خدمات امنیتی وردپرس

خدمات امنیتی وردپرس

اشتراک گذاری پست

یکی از مهم ترین مسائل سایت های وردپرسی امنیت آن ها است. گوگل در هر هفته ۷۰۰۰۰ سایت را به خاطر پایین بودن امنیت آن ها در لیست سیاه خود قرار می دهد که باعث می شود این سایت ها در نتایج جستجو نمایش داده نشوند. اگر به سایت خود اهمیت زیادی می دهید باید به امنیت آن هم اهمیت دهید پس پیشنهاد می دهیم از یک پشتیبان امنیت وردپرس خوب کمک بگیرید.

چرا باید از خدمات امنیتی وردپرس استفاده کنیم؟

اگر سایت وردپرسی شما هک شود آسیب زیادی به شهرت و درآمد کسب و کار اینترنتی شما وارد می شود. هکر ها با پیدا کردن دسترسی به سایت شما می توانند نرم افزارهای مخرب نصب کنند یا به اطلاعات کاربرانتان از جمله پسورد آن ها دسترسی پیدا کنند و به آن ها بدافزار ارسال کنند.
بعضی وقت ها اوضاع بدتر می شود و هکرها با در دست گرفتن کنترل سایت شما دسترسی شما را به سایت خودتان قطع می کنند و برای دادن دسترسی به شما پول می خواهند.
اگر شما کسب و کار اینترنتی دارید وسایتتان معروف است باید بیشتر به امنیت سایت وردپرسی خود توجه کنید.
البته هسته وردپرس از امنیت بالایی برخوردار است وروزانه صدها متخصص آن را بررسی می کنند و هر روز امنیت وردپرس را بالاتر می برند. اما متاسفانه هنوز هم ضعف هایی در امنیت وردپرس وجود دارد که می توانید با کمک گرفتن با استفاده از خدمات امنیتی وردپرس، آن ها را برطرف کنید.

تعرفه خدمات امنیتی وردپرس

تعرفه و هزینه های امنیتی وردپرس بستگی به موارد زیادی دارد و نسبی می باشد. جهت اطلاع لطفا از طریق روش های ذکر شده در آخر مقاله با ما در ارتباط باشید.

کانفیگ امنیتی وردپرس (فقط یکبار)

  • محدود کردن دسترسی به فایل های htaccess و wp-config.php
  • محدود کردن دسترسی به wp-include توسط htaccess
  • محدود کردن دسترسی به wp-admin توسط htaccess
  • بستن ویرایشگر افزونه و آپلود افزونه برای جلوگیری از آپلود شل
  • تغییر نام و تغییر آدرس صفحه مدیریت
  • مخفی کردن ورژن وردپرس سایت
  • قراردادن تایید هویت دو مرحله ای
  • مخفی کردن فایل wp-config.php
  • مجبور کردن کاربران به استفاده از نام مستعار
  • ارسال ایمیل در صورت انجام تغییرات در وب سایت
  • تغییر نام کاربری مدیر سایت
  • امن کردن هدر سایت
  • امن کردن صفحه ورود به سایت بدون نیاز به رمزگذاری روی پوشه ادمین
  • تعیین Permissionهای هاست و فایل ها
  • تعیین زمان خاص برای ورود به پنل مدیریت سایت
  • محافظت از فایل های سیستمی
  • مسدود کردن آی پی فرد خاطی
  • جلوگیری از نمایش فایل های داخل پوشه ها
  • ارسال ایمیل در صورت ورود ناموفق به پنل مدیریت
  • غیر قابل نوشتن کردن فایل های سیستم
  • تنظیمات امنیتی برای جلوگیری از Brute Force برروی سایت
  • ایجاد سطح دسترس اصولی در منابع سایت
  • قرار دادن محدودیت ورود ناموفق به پنل
  • افزودن کپچا(کدامنیتی) به صفحه ورود، ثبت نام و فراموشی رمزعبور
  • بررسی وردپرس نصب شده و ایمن سازی نصب
  • بررسی وردپرس نصب شده و ایمن سازی نصب
  • افزونه رایگان اوریجینال wordfence
  • موارد بالا فقط یکبار در هر درخواست انجام می شود.

کانفیگ امنیتی وردپرس + رفع هک (فقط یکبار)

  • بررسی کلی و ویروس کشی تمام سایت
  • همراه با تمام خدمات کانفیگ امنیتی وردپرس
  • موارد بالا فقط یکبار در هر درخواست انجام می شود.

جهت درخواست مشاوره رایگان از طریق روش های زیر با ما در تماس باشید و یا فرم زیر را جهت تماس کارشناسان ما پر نمایید:

۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳

omid.ahmadyani@outlook.com

omid_ahmadyani@

[gravityform id=3]

نباید مسائل امنیتی را در وب سایتمان نادیده بگیریم و راحت از کنار آن عبور کنیم. اگر شنیده اید که وب سایت های وردپرسی هک می شوند درست شنیده اید بله هک می شود، وردپرس سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب و ایمنی است ولی اگر پیکربندی امنیتی انجام نشود و در صورتی که یک کاربر آماتور باشید و مسئل ایمنی را رعایت نکنید و کانفیگ امنیتی روی وب سایت وردپرسی خود انجام ندهید و وب سایت خود را به امان خدا رها کنید… ممکن است هدف بعدی یک هکر باشید. حتی اگر صاحب مغازه و مکانی باشید قطعا به فکر امنیت آن خواهید بود، دیوار ها را بلند می سازید پنجره ها را نرده می کشید درب ضد سرقت می گذارید دوربین مداربسته می بندید، دزدگیر نصب می کنید، قفل های قوی و عالی تهیه می کنید و یا حتی نگهبان استخدام می کنید ولی وقتی به وب سایت می رسید سر در گم می شوید و نمی دانید چکار کنید.

برای رفع نگرانی های مدیران وب سایت های وردپرس به جهت پایین بودن ضریب امنیتی وب سایت هایشان و رفع این دغدغه بسیار مهم و ضروری، خدمات کانفیگ حرفه ای امنیتی وردپرس  انجام می شود.

۱۰ مورد از خطرناک‌ترین ضعف‌های امنیتی وب سایت ها

  1. تزریق کدهای مخرب
  2. عدم تائید اعتبارات و مدیریت نشست‌ها
  3. وجود و افشاء داده‌ها و اطلاعات آسیب‌پذیر
  4. دسترسی‌های غیر مجاز اشخاص ثالث
  5. عدم کنترل دسترسی‌های ناقص
  6. عدم وجود تنظیمات امنیتی لازم
  7. اسکریپت‌های ناقض امنیت
  8. عدم بروزرسانی‌های منظم که موجب آسیب‌پذیری می‌شود.
  9. استفاده از عناصری با آسیب‌پذیری‌های شناخته شده
  10. عدم نظارت کافی بر ورود کاربران
امنیت وردپرس

همانطور که می دانید وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان و ایران است و توسط افراد حرفه ای بروزرسانی می شود ولی کانفیگ امنیتی وردپرس اساسی ترین کار برای ایمن کردن وب سایت وردپرس است چرا که اگر اطلاعات شما از بین برود، دزدیده یا دستکاری بشود قابل جبران نیست. هرکاری نسبت به اهمیت و ویژگی هایش از جنبه های مختلفی بررسی می شود تا ضریب ایمنی روی ان پیاده سازی شود. برای مثال امنیتی که برای یک طلا فروشی در نظر میگیرند بسیار بالاتر از امنیتی می باشد که برای یک سوپرمارکت در نظر میگیرند. برای وب سایت همینطور است. وب سایت ها شامل تمامی اطلاعات کاربر، سفارش ها، رمزهای عبور، محتواهایی که ممکن است چندین سال برای آنها زحمت کشیده باشید، ماژول ها و فایل های ارزشمند(فایل های فروشی) همه و همه اطلاعاتی هستند که نباید به دست افراد غیر گذاشته شود. درست است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس ایمن است، از هر سیستم مدیریت محتوای دیگر نیز که استفاده کنید از امنیت کافی برخوردار است. منظور ما در کانفیگ امنیتی وردپرس تنها خود سیستم مدیریت محتوا نیست و به جنبه های دیگری نیز بررسی و تنظیمات اساسی و مهم برای انها انجام می شود. در کانفیگ امنیتی وردپرس که توسط کارشناسان مجرب ما انجام می شود تمامی حفره هایی که ممکن است هکر از آنها نفوذ کند و خرابکاری انجام بدهد یا اطلاعات را سرقت کند بررسی و بسته می شود.

اگر دانش ،اطلاعات و تجربه کافی برای کانفیگ امنیتی وب سایت وردپرسی خود ندارید نگران نباشید. ما همراه شماییم.

تنظیمات امنیتی

تنظیمات امنیتی

حذف ویروس ها

حذف ویروسها

محافظت

محافظت

ارتقا امنیت

ارتقا امنیت

وردپرس سیستم مدیریت محتوای ایمنی می باشد و هر ماه حداقل یک آپدیت سراسری منتشر می کند. بسیاری از هک ها و نفوذ ها به وب سایت های وردپرسی به علت عدم رعایت مسائل ضروری و مهم و پیکربندی یا تنظیم دقیق و درست عوامل نفوذ به وب سایت اتفاق می افتد. مدیر وب سایت باید عواملی که باعث نفوذ و خرابکاری می شود را شناسایی و بررسی و برای آن تمهیداتی در نظر بگیرد. این عوامل از ساده ترین مسئله که انتخاب رمز عبور ضعیف یا استفاده از نام کاربری admin یا استفاده از هاست های بی کیفیت و ضعیف تا پیکربندی و تنظیمات حرفه ای وردپرس می باشد. معمولا مدیران وب سایت های وردپرسی فقط استفاده کننده و مدیر وب سایت هستند و با این نوع تنظیمات و عوامل آشنایی ندارند و هیچ مرکز معتبر و کارکشته ای وجود ندارد تا به آن مراجعه و پیکربندی یا کانفیگ امنیتی وب سایت خود را به آن ها بسپارند، حال در تیم حرفه ای ما این خدمت ارزشمند را به شما عزیزان ارایه می نماید.

کانفیگ امنیتی وردپرس چیست؟

به مجموعه عملیات و تست هایی که جهت جلوگیری از هک شدن(خرابکاری و نفوذ) به وب سایت وردپرسی انجام می شود تا ضریب نفوذ و سرقت اطلاعات را کاهش دهد می گویند.

چرا مدیران وب سایت های وردپرسی به امنیت وب سایت خود اهمیت نمی دهند؟

معمولا ما همیشه نوش دارو پس از مرگ سهرابم… ابتدا تعلل می کنیم و فکر میکنیم که تازه شروع کار است و کسی وب سایت ما را نمی شناسد یا می گوییم فعلا وقتش نیست یا بعدا خودم یاد می گیرم یا به نصب یک افزونه امنیتی اکتفا می کنند و پس از اینکه وب سایت آنها به مشگل خورد تازه به فکر چاره می افتند. ما می دانیم که وردپرس یکی از بهترین و ایمن ترین سیستم های مدیریت محتوای جهان است ولی ۹۰% حملاتی که به وب سایت های وردپرسی می شود به دلیل عدم رعایت مسائل امنیتی و عدم کانفیگ حرفه ای وردپرس است.

برای مثال یکی از آن موارد انتخاب رمز عبور قوی و تعویض آن هر سه ماه یکبار است. این مورد را معمولا مدیران وب سایت ها رعایت نمی کنند و از رمز های عبور بسیار سست و قابل حدس زدن استفاده می کنند. اگر دوست دارید کانفیگ امنیتی وب سایت خود را به خوبی انجام بدهید و ابتدایی ترین و در دسترس ترین کاری که می توانید انجام بدهید استفاده از رمز عبور قوی می باشد. عوامل متعددی وجود دارد که در بسته کانفیگ امنیتی که ما ارائه می دهیم وب سایت شما چک می شود و هر حفره امنیتی که وجود داشته باشد بسته خواهد شد.

کانفیگ امنیتی وردپرس که توسط ما انجام می شود شامل چه مواردی می باشد؟

هیچ وقت نمی توان ادعا کرد که میتوان امنیت وب سایت را بصورت ۱۰۰% تضمین کرد. اما میتوان با رعایت کردن اصول امنیتی و بهنیه کردن موارد امنیتی در سایت وردپرسی خود دسترسی هایی که هکر به سایت شما خواهد داشت را مسدود کرد و هک شدن وب سایت وردپرس را به صفر رساند و از امنیت سایت خود لذت ببریم.

[gravityform id=3]

آیا با این کانفیگ امنیتی وردپرس هک شدن سایت من تضمین خواهد شد؟

اینکه ما یا هر تیم امنیتی معروفی در دنیا بخواهد به این سوال جواب دهد جوابش خیر خواهد بود چون بعد از کانفیگ امیتی مواردی چون هاست و رعایت اصول امنیتی مدیر سایت هم لازم خواهد بود. پس ما تا ۹۹% سایت شما را تضمین خواهیم کرد و یک چک لیستی برای شما آماده کرده ایم که بعد از اعمال اصول امنیتی توسط ما شما بتوانید در آینده کلیه اصول ایمنی را رعایت کنید.
آیا بعد از خرید قالب وردپرس از شما و تکمیل کردن سایت باید به شما سفارش امنیتی دهیم؟

آیا بعد از خرید قالب وردپرس از شما و تکمیل کردن سایت باید به شما سفارش امنیتی دهیم؟

بهترین حالت از نظر ما قبل از انجام هر کاری هست زیرا احتمال آلوده شدن سایت شما هست اما اگر شما از قبل سایت رو آماده کردید و یا اینکه ترجیح میدهید بعد از انجام طراحی باشد باز مشکلی نخواهد بود زیرا ما از از هر جهتی سایت شما رو آنالیز خوهیم کرد.
آیا حتما باید بعد از خرید قالب وردپرس از شما این بحث امنیت را هم رعایت کنیم؟

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
وریا مرادی
وریا مرادی
4 سال قبل

عالی بود
کل خدمات وب سایت خودم رو به آقای احمدیانی و تیم خوبشون سپردم و از هر لحاظ از ایشون راضیم

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا