خرید از علی اکسپرس: 3 نکته برای خرید مطمئن

اشتراک گذاری پست

علی اکسپرس یک فروشگاه آنلاین خرده فروشی است. این سایت متعلق به گروه سایت علی بابا است و در سال 2010 شروع به فعالیت کرده. وبسایت علی اکسپرس پلتفرم خرده فروشی کسب و کارهای کوچک به مشتریان و کسب و کارهای دیگر است. گروه علی بابا در سال 2016، از والمارت پیشی گرفت و بزرگ ترین سایت خرده فروشی در دنیا شد. بیشتر فروشنده های علی اکسپرس، چینی هستند. به همین دلیل میانگین قیمت محصولات در این سایت نسبت به سایت های آمازون و ایبی کمتر می باشد. وجود فروشندگان زیاد در این سایت، باعث شده که پیدا کردن محصول معتبر و خرید از سایت علی اکسپرس دشوار شود. اما هنوز راه هایی برای تشخیص کالای مناسب، فروشنده معتبر و خرید مناسب وجود دارد. در این مقاله همراه ما باشید تا راهکار هایی که برای خرید از علی اکسپرس وجود دارد را بررسی کنیم.

هزینه خرید از علی اکسپرس:

علی اکسپرس از معروف ترین سایت های خرید آنلاین در جهان است. قیمت محصولات علی اکسپرس نسبت به پلتفرم های مشابه به صرفه تر است. این اختلاف قیمت به این دلیل است که بیشتر فروشندگان این سایت، فروشندگان عمده و توزیع کنندگان هستند. به علاوه بیشتر محصولات عرضه شده چینی هستند که نسبت به تولیدات سایر کشورها ارزان تر هستند. محصولاتی که در این سایت به فروش می رسند بسیار متنوع هستند. برخی محصولاتی که در سایت های دیگر پیدا نمی شوند، در علی اکسپرس به فروش می رسند. همین دلایل باعث شده که پرطرفدارترین سایت خرید آنلاین خرده فروشی در روسیه شود.

برخی از فروشندگان سایت علی اکسپرس، محصولات خود را به ایران ارسال نمی کنند. به علاوه خرید از سایت علی اکسپرس با کارت بانکی ایرانی امکان پذیر نیست. برای پرداخت هزینه کالا در این سایت نیاز به یک کردیت کارت مثل ویزا کارت و مسترکارت دارید.

علی اکسپرس

خرید از علی اکسپرس در ایران

برای خرید از سایت علی اکسپرس علاوه بر کارت های بانکی خارجی ، به یک آدرس در خارج از کشور برای ارسال محصول است. این موانع خرید از سایت علی اکسپرس در ایران را با مشکل مواجه کرده است. اگرچه قیمت محصولات و تنوع آنها باعث شده بیشتر ایرانیان تمایل به خرید از این سایت داشته باشند. برای برطرف کردن این موانع می توانید از خدمات فناوران امید بهره ببرید. مراحل خرید از سایت به صورت زیر می باشد:

  1. ابتدا شما یک حساب کاربری ایجاد و لینک خرید خود را به صورت درخواست در سایت فناوران امید ثبت می کنید.
  2. هزینه آن را به ریال پرداخت می کنید.
  3. فناوران امید سفارش شما را در سایت مورد نظر ثبت می کند.
  4. مشتری سفارش را در آدرس خارج از کشوری که در سایت فناوران امید ثبت کرده، دریافت می کند.

مطالب مرتبط:

خرید مطمئن از علی اکسپرس

خرید از علی اکسپرس مانند خرید از سایت های خارجی دیگر، می تواند شک برانگیز باشد. در بیشتر مواقع کیفیت محصول دریافتی دقیقاً همانطور است که در سایت گفته شده. اما گاهی نیز پیش می آید که مشتری از خرید خود راضی نبوده. برای حل این مشکل سایت علی اکسپرس دو استراتژی در نظر گرفته:

  • اگر محصول به دست مشتری نرسد، یا بعد از بازه ی زمانی تعیین شده توسط فروشنده برسد، کل هزینه به مشتری بازگردانده می شود.
  • اگر محصول مطابق توضیحاتی که در سایت آمده نباشد، تمام (فقط برای حالتی که محصول را مرجوع کنید) یا بخشی از هزینه به مشتری باز میگردد.

برای این که از خرید خود مطمئن باشید، راهکارهای ارائه شده در این مقاله را دنبال کنید.

خرید از علی اکسپرس

1- پس فرستادن کالا در علی اکسپرس:

  • هزینه بازگرداندن کالا به چین، ممکن است از قیمت خود کالا بیشتر باشد. هزینه ارسال کالا قابل استرداد نمی باشد.
  • ردیابی کالا تا چین و رسیدن آن به دست فروشنده ریسک های زیادی دارد. کالا ممکن است در مسیر گم شود.

پس هنگام ثبت خرید خود از مشخصات ظاهری و کیفی آن اطمینان حاصل کنید. نظرات بقیه خریداران و اعتبار فروشنده را بررسی کنید. به این صورت تا جایی که امکان دارد احتمال لزوم عودت کالا را کاهش دهید.

2- فروشنده های معتبر سایت علی اکسپرس:

برای پیدا کردن فروشنده های قابل اعتماد بهترین راه بررسی نظرات مشتریان است. خرید از فروشنده‌ای که هزاران نظر مثبت و مشتری رضایتمند داشته باشد، مطمئن‌تر خواهد بود. برای بررسی نظرات، روی دکمه‌ی feedback روی صفحه‌ی فروشنده کلیک کنید.

برخی فروشندگان نیز برای جلب اعتماد مشتریان به آنها امتیازهای مختلفی پیشنهاد می‌کنند. هر چه ضمانت فروشنده بیشتر باشد، خرید مطمئن‌تر و امن‌تر خواهد بود.

3- تشخیص کالای اصل

هنگام خرید از علی اکسپرس لازم است برای اطمینان از اصالت کالا مواردی را بررسی کنید. به این دلیل که خرید از سایت علی اکسپرس ریسک بیشتری نسبت به خرید از سایت‌های خارجی دیگر دارد. این موضوع به دلیل تنوع فروشندگان موجود روی سایت است.

  • در خرید کالاهایی که اختلاف قیمتی زیادی با سایت‌های دیگر دارند دقت کنید. اگر قیمت کالا، بسیار ارزان است، ممکن است فروشنده کلاهبردار باشد. برای محصولاتی که از برندهای معروف نباشند، اخلاف قیمت ممکن است تا 75% برسد.
  • هرگز پول کالا را به حساب شخصی فروشنده واریز نکنید. اگر فروشنده‌ای نخواهد از طریق علی اکسپرس هزینه را دریافت کند، از خرید صرف نظر کنید. چون در این صورت شما شامل قوانین حمایت از خریداران سایت نخواهید بود.
  • قبل از دریافت محصول، وصول سفارش را تایید نکنید. همچنین از صحت و سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

 

خرید از علی اکسپرس

اما این موارد گفته شده در رابطه با ضمانت کالا، توسط مشتری باید انجام شوند و فناوران امید مسئولیتی در قبال کالاهای معیوب و تقلبی قبول نمی کند. همچنین فناوران امید مسئولیت کالاهایی که دیرتر از زمان تعیین شده ارسال شوند و یا مغایرتی با مشخصات درج شده در سایت مبدا و یا سلیقه مشتری داشته باشند را نیز قبول نمی کند.

سایت علی بابا

خرید از سایت های خارجی دیگر نیز مانند خرید از علی اکسپرس می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل اغلب افراد خرید از سایت های دیگر مثل خرید از امازون یا خرید از ایبی را ترجیح می دهند. آیا تا کنون تجربه خرید از سایت علی اکسپرس داشته اید؟ از خرید خود رضایت داشته اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ا به اشتراک گذارید.

 

 

در حال حاضر به دلیل مشکلات تحویل، خرید از علی اکسپرس مقدور نمی باشد

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا