خالق لایت کوین : بازار نزولی ارزهای دیجیتال فرصت مناسبی برای خرید بیت کوین است – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بازار ارزهای دیجیتال به میزان بیش از دو سوم سال گذشته را در چرخه نزولی خود بوده است. در ابتدای سال جاری قیمت بیت کوین (BTC) به بیشترین میزان خود در سطح 20,000 دلار رسید و پس از آن روند کاهشی خود را آغاز نمود. با این حال حتی پس از کاهش قیمت ها در طولانی مدت اکنون چارلی لی، خالق لایت کوین، می گوید که خرید بیت کوین هنوز فرصت خوبی برای سرمایه گذاری به شمار می رود.

چارلی لی در گفتگو با شبکه خبری CNBC گفت که افت قیمت ها یک فرصت سرمایه گذاری عالی برای افرادی است که پول نقد در دست دارند و در بلند مدت به آن نیاز خاصی نخواهند داشت. او گفت:

تا زمانی که شما پولی را هزینه نکنید نمی توانید آن را از دست بدهید و من فکر می کنم این خوب است.

مهندس سابق کمپانی گوگل و کوین بیس همچنین در برابر استفاده از وام های قرض گرفته شده برای سرمایه گذاری در بیت کوین هشدارهای لازم را داده است؛ حرکتی که در سه ماهه پایانی سال 2017 در پی نوسانات قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال آغاز شد. Charlie Lee در ادامه صحبت های خود گفت:

پیش بینی قیمت ها سخت است. من در هفت سال گذشته در این فضا بوده ام. فکر می کنم گاهی اوقات در عرض شش ماه تا یک سال دوباره اتفاق می افتد و گاهی اوقات سه یا چهار سال طول می کشد.

لی همچنین اشاره کرد که در حال حاضر قیمت ارزهای دیجیتال تنها منافع سوداگرایانه را هدف قرار داده و به پذیرش گسترده در میان کاربران توجه چندانی ندارند. وی عقیده دارد که با وجود افت ارزهای دیجیتال، در آینده ای نزدیک قیمت ها منعکس کننده موفقیت هر یک از ارزها در زمینه های مختلف خواهد بود.

همچنین بخوانید |  معرفی سه ارز دیجیتال با بهترین عملکرد در هفته سوم مهر ماه 1397

چارلی در ماه دسامبر سال گذشته میلادی تمام لایت کوین (LTC) های خود را به یکباره فروخت. با این حال زمانی که از وی سوال شد آیا دوباره روند خرید لایت کوین را آغاز خواهد کرد، پاسخ داد:

من به خاطر تضاد در علاقه شخصی اقدام به فروش لایت کوین های خود کردم. بنابراین نمی خواهم لایت کوین های خود را در آینده ای نزدیک یا هرگز بدست آورم.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا