حواله ایران به رومانی

حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید

استعلام نرخ ساعت 12 ظهر

برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:
پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_support
پشتیبانی واتساپ: 0912972634309168869631

ارزهای قابل ارسال و دریافت

شما می‌توانید ارزها را به شکل‌ یورو به رومانی فرستاده یا از آن کشور دریافت کنید.

بانک‌های مد نظر حواله ارز به رومانی

به عنوان دو مورد از معروف‌ترین بانک‌های کشور رومانی، بانکا ترانسیلوانیا و بی آر دی- گروپ سوسیته ژنرال، اشاره کرد.

ویژگی‌های حواله ارز به رومانی

• انتقال حواله یورو به رومانی در کمترین زمان

• انتقال حواله یورو از داخل کشور رومانی

انتقال پول به تمامی بانک‌ها و موسسات مالی معتبر و رسمی رومانی

• ارسال وجه به‌صورتی کاملا مطمئن

روش‌های ارسال یورو به رومانی

• حواله ارز به رومانی با حواله وسترن یونیون :

وسترن یونیون را می‌توان یک شبکه مالی در نظر گرفت که در سرتاسر جهان فعالیت می‌کند. وظیفه این شبکه مالی، ساده‌تر کردن روند انجام تراکنش‌های مالی و کوتاه‌تر کردن زمان آنهاست. اما برای ارسال حواله به رومانی از طریق وسترن یونیون چه باید کرد؟ کافی است که به یکی از شعبه‌های وسترین یونیون مراجعه کرده و مبلغ حواله و کشور و شعبه دریافت کننده را تحویل دهید. تنها در عرض چند دقیقه، شعبه دریافت کننده قادر خواهد بود که وجه انتقالی را تحویل بگیرد. با این حال، وسترن یونیون در ایران هیچ شعبه‌ای ندارد. به همین دلیل، برای ارسال حواله دلار به رومانی از این طریق، می‌بایست به یکی از شعبه‌های این شبکه در خارج از کشور مراجعه کنید.

حواله سپا SEPA :

منطقه پرداخت یورو یا سپا SEPA توسط اتحادیه اروپا به هدف افزایش بهره‌وری پرداخت‌های مرزی و تبدیل بازارهای ملی پراکنده برای پرداخت و ارسال حواله یورو به یک کشور واحد داخلی، تعریف شد. به بیان ساده، وجود سپا قرار است تراکنش‌های بانکی که به‌صورت یورو انجام می‌شوند را تسهیل کند. با بهره‌گیری از روش سپا SEPA، قادر خواهید بود که با استفاده از یک حساب بانکی و چند ابزار نرم‌افزاری، حواله یورو را به هر منطقه‌ای در اروپا از جمله رومانی انتقال دهید.

حواله ارز به رومانی با حواله سوئیفت SWIFT:

ارسال حواله به رومانی با استفاده از روش سوئیفت SWIFT به زمان بیشتری نسبت به تمام روش‌های دیگر بستگی دارد، با این حال، سوئیفت رسمی‌ترین شیوه فرستادن حواله به این کشور است. توجه داشته باشید که این روش ارسال پول و حواله، در بیشتر دانشگاه‌ها و مراکز رسمی معتبر است. سوئیفت در واقع به بانکی گفته می‌شود که عضو شبکه بانکی جهانی باشد. حواله سوئیفت نوعی حواله بین بانکی است که به چنین بانک‌هایی اجازه می‌دهد تا به‌شکل بین المللی با هم تبادلات مالی داشته باشند. در این تبادل، حواله سوئیفت بین حساب‌های بانکی دو طرف منتقل می‌شود.

بنابراین، برای استفاده از شیوه سوئیفت به منظور ارسال حواله به رومانی، می‌بایست در بانکی که عضو شبکه بانکی جهانی است، حساب داشته باشید، اما این شرایط برای ایرانیان مقدور نیست. با این حال، شما می‌توانید از خدمات شرکت‌هایی که در زمینه ارسال و دریافت حواله‌های بین المللی فعالیت می‌کنند، مانند شرکت هوراد اکس بهره‌مند شوید. مدت زمانی که برای ارسال حواله به بانک مقصد مورد نیاز است، به بانک دریافت کننده بستگی دارد، اما می‌توان یک تا سه روز کاری را برای آن در نظر گرفت.

خرید اینترنتی با کردیت کارت:

یکی از روش‌های بسیار محبوب برای انتقال حواله به رومانی، استفاده از کردیت کارت و خرید آنلاین از سایت‌های اینترنتی فعال در این کشور است. این شیوه، بخصوص اگر قصد تهیه یک کالا را داشته باشید، بسیار کاربردی و موثر خواهد بود. شرکت هوراد اکس امکان چنین خریدی را فراهم کرده و شما را از ابتدا تا انتهای انجام این کار، همراهی و راهنمایی می‌کند.

پی پال PAYPAL:

سیستم الکترونیکی پی پال، در واقع یک شبکه ارائه کننده خدمات ارزی به‌شکل آنلاین است که به نام کیف پول الکترونیکی نیز خوانده می‌شود. با استفاده از سیستم پی پال، می‌توان به‌سادگی از سرویس‌های وب‌سایت‌های معروف جهانی مانند گوگل، مایکروسافت و اپل بهره‌مند شد. مزیت انتقال حواله به رومانی با استفاده از پی پال آن است که نسبت به سایر روش‌ها، کارمزد کمتری به آن تعلق می‌گیرد. با این حال، به دلیل این که کشور ایران در زمینه‌های متعددی تحریم است، استفاده از این شبکه نیز عملا برای ایرانیان داخل کشور غیر ممکن می‌شود. به‌علاوه حتی اگر هم بتوانید از طرق دیگری شخصا برای استفاده از پی پال اقدام کنید، به دلیل قوانین خاص و سختگیرانه این سیستم، انتقال حواله با این روش، عملا با ریسک زیادی همراه است. چرا که در صورت تخطی از این قوانین، حساب پی پال شما مسدود می‌شود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا