به آن توجه نمایید تا به مشکل برخورد نکنید بعد از رعایت همه این موارد چند ثانیه مانده به شروع سازمان ثبت نام گزینه های بالای سایت و انتخاب نوع فروش ماشین مد نظر را انتخاب نمایید لاً با توجه به فروش های اخیر شروع زمان ثبت نام دیرتر آغاز می‌شود ولی شما تا جایی که امکان دارد از زدن کلید اسمش در این مدت که زمان ثبت نام شروع شده ولی بخشنامه فعال نشده خودداری کنید چون با توجه به حجم ترافیک بالای سایت ممکن است مدت زمان لود صفحه بالا باشد و یا صفحه به صورت کامل باز نشود و زمان ثبت نام را از دست بدهید از ترجیحاً از گزینه‌های بالای سایت و یا گزینه خرید خودرو در حساب کاربری استفاده کنید اگر خاطرتان باشد در ابتدای آموزش نکته ای در مورد زوم مرور در گفته شد که در اینجا مجدداً به آن اشاره می کنیم اگر چند خودرو برای فروش گذاشته شود و ما مجبور خواهیم بود که از ورود مرورگر را جابجا نمایید تا سایر بخشنامه نامه ها را مشاهده کنیم اما اگر مرورگر را کمی از زن خارج نماییم می توانیم فضای بیشتری را ببینیم و زودتر خودرو مورد نظر را انتخاب کنید این کار باعث می شود که ما زودتر خودروی مورد نظر را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید که لازم است به آن اشاره کنیم این است که تا این لحظه همیشه ترتیب قرار گرفتن ماشین ها در سایت ایرانخودرو دقیقا مانند ترتیب قرار گرفتن در بخشنامه فروش است مثلا اگر چند ماشین برای فروش باشد و ماشین مد نظر ما در لیست بخشنامه فروش سوم باشد در سایت هم سوم قرار می‌گیرد پس بدون صرف زمان برای مشاهده ماشین های اول و دوم در سایت روی ماشین سوم گزینه سفارش را می‌زنیم البته این ترتیب شاید در فروش های بعدی به این صورت می باشد بعد از زدن گزینه سفارش دو حالت اتفاق خواهد افتاد یا وارد مرحله بعد می شویم یا روی حالت باقی می ماند چند دلیل وجود دارد که ما در این مرحله متوقف شویم دیگر از مرورگر را باز کرده و مجددا تلاش کنید و به احتمال زیاد شانس موفقیت در ثبت نام آن روز را از دست خواهید داد را متهم و تکمیل ظرفیت نشده اید و بخشنامه فعال است دست از تلاش و ندارید زیرا ممکن است افرادی به هر دلیل از سایت خارج شوند و یا از طرف سایت محدودیت برداشته و ظرفیت اضافه شود و شما جزو نفرات اول باشید که وارد مرحله بعد شد بعد از ورود به مرحله بعد برخلاف ثبت نام های قبلی ما مستقیم وارد صفحه انتخاب رنگ و درگاه می‌شویم در همین ابتدا به چند نکته اشاره کنیم که در طول این مدت گزارش شده است نشدن صفحه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید فعال نبودن گزینه های بانک ها فونت های ناخوانا اینها بخشی از خطاهای احتمالی در این صفحه است بیشترین سطح آب به دلیل حجم بالای مراجعه‌کنندگان به سایت می باشد پس اگر ما زود اقدام نمایید و از اینترنت و سیستم مناسبی برخوردار باشیم شانس مواجه شدن با این خطاها کم خواهد بود ولی اگر مشکلات بارگذاری صفحه را داشتیم می توانیم از گزینه‌های مرورگر استفاده کنیم چند مرتبه این گزینه را امتحان نمایید اگر باز مشکل پابرجاست صفحه را با زدن کلید f۵ مجدداً بارگذاری نمایید یا می‌توانیم آدرس صفحه را کپی و در طرف دیگر ریست کنیم اگر هنگام بازگشت به همین صفحه با پیغام تکمیل ظرفیت روبرو شدیم و سایت خود کار شما را به صفحه انتخاب خودرو بازگشت داد مجدداً کلید و موس یا مرورگر را بزنید آنقدر این کار را تکرار نمایید تا مجدداً صفحه برای شما باز شود تا بتوانید رنگ و درگاه را انتخاب کنید و رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و به رنگ سفید متقاضی بیشتری دارد و احتمال تکمیل ظرفیت آن بالا می باشد پس می توانید در ثبت‌نام رنگ دیگری انتخاب کرده باشند و موفقیت ما بیشتر شود برای آماده سریع به پایین صفحه و انتخاب درگاه بانک میتوانید از کلیدهای اسپیس استفاده کنید اه و توافقنامه ها را انتخاب می کنیم و گزینه پرداخت می زنیم با زدن گزینه پرداخت چند حالت اتفاق خواهد افتاد اگر ما به موقع اقدام کرده باشیم و تمام موارد گفته شده را رعایت کنیم و محدودیت فروش برای ما وجود نداشته باشد و مستقیم وارد درگاه بانک خواهیم شد اگر ما با زدن دکمه پرداخت به صفحه اول سایت ارجاع داده شویم یعنی اینکه ما مراحل را طی کرده‌ایم که این زمان تعریف شده در فروش های قبلی حدود ۳۰ ثانیه بود اما در به‌روزرسانی جدید ساعت کمی کمتر حدود ۲۰ تا ۳۰ ثانیه شده است جای نگرانی نیست بعد از اینکه به صفحه اصلی سایت اجرا داده شدید بدون صرف کمترین زمان شما از کلید بک موز یا مرورگر استفاده کنید و مجدداً رنگ و درگاه را انتخاب نمایید ولی اگر وارد درگاه بانک نشوید و در حالت اتصال به درگاه باقی ماند چند ثانیه صبر کنیم بعد از آن درگاه دیگری را برای ورود انتخاب می‌کنید مجدد روی پرداخت کلیک می کنیم روی یک ماه بیش از حد منتظر نمایند ولی ممکن است بعد از زدن دکمه پرداخت را عدم امکان خرید و دلیل محدودیت‌های شدیدی را باز نگه دارید به شما پرداخت و از شما و انتخاب برندهای مختلف و زدن گزینه پرداخت حق خود را برای خرید افزایش فراموش نکنید تا مطمئن شوید که دیگر بخشنامه‌ای فروش روی سایت نیست و به شما این مورد را در فیلم عملی نشان خواهیم داد که با توجه به نمایش پیغام عدم خرید به دلیل محدودیت فروش درجه حول بعد از گذشت ۱۰ دقیقه وارد صفحه بانک می‌شویم اعلام که از ایران با آن روبرو می شویم بعد از زدن گزینه پرداخت شمارش معکوس به عنوان درخواست مجدد است بعد از روبرو شدن با این پیغام منتظر سفت شدن این زمان نباشید اگر به صفحه پرداخت وارد نشدید بعد از چند ثانیه مانند مراحل قبل عمل کرده یعنی درگاه را تغییر داده و مجدداً روی گزینه های پرداخت کلیک کنید این موارد را در فیلم ثبت نام ها به صورت عملی می توانید مشاهده کنید همیشه که توضیح داده شد عسل تجربه چندین ساله ما در سال های اخیر و سنتی را می توانید با به کارگیری و تمرین این شیوه خودروی خود و قدرت نمایی است که گفته شد امکان محدود کردن از طرف سایت وجود دارد که به صورت یک کد شناسایی می شود پس همیشه وجود خواهد داشت گفته شده است که همه یکسان خواهد شد و شانس استفاده از این صورت گرفته در چند نمونه از خودروهای متقاضی در روزهایی که طرفی که مشاهده می کنید پیشنهاد می شود از اینترنت ۵ مگابایت به بالا کنیم اینترنتی استفاده کنیم.

پس حالا برای خرید آموزش جامع ثبت نام ایران خودرو اقدام کنید(کلیک کنید)

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا