خرید انت ماینر از سایت بیت مین از طریق فناوران امید – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

استخراج بیت کوین فرایندی بسیار سودآور محسوب می شود برای کسانی که برق ارزان و سخت افزار مناسب در اختیار دارند. یکی از سخت افزار هایی که به استخراج بیت کوین منجر می شود، انت ماینر (AntMiner) نام دارد. انت ماینر ها محصولات شرکت بیت مین هستند که طرفداران بسیاری دارند. در این مقاله به بررسی نحوه خرید انت ماینر از سایت بیت مین می پردازیم.

اسیک (ASIC) یا Application Specific Integrated Circuits در واقع مدارهای مجتمع با کاربرد خاص هستند. هر کدام از دستگاه های اسیک قابلیت حل کردن الگوریتم خاصی را دارند، به طور مثال اسیک هایی که برای بیت کوین ساخته شده اند توانایی حل کردن الگوریتم SHA۲۵۶ را دارند.

انت ماینر (AntMiner) ها نوعی از اسیک ها هستند که توسط شرکت بیت مین (Bitmain) ارائه می شود که شامل مدل های مختلفی می باشد.

راهنمای خرید انت ماینر

مشخصات دستگاه AntMiner S9

پر قدرت ترین دستگاه استخراج بیت کوین انت ماینر اس ۹ است. این دستگاه بسیار کوچک طراحی شده است. دستگاه انت ماینر اس 9، از نسل قبلی خود سه برابر بازدهی بیشتری دارد. سرعت این دستگاه بسیار بالا است و این نکته مثبت در کنار سیستم خنک کننده قوی، دلیلی محکمی برای خرید انت ماینر اس 9 شده است. شاید سرعت بالای فن های انت ماینر اس ۹ و سر و صدای ناشی از آن کمی آزاردهنده باشد ولی توجه داشته باشید که حدود 189 چیپست پرقدرت استخراج بیت کوین بایستی با این دو فن خنک شوند . با این حال با جستجویی اندک در اینترنت میتوانید راه حل هایی برای مشکل سر و صدای دستگاه انت ماینر اس ۹ بیابید. در خرید انت ماینر اس 9 به این نکته نیز دقت داشته باشید که این ماینر، گران ترین انت ماینر حال حاضر است. به طور خلاصه مهم ترین ویژگی های AntMiner S9 بدین شرح است:

  • شرکت سازنده: Bitmain
  • ابعاد: ۱۳۵x ۱۵۸ x ۳۵۰mm
  • وزن: ۴۲۰۰ گرم
  • چیپ بردها: ۳
  • نام چیپ: BM۱۳۸۷
  • ابعاد چیپ: ۱۶nm
  • تعداد چیپ: ۱۸۹
  • تولید صدا: ۸۵db
  • خنک کننده: ۲ عدد
خرید انت ماینر اس 9

مشخصات دستگاه AntMiner T9

این انت ماینر با قدرت ۱۲٫۵ تراهش و مصرف انرژی ۱۵۷۶ یکی از قدرتمند ترین و البته پرمصرف ترین دستگاه های استخراج اسیک جهان است. این مدل از نظر ظاهری و سخت افزاری بسیار مشابه با مدل S9 است. قیمت آن حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ دلار در فروشگاه های مختلف متغیر است. به دلیل مصرف بالای انرژی، برق خانگی به هیچ وجه برای این دستگاه مناسب نیست. انت ماینر تی ۹ دارای ۱۶۲ تراشه از نوع BM1387 است که وظایف اصلی پردازش ها را بر عهده دارند. این ۱۶۲ تراشه بر روی ۳ برد نصب شده اند، بر روی هر برد ۵۴ تراشه نصب شده است که هش ریت ( hash rate ) هر برد حدودا ۳٫۵TH است که با وجود ۳ برد موجود در مجموع نرخ هش ( هش ریت ) دستگاه ۱۰٫۵TH است که آن را در جزء دستگاه های قوی قرار می‌دهد.

  • شرکت سازنده: Bitmain
  • ابعاد: ۱۳۵x ۱۵۸ x ۳۵۰mm
  • وزن: 3800g
  • چیپ بردها: 3
  • نام چیپ: BM1387
  • ابعاد چیپ: 16nm
  • تعداد چیپ: 171
  • تولید صدا: 68db
  • خنک کننده: 2 عدد
آنت ماینر T9

خرید انت ماینر از سایت بیت مین توسط فناوران امید

همان طور که ملاحظه کرده اید، مطرح ترین محصولات استخراج ارز دیجیتال ساخت شرکت بیت مین هستند، پس چه بهتر که نحوه خرید انت ماینر از بیت مین را به خاطر داشته باشیم.

سایت بیت مین
صفحه اصلی سایت بیت مین (Bitmain)

با مراجعه به قسمت AntMiner می توانید محصولات مربوط به انت ماینر این سایت را ببینید. پس از مقایسه و انتخاب سخت افزار مورد نظر شما به صفحه خرید هدایت می شوید.

پرداخت از طریق بیت کوین، لایت کوین و برای خرید های بیشتر از 6000 دلار از طریق سیستم Wire امکان پذیر است.

با توجه به محدودیت های اعمال شده در انتقال پول برای ایران، شما می توانید از فناوران امید برای خرید استفاده کنید و دغدغه انتقال پول را از خود دور کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا