حساب وب مانی چیست ؟ و از چه ارزهایی پشتیبانی می کند

اشتراک گذاری پست

با رشد سریع استفاده از اینترنت در جهان، سرنوشت پرداخت های بانکی تغییر کرد و همه به سمت استفاده از کیف پول های الکترونیکی متمایل شد. این کیف پول ها امکان خرید و فروش آنلاین و انتقال پول بدون دخالت مستقیم بانک را برای کاربران فراهم کرد. حساب وب مانی چیست ؟ وب مانی مانند پی پال ، یکی از حساب های الکترونیکی است که خدمات پرداخت در بستر وب را برای کاربران فراهم می کند. در ادامه این مطلب در مورد آموزش کار با وب مانی و انواع حساب های وب مانی اطلاعاتی را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

 

آموزش کار با وب مانی

حساب وب مانی چیست ؟

وب مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که برای افراد حقیقی و حقوقی، حساب های شخصی و تجاری در دسترس قرار گرفته است. خواستگاه این سیستم مالی روسیه است و در سال ۱۹۹۸ برای تبادلات ارز دلار در نظر گرفته شد. تا به حال حدود ۴۰ ملیون نفر در سرتاسر جهان از این سیستم برای تراکش های مالی خود استفاده کرده اند. وب مانی در حال حاضر کیف پول های متفاوتی را برای تبدیل انواع ارز های بازار ارائه می کند. بستر پرداخت  وب مانی شامل کیف پول اعتباری P2P ، راه حل های پرداخت جهانی ، خدمات تجاری ، پرداخت آنلاین برای خرید محصولات ، صورتحساب آنلاین و ادغام مستقیم آنها با سایر ارائه دهندگان خدمات مالی جهانی است.

مقالات مرتبط:

پی پال paypal چیست؟

آموزش کار با وب مانی

از طریق سیستم وب مانی ، کاربران می توانند پرداخت های جهانی را ارسال و دریافت کنند و پولشان را به صورت آنلاین ذخیره کنند. برای اینکار باید در سایت وب مانی ثبت نام کنید و کیف پولی  را برای پذیرش پرداخت و نگهداری ارزها تنظیم کنید. وب مانی از قوانین روسیه پیروی می کند بنابراین تحریم های مالی بر ایرانیان تحمیل نمی کند. شما به آسانی به سایت   wmtransfer.com مراجعه می کنید و از طریق گزینه ی sign up اطلاعات اولیه ی خود را وارد می کنید. پس از ثبت نام وب مانی به شما پیشنهاد می کند که یک کیف پول بسازید و فعالیت خود را شروع کنید. شما در وب مانی می توانید کیف پول ها متفاوتی داشته باشید شماره ی کیف پول های خود را به کسانی که می خواهند پول برایتان واریز کنند، بدهید و به انواع ارزها مبادلات خود را انجام دهید. در نظر داشته باشید که در ثبت نام اولیه، دسترسی های شما محدود هستند و به اصطلاح حساب شما آلیاس است. در ادامه انواع حساب وب مانی را نام می بریم.

مقالات مرتبط:

اسکریل چیست (Skrill)؟

انواع حساب وب مانی

انواع حساب وب مانی

برای استفاده ی بهتر از سیستم پرداخت آنلاین بهتر است با انواع حساب وب مانی آشنایی داشته باشید. به طور کلی وب مانی سه نوع حساب به مشترکین ارائه می دهد که باید برای تراکنش های بالا و کارمزد کم نسبت به ارتقای حساب خود اقدام کنید.

  • پاسپورت الیاس (alias passport):  وقتی ثبت نام اولیه وب مانی را انجام می دهید. حساب شما به صورت پیش فرض آلیاس است این بدان معناست که شما هنوز اطلاعات تکمیلی برای وب مانی ارسال نکرده اید و سقف تبادلات شما محدود است. حداکثر تراکنش روزانه ۱۰۰ دلار هفتگی ۳۰۰ دلار و ماهیانه ۵۰۰ دلار است.
  • پاسپورت فرمال (formal passport)  : پس از ثبت نام در سایت برای ارتقا حساب خود بر روی گزینه ی  Formal or higher level passport بزنید . سپس مشخصات پاسپورت و کارت ملی خودتان را در فرم مربوطه وارد کنید. آدرس کشور، شهر و محل سکونت و کد پستی خود را وارد کنید. این پاسپورت باز سقف نسبتا محدودی دارد اگر سقف مالی بالاتری نیاز دارید باید پاسپورت پرسنال تهیه کنید. حداکثر تراکنش روزانه ۶۰۰ دلار هفتگی ۱۵۰۰ دلار و ماهیانه ۳۰۰۰ دلار است.
  • پاسپورت پرسنال (personal passport) : برای ارتقای حساب خود به نوع پرسنال باید به صورت حضوری مدارک خود را به سفارت روسیه ببرید. پس از تایید وب مانی سقف تراکنش های شما افزایش می یابد و می توانید به راحتی از حساب خود استفاده کنید. حداکثر تراکنش روزانه ۱۲۰۰۰ دلار هفتگی ۳۰۰۰۰ دلار و ماهیانه به طور نامحدود است.

مقالات مرتبط:

استفاده از وب مانی در ایران

وب مانی از چه ارز هایی پشتیبانی می کند؟

در قسمت های قبل با آموزش وب مانی و انواع حساب وب مانی آشنا شدید. همانطور که گفته شد شما در وب مانی می توانید کیف پوا های متفاوتی داشته باشید در ادامه ارز هایی که وب مانی پشتیبانی می کند را نام می بریم:

  • واحد پول به دلار (WMZ)
  • واحد پول به یورو (WME)
  • واحد پول به روبل روسیه (WMR)
  • واحد پول به گریونا اکراین (WMU)
  • واحد پول به روبل بلاروس (WMB)
  • موجودی طلا (WMG)
  • واحد پول به بیت کوین (WMX)
  • واحد پول به بیت کوین کش (WMH)
  • واحد پول به لایت کوین (WML)
  • واحد پول به دانگ ویتنام (WMV)

کلام آخر

در این مقاله گفتیم که حساب وب مانی چیست و انواع حساب وب مانی را نام بردیم. اگر با خارج از کشور کار می کنید و یا به خرید از سایت های خارجی نیاز دارید به راحتی با ساخت اکانت وب مانی به یک شبکه ی پرداخت گستره متصل می شوید. برای ایرانیان در حال حاضر نقد کردن درآمد ارزی با پیچیدگی هایی رو به رو است که یکی از بهترین راه حل های موجود برای آن افتتاح حساب وب مانی است. در هر لحظه برای تسهیل فرایند خرید و فروش در وب مانی و شارژ اکانت وب مانی خود می توانید از خدمات فناوران امید استفاده کنید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا