حساب پی پال بیزینس چیست 1399

اشتراک گذاری پست

پی پال یکی از انواع مختلف روش های پرداخت بین المللی است. از این روش برای خرید اینترنتی و انتقال وجه می توان استفاده کرد. انواع حساب پی پال دو نوع بیزینس و پرسونال هستند. پس اگر شما هم قصد خرید و فروش در خارج از کشور را دارید بهتر است که در این مقاله همراه امید احمدیانی باشید پاسخ سوال حساب بیزینس پی پال چیست را دریابید.

نحوه ایجاد حساب بیزینس پی پال :

متاسفانه به دلیل تحریم بودن ایران از سوی پی پال شما قادر به استفاده از این خدمت نخواهید بود مگر این که روش های متفرقه را برای انجام این کار امتحان کنید. همانطور که گفته شد با استفاده از سیستم آنلای پی پال،  شما می توانید درگاه پرداخت ارزی را به عنوان یکی از روش های پرداخت به سایت خود اضافه کنید تا بتوانید فروش بین المللی داشته باشید. به عنوان مثال سایتی مانند فرادرس که در زمینه تولید محصولات آموزشی فعالیت دارد باید یک روش پرداخت برای افرادی که در خارج از ایران زندگی می کنند، ایجاد کند.

پس شرایط استفاده از حساب بیزینس پی پال چیست ، باید به پی پال این اطمینان را بدهید که ایرانی نیستید. بنابراین به سه نکته زیر توجه داشته باشید:

  • بهتر است برای طراحی سایت خود از سرور های مجازی استفاده کنید.
  • دامنه مورد نظر شما به هیچ وجه نباید ir باشد.
  • اطلاعات وارد شده در invoice به ایرانی بودن شما اشاره ای نداشته باشد.

حساب بیزینس پی پال چیست

مقایسه حساب پرسونال با حساب بیزینس پی پال :

اگر شما می خواهید تنها خرید آنلاین از سایت های مختلف انجام دهید و یا پولی را به یکی از کشورهای خارجی انتقال داده و یا دریافت کنید نیازی به داشتن حساب بیزینس پی پال چیست نیست و می توانید از همان حساب پرسونال استفاده نمایید.

استفاده از حساب پرایمر پی پال می تواند برای کسب و کارهای معمولی مناسب باشد اما اگر شما می خواهید کاملا حرفه ای عمل کرده و در واقع تجارت خود را به ثبت رسانده اید، بهتر است که از حساب بیزینس پی پال استفاده کنید تا بتوانید از نام و لگوی تجاری خود در صفحه پرداخت علاوه بر نمایش آدرس ایمیل استفاده نمایید.

شرایط دی اکتیو کردن حساب بیزینس پی پال چیست ؟

بله، شما می توانید این کار را بعد از خالی کردن کاملا حساب خود انجام دهید. توجه داشته باشید که ابتدا باید هر آنچه که در حساب دارید را خالی کرده و سپس این کار را انجام دهید. در غیر این صورت سرمایه شما غیر قابل برگشت است!

مخاطبان گرامی شما می توانید با استفاده از داشتن حساب بیزینس پی پال میزان اعتماد افراد به روش های پراخت در سایت خود افزایش دهید البته شما می توانید به جای استفاده از این نوع حساب، از سایر روش ها مانند مستر کارتویزا کارت و یا اسکریل استفاده نمایید. اگر نمی دانید کدام یک برای شما مناسب است، بهتر است که از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا