خرید آنلاین بیت کوین با ریال 1399

اشتراک گذاری پست

برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مانند ارز رمزنگاری شده بیت کوین، نیازی نیست که از تجهیزات گران قیمت برای استخراج این ارز استفاده کنید. چرا که امکان خرید آنلاین بیت کوین با ریال فراهم شده است! در این مقاله همراه ما باشید تا روش‌های مختلف خرید بیت کوین را به شما عزیزان آموزش دهیم.

روش‌های مختلف خرید آنلاین بیت کوین با ریال

قبل از اینکه به معرفی روش‌های مختلف خرید بیت کوین بپردازیم، باید بگوییم که برای خرید این ارز دیجیتال روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها خرید با ریال است. به عبارت دیگر، در این روش شما برای خرید آنلاین بیت کوین باید به شرکت‌های ایرانی معادل ارزش بیت کوین را به ریال پرداخت نمایید و سپس مقدار بیت کوین مورد نظرتان را دریافت نمایید.

البته لازم به ذکر است که نیازی به انجام این کار نیست چرا که شما می‌توانید خرید آنلاین بیت کوین با ریال را به شکل دیگری تجربه کنید. به این معنا که شما ابتدا با پرداخت ریال به شرکت‌های خدمات ارزی مانند امید احمدیانی، یکی از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت و یا کیف پول‌های الکترونیکی مانند اسکریل و پی پال خریداری می‌کنید و سپس خودتان بدون نیاز به شرکت‌های واسط، خریدتان را انجام می‌دهید!

پس اگر می‌خواهید بدون نیاز به شرکت‌های واسط ایرانی، خرید بیت کوین را انجام دهید، می‌توانید یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید :

خرید آنلاین بیت کوین با کردیت کارت

یکی از محبوب‌ترین روش‌های خرید از سایت‌های خارجی، استفاده از انواع کردیت کارت است. خوشبختانه در حال حاضر سایت‌های مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها و با استفاده از ویزا کارت یا مسترکارتی که دارید، خریدتان را انجام دهید. این روش یکی از روش‌های خرید آنلاین بیت کوین با ریال در نظر گرفته می‌شود، چرا که شما با پرداخت ریال، می‌توانید کارت اعتباری‌تان را شارژ کرده و خریدتان را انجام دهید. برای سفارش خرید و یا شارژ هر یک از این کارت‌ها می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید :

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

سایت Coinbase

برای خرید آنلاین بیت کوین با ریال از این سایت باید اول از همه یک حساب کاربری در سایت ایجاد نمایید. بعد از آن٬ بسته به نوع اکانتتان می‌توانید مقدار مختلفی ارز دیجیتال روزانه خریداری نمایید. در حال حاضر٬ اگر بالاترین نوع حساب کاربری را داشته باشید٬ می‌توانید ۵۰ هزار دلار روزانه ارز دیجیتال خریداری نمایید. کارمزد خرید بیت کوین از این سایت در حال حاضر ۳.۹۹ درصد است. که به نسبت سایر رقبایش بسیار کم است.

خرید آنلاین بیت کوین با ریال

سایت Coinmam

این سایت نیز مشابه با سایت Coinbase با ارائه پکیج‌های مختلف امکان خرید بیت کوین به مقدار مختلف را فراهم کرده است. تنها نکته‌ای که در رابطه با این سایت وجود دارد این است که شما قبل از خرید٬ باید آدرس کیف پولتان را در سایت ثبت کنید. در میان انواع کیف پول‌هایی که برای نگهداری بیت کوین در بازار وجود دارد٬ کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند کیف پول و  از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. چرا که با وجود قیمت بالایی که دارند٬ به دلیل آفلاین بودنشان امنیت بیشتری دارند. با وجود اینکه کارمزد خرید از این سایت به نسبت Coinbase بیشتر است٬ (در حال حاضر حدود ۵ درصد) سرعت ارسال ارز به کیف پول شما بیشتر است!

توجه : لازم به ذکر است که مجازی یا فیزیکی بودن کارت شما تأثیری در نحوه خریدتان ندارد. چرا که چه با کارت فیزیکی و چه با کارت مجازی امکان خرید آنلاین از سایت‌های مختلف وجود دارد.

خرید آنلاین بیت کوین با پی پال

برای خرید آنلاین بیت کوین با ریال یکی از ساده‌ترین روش‌ها٬ استفاده از حساب پی پال است. با استفاده از این کیف پول الکترونیکی هم می‌توانید از سایت‌های خارجی خرید انجام دهید هم انتقال و دریافت وجه ارزی داشته باشید. برای استفاده از این روش جهت خرید بیت کوین می‌توانید از طریق لینک‌های زیر درخواست افتتاح حساب پی پال و یا شارژ پی پال را برای ما ارسال نمایید :

افتتاح حساب پی پال وریفای شده


شارژ پی پال

بعد از آن می‌توانید با پرداخت معادل ریال هزینه‌ای که مد نظر دارد به ما و شارژ حسابتان٬ از یکی از وب‌سایت‌های زیر که در حوزه خرید و فروش بیت کوین در حال فعالیت هستند٬ خریدتان را انجام دهید.

سایت eToro

یکی از ساده‌ترین روش‌های خرید آنلاین بیت کوین با استفاده از پی پال استفاده از این سایت است. چرا که علاوه بر کاربری ساده٬ هزینه‌ای که به عنوان کارمزد دریافت می‌کند بسیار کم است. با این وجود بزرگ‌ترین محدودیتی که در رابطه با این سایت مطرح است٬ عدم قابلیت ارسال یا برداشت بیت کوین از حساب است. بنابراین تنها در صورتی که قصد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید از این روش برای خرید استفاده کنید.

سایت Local Bitcoins

برخلاف سایت eToro٬ در این پلتفرم خریداران و فروشندگان بیت کوین به صورت مستقیم با یکدیگر در ارتباط هستند. با وجود اینکه هزینه استفاده از این سرویس به نسبت سایر رقبایش بیشتر است٬ اما سرعت خدمات‌رسانی بالایی نیز دارد!

خرید آنلاین بیت کوین با ریال

خرید آنلاین بیت کوین با اسکریل

احتمالاً شاید ندانید که با داشتن حساب اسکریل می‌توانید بیت کوین خریداری کنید. اگر استفاده از پی پال برای شما مشکل است٬ بهتر است که این بار برای خرید بیت کوین با ریال از اسکریل استفاده کنید. در حال حاضر وب سایت‌هایی که برای خرید و فروش بیت کوین از اسکریل پشتیبانی می‌کنند عبارت‌اند از :

سایت Bitpanda

اگر حساب اسکریل شما با اطلاعات اروپا درست شده باشد٬ شانس این را دارید که از این سایت مبادله ارزهای خارجی بیت کوین خریداری نمایید. نکته منفی که در رابطه با این سایت وجود دارد٬ عدم نمایش کارمزد خرید قبل از انجام پرداخت است!

توجه‌‌ : اگر حساب پی پال ندارید٬ می‌توانید از سایت Local Bitcoins با اسکریل خرید بیت کوین را انجام دهید.

از همراهی شما تا انتهای این مقاله سپاسگزاریم. فراموش نکنید که امید احمدیانی هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خرید آنلاین بیت کوین با ریال از سایت‌های معرفی شما را قبول نمی‌کند! بنابراین بهتر است که قبل پرداخت در هر یک از سایت‌های خارجی ابتدا از درست کاری کمپانی مطمئن شوید. اگر در رابطه با خرید بیت کوین تجربه‌ای دارید٬ حتماً از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا