خرید از سایت ‌های ترکیه

اشتراک گذاری پست

صنعت پوشاک یکی از پردرآمدترین مشاغل در ترکیه است چرا که خرید فروش لباس در این کشور علاوه بر پاساژها، به صورت آنلاین نیز رونق زیادی دارد. کیفیت و طراحی لباس‌های این کشور به‌اندازه‌ای مجذوب کننده است که بسیاری را وادار به خرید از سایت ‌های ترکیه می‌کند! اگر شما هم به برندهای ترکیه‌ای علاقه دارید اما با بهترین سایت‌های خرید لباس و همچنین روش پرداخت در سایت ‌های خارجی آشنایی ندارید، در این مقاله همراه ما باشید.

روش خرید از سایت ‌های ترکیه

قبل از این که به معرفی بهترین سایت ‌های ترکیه ‌ای بپردازیم، بهتر است که روش پرداخت در این سایت‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. به طور کلی برای خرید از سایت‌ های خارجی روش‌های متنوعی در نظر گرفته می‌شود، که معمول ترینشان عبارت هستند از : پی پال ، انواع کارت اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت. بسته به این که سایت مد نظر شما از کدام روش پرداختی پشتیبانی می‌کند، می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی فناوران امید ، هزینه خرید از سایت ‌های ترکیه را پرداخت نمایید. تنها کافی است که از طریق لینک‌های زیر درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید :

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری


افتتاح حساب پی پال وریفای شده


شارژ پی پال

توجه :  در صورتی که سایت مورد نظر ارسال به ایران انجام نمی‌دهد،می‌توانید از طریق لینک زیر، درخواست خریدتان را برای ما ارسال نمایید و کالای مورد نظرتان را در ایران تحویل بگیرید :

خرید از سایت‌ های ترکیه و تحویل در ایران

معرفی بهترین سایت ‌های ترکیه برای خرید لباس

سایت Whocit

اگر به دنبال خرید از معروف‌ترین برندهای ترکیه‌ای هستید، حتماً به این سایت برای خرید لباس مردانه و زنانه سر بزنید. علاوه بر این قیمت کالاهای موجود در این سایت به نسبت سایر رقبایش بسیار مقرون به صرفه است. بنابراین تمام آنچه باید انجام دهید، این است که در سایت ثبت نام کرده و سفارشتان را ثبت نمایید.

خرید از سایت ‌های ترکیه

سایت Wow-Wholesale

یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای خرید از سایت ‌های ترکیه ، سایت Wow-Wholesale است. علاوه بر لباس، می‌توانید کفش و سایر لوازم تزئینی را نیز در این سایت خریداری نمایید. یکی دیگر از مزیت‌هایی که این سایت دارد، امکان عمده‌فروشی است. بنابراین اگر در زمینه خریدوفروش لباس فعالیت می‌کنید، بدون نیاز به سفر به ترکیه می‌توانید از این سایت خرید عمده داشته باشید.

سایت Fimka

این سایت در لیست بهترین موارد برای خرید از سایت ‌های ترکیه قرار داده شده است، چرا که علاوه بر تنوع مدل، قیمت مناسبی نیز برای لباس‌هایش در نظر گرفته است. با خرید از این سایت خارجی از تخفیف‌های ویژه‌ای بهره‌مند شوید.

خرید از سایت ‌های ترکیه

سایت Clup Fashion

اگر به دنبال جدیدترین مدل‌ها از معروف‌ترین برندها هستید، از مدل‌های موجود در این سایت دیدن کنید. با استفاده از اپلیکیشن این سایت، هر زمان که می‌خواهید از جدیدترین مدل‌ها دیدن فرمایید.

خرید از سایت ‌های ترکیه

سایت Turkopt

آخرین سایتی که برای خرید از سایت‌ های ترکیه به شما پیشنهاد می‌دهیم، سایت Turkopt است. با مراجعه به این سایت می‌توانید به راحتی از طریق دسته‌بندی‌های متنوعی که در سایت قرار داده شده است، لباس مورد نظرتان را پیدا کنید.

خرید از سایت ‌های ترکیه

توجه : اگر به دنبال لباس برای کودک و نوزاد هستید، به سایت ‌های nextdurect و alibaba سربزنید.

همراهان عزیز، اگر برای خرید از سایت ‌های ترکیه و خرید از چین سؤالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت و یا چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا