خرید از banggood با استفاده از پی پال 1399

هنگام خرید اینترنتی از سایت های مختلف خصوصا سایت های خارجی مانند ایبی و آمازون سوالات زیادی برای افراد ایجاد می شود. به دلیل بازخوردی که از شما عزیزان در مورد پرداخت در انواع وب سایت های خارجی دریافت کردیم، در این مقاله هر آنچه که باید در رابطه با خرید از banggood بدانید در اختیار شما قرار می دهیم.

معرفی سایت banggood :

Banggood یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی جهان است که فعالیت خود را از سال 2006 در چین آغاز کرده است. دفاتر مرکزی این فروشگاه در دو شهر هنگ کنگ و قبرس واقع شده است. شما می توانید هر آنچه در رابطه با لباس، تزئینات، لوازم الکتریکی و … نیاز دارید در این سایت پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دسته بندی مورد نظر خود را پیدا کرده و سپس به دنبال کالای مورد نظر خود بگردید. برای خرید از این سایت نیاز نیست که حساب کاربری ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آیتم های مد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و سپس با مقایسه ای که انجام می دهید خرید را انجام دهید.

خرید از banggood با استفاده از پی پال

آیا خرید از banggood امن است؟

این سوال برای تمام کسانی که قصد خرید اینترنتی دارند ایجاد می شود چه خرید آن ها از داخل ایران باشد چه خارج. اما برای بسیاری این سوال ایجاد می شود که چگونه کالای خریداری شده توسط آن ها از چین به مقصد مورد نظر می رسد؟ برای این که شما در رابطه با خرید از هر سایتی اطمینان حاصل کنید، بهترین و ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که قسمت ریویو از هر سایتی را مطالعه کرده تا متوجه بازخورد کاربران این سایت شوید.

بسیاری از افراد تصور می کنند چون جنس چینی خریداری می کنند و برای آن ها بهای کمی می پردازند، کیفیت خوبی دریافت نمی کنند. در حالت کلی این تفکر درست نیست چرا که بسیاری از کمپانی های خارجی بخش از انجام کار های خود را به این شرکت های چینی واگذار می کنند. از طرف دیگر چون دلار در چین از ارزش زیادی برخوردار است و پرداخت حقوق ها با دلار انجام می پذیرد، برای بسیاری دریافت این حقوق ها برای انجام کار های مختلف بسیار به صرفه است در حالی که از دید سایر افراد پایین به نظر می رسد.

چه مدت زمان می برد تا خرید از banggood به دست شما برسد؟

زمان رسید کالا بسته به مقصد و نوع ارسال کالایی که انتخاب کرده اید بستگی دارد.بسیاری از افراد خرید با ارسال رایگان را انتخاب می کنند بدون این که توجه کنند زمان تحیل کالا چقدر است. بنابراین به شما توصیه می کنیم که نوع ارسال کالا را در حالت استاندارد تعیین کنید تا بتوانید زودتر از موعد و یا سر زمان سفارش خود را تحویل بگیرید. در غیر این صورت احتمال کنسل شدن سفارش شما و یا گم شدن آن وجود دارد.

خرید از banggood با استفاده از پی پال

روش پرداخت در banggood :

به دلیل این که این سایت در سطح بین المللی فعالیت می کند، باید روش های مختلفی برای پرداخت هزینه در نظر بگیرد. روشی که برای پرداخت در سایت banggood برای افرادی که در چین حضور ندارند، در نظر گرفته شده است، پی پال است. شما می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن پرداخت شما انجام شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که معادل مبلغ ریالی مورد نظر خود را برای ما ارسال نمایید.

پرداخت در سایت banggood

اما اگر خودتان دارای حساب پی پال هستید، می توانید به راحتی پرداخت را انجام دهید. اگر نیاز به افتتاح حساب یا شارژ حساب پی پال هستید، از لینک های زیر استفاده کنید :

افتتاح حساب پی پال

اگر در مورد انواع حساب پی پال، مانند حساب بیزینسی و یا کارمزد آن سوالی دارید، می توانید از مقاله های مربوط به آن استفاده کنید.

همراهان عزیز اگر در رابطه با هر بخش خرید از banggood سوالی داشتید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا