خرید از CodeCanyon در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه – فناوران امید

سایت CodeCanyon یکی از زیر مجموعه های فروشگاه بزرگ Envato است. در این وب سایت می توانید هزاران اسکریپت آماده پیدا کنید. این وب سایت مخزنی جذاب برای وب مستر هاست که می توانند در آن هر نوع کامپوننت آماده را پیدا و با قیمت مناسب خریداری کنند. پیش از این به روش کسب درآمد از طریق انواتو پرداختیم اما اگر قصد خرید از CodeCanyon را دارید، این نوشته را تا پایان بخوانید!

در نظر داشته باشید که خرید از CodeCanyon و سایر زیر مجموعه های Envato به صورت مستقیم و با استفاده از کارت های بانکی ایرانی امکان پذیر نیست، بنابراین برای خرید از این فروشگاه بر روی هر یک از عنوان های زیر کلیک کنید.

خرید با روش های پرداخت بین المللی چگونه است؟

زمان مورد نیاز: 6 دقیقه.

برای خرید از CodeCanyon ابتدا می بایست، وارد سایت آن شوید، سپس آیتم مورد نظر برای خرید را پیدا کنید.

  1. خرید فوری را انتخاب کنید

    در صورتی که بیش از یک آیتم را برای خرید در نظر گرفته اید، در صفحه آیتم اول روی گزینه Add to cart و سپس Keep Browsing را انتخاب کنید. در غیر این صورت برای خرید فوری آیتم Buy Now را انتخاب کنید.

  2. وارد اکانت خود شوید

    در صورتی که از قبل در این وب سایت حساب کاربری ایجاد کرده اید، وارد آن شوید، در غیر این صورت یک حساب کاربری ایجاد کنید.

  3. اطلاعات پرداخت را وارد کنید

    در مرحله بعدی از شما خواسته می شود که اطلاعات روش پرداختی خود را وارد کنید که می تواند اطلاعات کردیت یا دبیت کارت پی پال، حساب اسکریل، ویزا یا مسترکارت باشد. همچنین در صورتی که از قبل اکانت انواتو خود را شارژ کرده باشید، می توانید از اعتبار حساب خود برای پرداخت هزینه استفاده کنید. پرداخت به هر روش به غیر از اعتبار حساب، مشمول 2 دلار کارمزد می شود.

  4. آیتم را دانلود کنید

    پس از انجام پرداخت، حالا می توانید آیتم مورد نظر را دانلود کنید. به این منظور موس را بر روی نام کاربری خود در بالای صفحه ببرید و بر روی گزینه Downloads کلیک کنید. حالا بر روی گزینه Download کنار آیتم خریداری شده کلیک کنید.

همچنین بخوانید |  آموزش خرید از تم فارست (ThemeForest) با کارت های عضو شتاب

خرید از طریق fanavaraneomid

پیش از هر چیز برای خرید از Codecanyon از طریق وبسایت fanavaraneomid می بایست در این وبسایت ثبت نام کنید. به این منظور برای ورود به صفحه پنل کاربری اینجا کلیک کنید. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که با گوشی موبایل به این صفحه مراجعه می کنید، گزینه “اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید” را لمس کنید.

ثبت نام در وبسایت
ثبت نام در وبسایت

پس از آن فرم ثبت نام برای شما باز می شود و می بایست اطلاعات خواسته شده را در هر یک از کادر های مربوطه وارد کنید. نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور مواردی است که از شما خواسته می شود. همچنین می بایست با نشانه گذاری گزینه پایین کادر ها موافقت خود را با قوانین وبسایت fanavaraneomid اعلام کنید.

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام
وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام

در نهایت برای ورود به پنل کاربری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

حالا شما در پنل کاربری هستید و برای خرید از Codecanyon می بایست از منوی سمت چپ گزینه خدمات پی پال و سپس خرید با پی پال را انتخاب کنید.

پی پال توسط بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و وبسایت ها به عنوان یک روش پرداخت مطمئن پشتیبانی می شود. از این رو می توانید از پی پال برای پرداخت هزینه خرید از Codecanyon استفاده کنید. با بهره مندی از خدمات خرید با پی پال وبسایت fanavaraneomid حتی بدون داشتن حساب پی پال می توانید از وبسایت ها خرید کنید و معادل مبلغ خرید را به تومان پرداخت کنید.

همچنین بخوانید |  خرید اینترنتی از هند بدون واسطه با قیمت مناسب

خرید از علی بابا با پی پال

در صفحه جدید یک سری اطلاعات درباره محصول مورد نظر از شما درخواست می شود که طبق راهنمای زیر می توانید این اطلاعات را ارائه کنید.

مبلغ قابل پرداخت – مبلغ قابل پرداخت به تومان که پس از وارد کردم قیمت محصول برای شما به نمایش در می آید.

قیمت محصول – قیمت محصول به دلار، یورو یا پوند را می توانید در این بخش وارد کنید. توجه داشته باشید که ملاک، قیمت نهایی محصول است که می تواند شامل مالیات، هزینه های ارسال و… نیز باشد.

واحد ارز – در این بخش می توانید ارز مورد استفاده در وبسایت فروشگاهی را انتخاب کنید.

لینک محصول – آدرس اینترنتی محصول مورد نظر که قصد خرید آن را دارید.

حساب کاربری – در صورتی که نیاز است تا فرآیند خرید محصول از طریق یک حساب کاربری خاص در وبسایت مورد نظر صورت بگیرد، این گزینه را فعال و فیلد های نام کاربری و رمز عبور را پر کنید.

توضیحات اضافه – هر توضیحی که کارشناسان fanavaraneomid لازم است در انجام خرید در جریان آن باشند.

مشخصات خارج از کشور – بهتر است این گزینه را به منظور ارائه اطلاعات هویتی تایید شده فعال کنید.

فایل پیوست – در صورتی که در رابطه با خرید نیاز است تا فایلی ارسال کنید، می توانید از این طریق فایل را برای کارشناسان fanavaraneomid بفرستید. (فرمت های مورد پذیرش PDF، DOC، JPG و PNG است)

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا