خرید از آمازون 1399

اشتراک گذاری پست

یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی سایت آمازون می باشد. Amazon یک کمپانی آمریکایی است که از سال 1994  شروع به کار کرده است. خرید از آمازون برای بسیاری از ایرانیان امکان پذیر نیست. اول به دلیل اینکه برای پرداخت در آمازون نیاز به یک کارت اعتباری خارجی مثل ویزا کارت یا مسترکارت است. دسترسی به این کارت ها برای بسیاری از ایرانیان دشوار است. مشکل دوم خرید از سایت آمازون ارسال به ایران است. اما با استفاده از خدمات امید احمدیانی امکان خرید از آمازون با کارت شتاب و دریافت در ایران امکان پذیر شده. در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه خرید از آمازون آشنا شوید.

خرید از آمازون

خرید از آمازون می تواند بسیار به صرفه تر از خرید از سایت های دیگر یا حتی فروشگاه های فیزیکی در شهر باشد. سایت امازون محصولات متنوع را با قیمت های متفاوت عرضه می کند. محصولات آمازون به صورت فیزیکی یا دیجیتال وجود دارند. علی رغم تنوع در فروشندگان و محصولات، این سایت نظارت دقیقی بر کیفیت محصولات عرضه شده روی سایت دارد که این امر باعث امنیت هنگام خرید شده.

همین امر اعتبار آمازون را افزایش داده و باعث شده amazon بزرگ ترین کمپانی در جهان از لحاظ سوددهی شود. این کمپانی پس از مدتی فعالیت خود را از یک فروشگاه اینترنتی فراتر برده و خدمات و حتی محصولات دیگری نیز به بازار عرضه کرد. حتماً با وب سایت الکسا آشنایی دارید. الکسا رنک سایت زیر مجموعه ی آمازون است.

سفارش از آمازون

برای ثبت سفارش از آمازون بایستی در سایت امید احمدیانی یک حساب کاربری ایجاد کرده و یا به حساب خود وارد شوید. سپس طی مراحل زیر سفارش خود را برای خرید از آمازون ثبت نمایید.

1.ابتدا در محاسبه گری که در صفحه اصلی سایت قرار داده شده مبلغ خرید خود را محاسبه نمایید.

خرید از آمازون

2.سپس در حساب کاربری خود در پیشخوان سمت راست گزینه پرداخت در سایت خارجی را انتخاب کرده و روی درخواست کلیک کنید. از بین گزینه هایی که مشاهده می کنید گزینه خرید های عمومی را انتخاب کنید.

خرید از سایت آمازون

3. وارد صفحه ثبت درخواست می شوید. فیلد های خواسته شده را با دقت تکمیل نمایید. در قسمت مبلغ، مبلغی که محاسبه گر سایت به شما ارائه داده را عیناً درج نمایید. در صورت نیاز از صفحه خرید از سایت آمازون اسکرین شات گرفته و آپلود نمایید. در قسمت توضیحات به جزییات ضروری اشاره نمایید.

4.گزینه قوانین سایت را پذیرفته ام را تایید کرده و به ثبت درخواست و ادامه را کلیک کنید.

5.فاکتور خرید به شما نمایش داده می شود. پس از بررسی دقیق و تایید با کلیک تایید و پرداخت به صفحه پرداخت منتقل خواهید شد.

6.توجه داشته باشید که پس از تکمیل خرید و پرداخت درخواست شما برای کارشناسان ارسال می گردد. در این قسمت شما معادل ریالی مبلغ را پرداخت خواهید کرد.

7. درخواست شما توسط کارشناسان بررسی شده و در صورت تایید، انجام خواهد گرفت. در غیر این صورت وجه شما طی 1 تا 3 روز کاری به شما عودت داده خواهد شد.

پس از این که خرید از آمازون شما انجام گرفت، معمولاً زمانی حدود 40 تا 90 طول خواهد کشید تا کالای شما در ایران به شما تحویل داده شود. خرید از سایت آمازون و ارسال به ایران از خدمات خرید از سایت های خارجی امید احمدیانی می باشد. برای درخواست خرید از سایت های دیگر مثل خرید از سایت ایبی نیز باید در همین بخش درخواست خود را ثبت نمایید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا