ثبت نام در لاتاری

اشتراک گذاری پست

معرفی لاتاری گرین کارت

لاتاری گرین کارت آمریکا که به اختصار لاتاری شناخته می‌شود برنامه ایست برای حفظ تنوع نژادی در ایالات متحده آمریکا. در برنامه قرعه کشی ویزای تنوع نژادی آمریکا، هرساله 55000 ویزا به صورت تصادفی از طریق قرعه کشی بین متقاضیان مهاجرت به آمریکا توزیع می‌شود.

این قرعه کشی در سال 1990 در قانون ملیت و مهاجرت آمریکا درج شد و پس از آن هرساله سهمیه 55000 ویزای مهاجرتی را به خود اختصاص داد. البته 5000 ویزا از این 55000 ویزای مهاجرتی لاتاری جهت مصارف دیگر رزرو می‌شود و 50000 هزار ویزای باقی مانده به نسبتی که در ادامه این مقاله توضیح خواهیم داد بین کشورها تقسیم می‌شود.

مقایسه لاتاری با سایر روش های مهاجرتی

لاتاری گرین کارت آمریکا برترین و ارزان ترین و سریع ترین روش مهاجرتی در تمام دنیا است. مدت زمان کلی پروسه از شروع ثبت تقاضا تا دریافت گرین کارت کمتر از دو سال است. هزینه‌های اداری  لاتاری تا رسیدن به گرین کارت کمتر از 600 دلار برای هر نفر است. جزو معدود روش‌های دریافت اقامت است که از ابتدا به دریافت کارت اقامت دائم ختم می‌شود.

فرد برنده میتواند فرزندان زیر 21 سال و همسرش را نیز با ویزای مهاجرتی و دریافت گرین کارت به خاک آمریکا برساند. شما در هیچ روش مهاجرتی برای هیچ کشوری شرایطی چنین آسان نمی‌توانید بیابید. مثلا در کانادا برای دریافت PR یا اقامت دائم می‌توانید یک کسب و کار 400 هزار دلاری را بخرید و ویزای کار بگیرید، پس از آن اگر بعد از دو سال این کسب و کار موفق بود تبدیل به PR یا مقیم دائم خواهید شد. اما در لاتاری گرین کارت، برنده لاتاری از ابتدای ورودش یک مقیم قانونی ایالات متحده می‌باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری

 در هنگام ثبت نام لاتاری شما به پاسپورت متقاضی نیاز دارید، ارائه مدارک مربوط به بعد از برنده شدن در لاتاری است که باید در حضور افسر کنسولی سفارت قبل از سوگند یاد کردن مدارکتان را ارائه کنید.

میتواند این محصول را با مراجعه به این لینک ثبت نام لاتاری 2020 خریداری کنید.

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: fanavaraneomid_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا