حواله پوند به انگلیس 1399

اشتراک گذاری پست

برای انتقال وجه به کشورهای خارجی روش‌های مختلفی وجود دارد که در بیشتر موارد استفاده از حواله بانکی با استفاده از سیستم سنتی بانکی، کار دشوار و البته زمان‌بر است. از طرف دیگر، تعیین حداقل مقدار در ارسال حواله بانکی، ارسال حواله ارزی از این طریق را مشکل‌تر می‌کند. با این حال روش‌های دیگری هم برای ارسال حواله وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی است. شما با استفاده از خدمات ما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال حواله پوند به انگلیس ، حواله به چین و … را انجام دهید. تنها نیاز است که از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید :

حواله به انگلیس

نحوه ارسال حواله به انگلیس

برای ارسال حواله پوند به انگلیس ، می‌توانید مراحل زیر را در سایت ما دنبال کنید :

  • ابتدا از طریق لینکی که در ابتدای مقاله قرار داده شد، استعلام قیمت حواله به انگلیس را از همکاران ما بگیرید.
  • بعد از آن در سایت ما ثبت نام کنید. فراموش نکنید تا زمانی که تائید هویت نکنید، سفارش ما توسط کارشناسان ما بررسی نمی‌گردد.
  • بعد از آن اطلاعات لازم برای ارسال حواله پوند به انگلیس را برای ما ارسال نمایید.

حواله پوند به انگلیس

چه مدت زمان می‌برد تا ارسال حواله پوند به انگلستان انجام شود؟

معمولاً برای انجام این کار به 1 الی 2 روز کاری زمان نیاز است. البته در بیشتر موارد، ارسال حواله در همان روزی که ثبت سفارش انجام شده است، انجام می‌گردد.

قیمت حواله پوند به انگلیس چقدر است؟

با توجه به نوساناتی که در بازار ارز وجود دارد، نمی‌توان قیمت مشخصی برای نرخ حواله ارزی تعیین کرد. بنابراین قبل از ثبت سفارش، حتماً از طریق سایت و یا شماره‌های موجود در سایت، قیمت حواله را بپرسید.

مدارک لازم برای ارسال حواله به انگلیس چیست؟

برای ارسال حواله پوند به انگلستان به Account Number و Sort Code نیاز دارید. در غیر این صورت باید یکی از موارد زیر را دارا باشید :

  • IBAN
  • Swift
  • Account Holder Name
  • Account Holder Address
  • Bank Address

حواله پوند به انگلیس

ارسال حواله ارزی در ایران چگونه انجام می‌شود؟

بسته به کشور مقصد، نوع ارسال حواله متفاوت است. گرچه که برای انتقال وجه روش‌های مختلفی وجود دارد، اما ارسال حواله ارزی ، خصوصاً برای مبالغ بالا بهترین گزینه است. چرا که علاوه بر امنیت بالا، با کارمزد کمتری انجام می‌شود. برای ارسال حواله به انگلستان، امید احمدیانی حواله را به صورت داخلی انجام می‌دهد. یعنی حواله از طریق بانکی در انگلیس به حساب فرد مورد نظر ارسال می‌شود.

همراهان عزیز فراموش نکنید که روش‌های دیگر مانند وسترن یونیون ، پی پال و مانی گرام  به دلیل کارمزد بالایی که دریافت می‌کنند، برای ارسال حواله پوند به انگلیس مناسب نیستند. بنابراین اگر قصد انتقال وجه به انگلستان را دارید، حواله سوئیفت بهترین انتخاب است.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا