طراحی وب سایت حرفه ای با کم ترین هزینه و بهترین کیفیت

خدمات طراحی وب سایت

طراحی حرفه ای و اختصاصی وب سایت

خدمات طراحی و ساخت سایت جوبی کد از ویژگی منحصر بفرد ریسپانسیو یا واکنش گرا برخوردار بوده و کاملا سفارشی بر اساس نیاز و سلیقه مشتری در صنوف مختلف مانند طراحی سایت املاک، شرکتی، حقوقی، پزشکی، خبری و فروشگاهی انجام می‌شود. در کدنویسی قالب طراحی وب سایت حرفه ای تمامی اصول اولیه سئو وب سایت مطابق با استانداردهای روز رعایت می شود.

از دیگر ویژگی های منحصر بفرد خدمات طراحی وب در شرکت جوبی کد می توان بهینه سازی عملکرد و افزایش سرعت بارگذاری همزمان با ساخت سایت در مقایسه با طراحی عموما معمولی و کند سایت های انجام شده توسط رقبا را عنوان کرد که این امر موجب افزایش رتبه سایت شما میشود. همچنین پشتیبانی فنی خدمات جوبی کد ٬ بنا به رسالت شرکت و سابقه ۱۵ ساله خدمات حرفه ای ٬ با هدف ارائه خدمات درجه یک و جلب کامل رضایت مشتریان، بصورت ۲۴ ساعت شبانه روزی و تمام ۷ روز هفته انجام می شود.

جوبی کد علاوه بر مزایای ذکر شده٬ ثبت دامنه به همراه یکی از بهترین پکیج های میزبانی وب سازگار با وبسایت طراحی شده را بطور  رایگان ارائه می‌دهد و با تمدید قرارداد پشتیبانی خدمات رایگان ثبت هاست و دامنه ارائه شده نیز تمدید میگردد. این خدمات ویژه جوبی کد باعث می‌شود قیمت طراحی وب سایت و پشتیبانی و نگهداری آن، ارزان و مقرون به صرفه باشد.

طراحی و ساخت وب سایت واکنش گرا

از ویژگیهای منحصر بفرد پروژه های طراحی و پیاده سازی شده تیم برنامه نویسی نرم افزار جوبی کد٬ توجه به نفوذ روزافزون موبایل و افزایش بازدید کاربران وبسایت ها از طریق تلفن های همراه و تبلت می باشد. این امر مهم موجب شده تمامی پروژه های جوبی کد به شکل ریسپانسیو (Responsive) پیاده سازی و اجرا شود به طوری که نمایش وب سایت طراحی شده در همه دستگاه‌های کامپیوتری از دسکتاپ٬ موبایل و تبلت؛ متناسب با دستگاه بازدید کننده و مخاطب٬ تغییر کرده و سایز و چینش صفحات وب سایت به شکل صحیح و کامل نمایش داده می شود تا استاندارد کاربر پسند بودن و دسترسی آسان توسط دستگاه های مختلف همواره رعایت شود. علاوه بر این مزیت دیگر آن دسترسی آسان کاربران شبکه های اجتماعی به سایت شما بوده که موجب موفقیت استراتژی بازاریابی دیجیتال سایت‌تان می شود.

طراحی سایت حرفه ای

خدمات پیاده‌سازی سایت حرفه ای و اختصاصی در جوبی کد شامل شاخصه های ویژه زیر میباشد:

  • طراحی سایت ارزان و ریسپانسیو  – واکنش گرا – و سازگار با دستگاه های دسکتاپ ٬ موبایل و تبلت
  • عدم نیاز به طراحی اپلیکیشن جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده.
  • برنامه نویسی و طراحی وب پورتال فول داینامیک و دارای قابلیت بروزرسانی توسط مدیر سایت
  • ارايه پنل مدیریت آسان پورتال سایت بدون نیاز به دانش تخصصی٬ همراه با آموزش های لازم در قالب مستندات و آموزش حضوری به همراه تهیه فیلم آموزشی
  • کد نویسی طراحی قالب سایت بر اساس اصول اولیه سئو سایت و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو
  • مشاوره حضوری رایگان جهت طراحی سایت در تهران و یا تلفنی توسط کارشناسان خبره
  • پشتیبانی فنی و نگهداری سال اول رایگان به همراه خدمات هاست پرسرعت و ثبت دامنه
وب‌ سایت نیمه اختصاصیوب‌ سایت اختصاصی
طراحی قالب اختصاصی برند
زمان تحویلتا ۵ روز کاریتا دو هفته کاری
انتخاب از ۱۰۰ قالب آماده
طراحی گرافیکی مینیمال جهت افزایش سرعت سایت
کدنویسی بهینه جهت تسریع اجرای سایت
بهينه سازي خودكار خروجی صفحات
ذخيره سازي صفحات به صورت cache
معرفی تیم همکاران
نصب ابزار حرفه ای سئو
آموزش به کارگیری ابزار حرفه ای سئوتماس
گالری محصولات
طراحی بخش اخبار
اطلاعات کارکنان و چارت سازمانی
طراحی فرم استخدام
طرح ها و پروژه ها
مدیریت مشتریان
آموزش رایگان در شرکت جوبی کد
امکان مدیریت کاربران
طراحی سفارشی لوگو
مشاوره تجارت الکترونیک
انواع فرم ارتباط با مدیر سایت
سامانه چت آنلاین با بازدیدکنندگان سایت
انواع فرم ثبت اطلاعات کاربرانتماس
صفحه معرفی محصولات
طراحی بخش بلاگ
صفحه خدمات
امکان ایجاد نظرسنجیتماس
گالری نمونه کارها
ورود اطلاعات اولیه صفحات سایت
۵ صفحه۱۵ صفحه
طراحی اسلاید هوم۱ اسلاید۵ اسلاید
صفحه درباره و معرفی
صفحه تماس
صفحه معرفی نمایندگان
اضافه کردن زبان دوم سایتتماستماس
طراحی فرم پذیرش نمایندگی
طراحی فرم تماس
تنظیمات امنیتی
قابلیت ثبت سفارش آنلاینتماستماس
قابلیت پرداخت آنلاینتماستماس
انواع فرم ثبت سفارشتماستماس
مشاوره دریافت سریع نماد اعتماد الکترونیکتماستماس
پرسش های متداول
بخش مقالات
نمونه کارهای انجام شده
آمار بازديدكنندگان
دامنه رایگان
میزبانی رایگان۲ گیگابایت۴ گیگابایت
پشتیبانی رایگان۶ ماه پشتیبانی رایگان۱ سال پشتیبانی رایگان
پشتيباني آنلاين
شروع قیمتفقط ۲,۹۰۰فقط ۷,۹۰۰
سفارشتماس بگیرید
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
تماس بگیرید
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳

چرا باید جوبی کد را انتخاب کنید؟

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی فنی مداوم

پروژه های طراحی سایت حرفه ای جوبی کد دارای خدمات نگهداری و پشتیبانی فنی سالیانه بوده که باعث میشود نگرانی ها از بابت به هم ریختگی، مشکلات امنیتی و هک سایت، از دست رفتن اطلاعات و بطور کلی شرایطی که منجر به پرداخت هزینه گزاف طراحی مجدد سایت شود، پوشش داده شود. پشتیبانی فنی خدمات و نگهداری سایت ها٬ یکی از اصول منحصر بفرد کار طراحی سایت حرفه ای شرکت جوبی کد میباشد که متفاوت از نحوه عملکرد دیگر شرکت ها است.

طراحی سایت حرفه ای

سئو و بهینه سازی سایت

اگر شما به دنبال برندینگ و افزایش بازدید و فروش وب سایت خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، کمک گرفتن از متخصصین سئو و بهینه سازی سایت، بهترین راهکار جهت افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو است. علاوه بر رعایت اصول اولیه سئو در کلیه پروژه های طراحی وب شرکت جوبی کد٬ در کنار مشاوره رایگان میتوانید خدمات حرفه ای بهینه سازی و سئو وب سایت خود نیز دریافت کنید.

طراحی سایت در تهران

وب سایت‌ شرکتی

حضور حرفه ای در فضای مجازی و طراحی سایت شرکت بطور اختصاصی و ریسپانسیو دیگر به عنوان فرصت برای کسب و کارها مطرح نیست و تبدیل به یک ضرورت غیر قابل اجتناب شده است. شرکت طراحی سایت جوبی کد با ارايه خدمات بازاریابی آنلاین و طراحی سایت شرکتی در تهران برای صنوف مختلف پزشکی املاک و صنعتی و خبری و با ویژگی سازگاری کامل با موبایل و طراحی مدرن همراه با گرافیک زیبا و کاربر پسند٬ خدمات طراحی سایت حرفه ای را با توجه به نیاز شرکت ها و صاحبان کسب و کار ٬ جهت حضور موثر و موفق در فضای مجازی فراهم آورده است.

طراحی صفحات وب

وب سایت شخصی

بهترین ابزار برای معرفی توانایی هایی شما ساخت وبسایت با طراحی سایت حرفه ای شخصی است تا بتوانید به ساده ترین و ارزان ترین شکل ممکن و به بطور خاص قابلیت ها و سوابق کاری خود را به مخاطبان نمایش داده و علاوه بر استفاده به عنوان رزومه آنلاین از وب سایت خود کسب درآمد کنید. شرکت طراحی سایت جوبی کد در تهران٬ آماده ارائه مشاوره رایگان حضوری و تلفنی در زمینه سلف برندینگ و ساخت صفحات وب سایت شخصی و حرفه ای شما می باشد.

شرکت طراحی سایت

خوشنامی برند جوبی کد

ما در جوبی کد٬ به ارائه خدمات جهان تراز و پاسخگویی در قبال خدمات ارائه شده و همچنین حفظ دائمی ارتباط  موثر با مشتریان خود اعتقاد داریم و برای رسیدن به نهایت جلب رضایت مشتریان٬ همواره در جهت بهبود کیفیت خدمات ارائه شده و پشتیبانی امور مشتریان میکوشیم و افتخار می کنیم که خوشنامی برند جوبی کد را به یمن ایجاد رابطه درست در کار و صداقت با مشتریان در طول بیش از یک دهه خدمات حرفه ای وب کسب کرده ایم.


‫0/5 ‫(0 نظر)
اسکرول به بالا