حجم معاملات ارزهای دیجیتال در سال 2019 میلادی بیش از 50 درصد رشد خواهد نمود – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بر خلاف روند نزولی ارزهای دیجیتال که از ژانویه سال 2018 میلادی همزمان با دستیابی به بیشینه قیمت ها آغاز شد، همچنان می توان مشاهده نمود که اشتیاق معامله گران به دارایی های نوظهور از بین نرفته است. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط گروه Satis، حجم معاملات ارزهای دیجیتال در سال 2019 میلادی بیش از 50 درصد رشد خواهد نمود.

شواهد موجود نشان می دهد که حجم معاملات ارزهای دیجیتال برای رسیدن به 10 درصد از حجم معاملات سهام در بزرگترین اقتصاد جهان هدف گذاری شده است. سال جاری در کشور ایالات متحده آمریکا، حجم معاملات ارزهای دیجیتال از حجم معاملات اوراق قرضه پیشی گرفت. در حال حاضر حجم معاملات سهام در کشور آمریکا بیش از 74 تريليون دلار برآورد می شود و این در حالیست که حجم معاملات ارزهای رمزپایه حدوداً 7.3 تریلیون دلار است.

از سوی دیگر شاخص تسلط بیت کوین (Bitcoin Dominance Index) که به عنوان یک راهنما برای معاملات ارزهای دیجیتال کاربرد دارد، همچنان در حال رشد است. در حال حاضر بیت کوین جفت پایۀ 33 درصد از حجم کل معاملات در سراسر جهان را تشکیل می دهد که نسبت به تتر (Tether) با 22 درصد و اتریوم (Ethereum) با 12 درصد پیشتاز است.

میزان سهم هر یک از ارزهای دیجیتال از بازار کریپتو
میزان سهم هر یک از ارزهای دیجیتال از بازار کریپتو طی یک سال گذشته

در مورد ارزهای فیات دلار ایالات متحده (USD) بزرگترین سهم بازار را به عنوان یک جفت پایه با 48 درصد به خود اختصاص داده است، در حالی که ین ژاپن با 27 درصد در رده دوم قرار دارد. ارزهای یورو و کره جنوبی نیز هر کدام به ترتیب با 9 درصد و 7 درصد بخشی از بازار تجاری جهان را به خود اختصاص داده اند.

همچنین بخوانید |  4 دلیل برای این که بیت کوین این بار از 20 هزار دلار خواهد گذشت

با افزایش حجم مبادلات ارزهای دیجیتال، انتظار میرود هزینه های معاملاتی در صرافی ها نیز به طور طبیعی افزایش یابد. پیش بینی می شود که رقم کارمزد تراکنش ها از 2.1 میلیارد دلار در سال گذشته به میزان بیش از 3 میلیارد دلار در سال 2018 خواهد رسید. شروین دولت، پژوهشگر ارشد این مقاله و مدیر بخش تحقیقات Satis، در این رابطه می گوید:

با در نظر گرفتن هزینه ها بر اساس حجم مبادلات 20 صرافی ارز دیجیتال بزرگ در جهان، هزینه های معاملاتی که سال گذشته در سراسر صرافی های بین المللی جمع آوری شده است بیش از 2.1 میلیارد دلار برآورد می شود. ما پیش بینی می کنیم که این رقم در سال 2018 میلادی به بیش از 3 میلیارد دلار برسد.

گفتنی است که در میان 20 صرافی ارز دیجیتال برتر در سراسر جهان، صرافی بایننس بر اساس حجم معاملات در جایگاه اول قرار دارد و پس از آن صرافی های OKEx و Bitfinex به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار می گیرند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا