خرید از سایت های خارجی 1399

اشتراک گذاری پست

با وجود اینترنت و انواع روش‌های پرداخت ارزی دیگر محدودیتی برای خرید از سایت های خارجی وجود ندارد. چرا که اینترنت و وجود ارزهای دیجیتال مانند پی پال باعث شده است که تبدیل انواع ارز به یکدیگر با استفاده از یک ساختار یکنواخت به راحتی و با سرعت بیشتر انجام شود بدون آنکه نیاز به استفاده از سیستم‌ سنتی بانکی باشد!

اما هنوز هم بسیاری از افراد خبر ندارند که با استفاده از روش‌های مختلف، قادر به خرید از سایت های خارجی و تحویل کالا در ایران هستند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

توجه : در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به استفاده از روش‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم ندارید، می‌توانید پرداخت هزینه خرید آنلاین را به ما بسپارید. شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی، نه تنها هزینه کالا را پرداخت نمایید، بلکه کالای خریداری شده را در ایران تحویل بگیرید. تنها نیاز است که از طریق لینک زیر درخواستتان را برای ما ارسال نمایید :

خرید از سایت های خارجی و تحویل در ایران

 

روش خرید از سایت های خارجی

مهم‌ترین سؤالی که هنگام خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی مطرح می‌شود، این است که هزینه خرید کالا را چگونه باید پرداخت کرد؟

همان‌طور که گفته شد، امروزه با توسعه انواع سیستم پرداخت آنلاین، امکان خرید از تمامی سایت های خارجی فراهم شده است، به شرط آنکه از یکی از روش‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، پشتیبانی کنند.

خرید با استفاده از کردیت کارت

در حال حاضر کارت‌های اعتباری متنوعی در سطح جهان به فروش می‌رسند که محبوب‌ترینشان عبارت‌اند از :

متأسفانه به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان خرید هر یک از این انواع کارت‌های اعتباری به صورت مستقیم در ایران وجود ندارد. بنابراین شما می‌توانید از خدمات ارزی امید احمدیانی برای صدور آنی کارت اعتباری استفاده کنید.

با استفاده از هر یک از لینک‌های زیر، می‌توانید درخواست خرید و یا شارژ کارت را برای ما ارسال کنید. تنها 2 ساعت بعد از ثبت درخواستتان در سایت و انجام احراز هویت، اطلاعات کارت مورد نظر برایتان ارسال می‌شود.

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

توجه : شما می‌توانید ویزا کارت و یا مسترکارت را به صورت مجازی، فیزیکی و یا هدیه تهیه کنید. در صورتی که کارت شما به صورت مجازی تهیه شود (یعنی اطلاعات کارت برایتان ایمیل شود) تنها قادر به خرید از سایت های خارجی به صورت آنلاین خواهید بود. اما در صورتی که ویزا کارت فیزیکی و یا مستر کارت فیزیکی داشته باشید، نه تنها برای خرید آنلاین بلکه هنگام سفر به کشورهای خارجی نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.

در مورد کارت‌های اعتباری امید احمدیانی بیشتر بدانید :

خرید از سایت های خارجی

خرید با پی پال

در میان انواع کیف پول الکترونیکی که وجود دارد، پیپال را می‌توان محبوب‌ترین در نظر گرفت چرا که توسط بسیاری از افراد در سطح جهان نه تنها برای خرید آنلاین بلکه برای انتقال ارز به کشورهای دیگر استفاده می‌شود. شما می‌توانید با افتتاح حساب پی پال وریفای شده و انتخاب یکی از انواع ارزهای رایج، کیف پول الکترونیکی پی پال داشته باشید. و از بسیاری از سایت های خارجی خرید کنید. برای ارسال درخواست افتتاح حساب و شارژ پی پال می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید :

افتتاح حساب پی پال وریفای شده


شارژ پی پال

توجه : با توجه به اینکه برای استفاده از تمامی امکانات حساب پیپال نیاز به وریفای کردنش است، افتتاح این حساب بین 3 الی 5 روز کاری زمان می‌برد! بنابراین چیزی به نام افتتاح حساب رایگان و فوری پی پال وجود ندارد چرا که این مسئله نه به شرکت مورد نظر شما، بلکه به کمپانی پی پال مربوط است. از طرف دیگر، در صورتی که حسابتان را وریفای نکنید، نه تنها قادر به استفاده از امکانات حساب نخواهید بود، بلکه امنیت حسابتان نیز در کمترین حد خود قرار خواهد داشت.

در مورد پی پال بیشتر بدانید :

خرید با وبمانی

ویمانی یکی دیگر از انواع کیف پول الکترونیکی است که مانند پی پال برای خرید از سایت های خارجی و انتقال ارز به کشورهای دیگر استفاده می‌شود. در صورتی که فروشگاه آنلاین مورد نظر شما از این روش پرداخت پشتیبانی می‌کند، باید یک حساب ویمانی داشته باشید. در صورت تمایل به داشتن این نوع حساب با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

خرید با پرفکت مانی

پرفکت مانی نیز یکی دیگر از انواع کیف پول الکترونیکی است که شباهت زیادی به وبمانی دارد. به همین دلیل، معمولاً در سایتی که از روش پرداخت ویمانی پشتیبانی شود، معمولاً از روش پرداخت پرفکت مانی نیز پشتیبانی می‌شود. در صورت تمایل جهت افتتاح حساب پرفکت مانی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

خرید از سایت های خارجی

تفاوت روش‌های مختلف خرید از سایت های خارجی چیست؟

به طور کلی هیچ تفاوتی بین این روش‌های مختلف وجود ندارد. جز در برخی موارد خاص مانند کارمزد خرید آنلاین. معمولاً این کارمزد زمانی برای شما محاسبه می‌شود که نیاز به تبدیل ارز باشد. به عنوان مثال زمانی که شارژ حساب شما یورو باشد و خرید شما به دلار! بنابراین نمی‌توان گفت کدام یک از روش‌های گفته شده برای خرید مناسب هستند. همه چیز به نظر خودتان بستگی دارد.

محبوب‌ترین فروشگاه های آنلاین در سراسر جهان کدم‌اند؟

همراهان عزیز، امیدواریم که این مقاله پاسخگوی سؤالات شما در رابطه با روش خرید از سایت های خارجی بوده باشد. اگر در رابطه با هر یک از روش‌های گفته شده، سؤالی دارید، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا