خرید اکانت الکسا

رتبه سایت در گوگل، معیاری برای سنجش موفقیت بازاریابی آنلاین در حوزه آنلاین است. به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو فعال هستند، با خرید اکانت الکسا هر چند وقت یک بار عملکرد خودشان را از طریق داده‌های این ابزار مورد سنجش قرار می‌دهند. برای افتتاح حساب الکسا به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان پرداخت به صورت مستقیم در این سایت وجود ندارد. اما جای نگرانی نیست چرا که شما با استفاده از خدمات ارزی فناوران امید می‌توانید پرداخت ارزی در هر وب‌سایت خارجی را به سادگی انجام دهید :

خرید اکانت الکسا

آموزش افتتاح حساب الکسا

برای خرید اکانت الکسا و یا افتتاح حساب الکسا به صورت رایگان می‌توانید مراحل زیر را طی کنید :

وارد سایت Alexa شوید و از منوی بالا، سمت راست گزینه Log In را انتخاب کنید. (فراموش نکنید که به دلیل تحریم بودن ایران، باید از فیلتر شکن برای ورود به این سایت استفاده کنید.)

خرید اکانت الکسا

در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، دو حالتی که برای خرید اکانت الکسا وجود دارد به شما نمایش داده می‌شود. اکانت تک کاربره و اکانت شرکتی. همان طور که از اسم این دو نوع اکانت مشخص است، تفاوت اصلی آن‌ها در تعداد کاربر و سایتی است که برای بررسی می‌توانید به الکسا اضافه کنید. با استفاده از اکانت شرکای الکسا می‌توانید دسترسی به 20 کاربر بدهید و 30 سایت را به حساب کاربری‌تان اضافه کنید. روند خرید اکانت الکسا در هر دو حالت مشابه است. اما افتتاح حساب الکسا از نوع شرکتی را به شما آموزش می‌دهیم.

خرید اکانت الکسا

بعد از آنکه اکانت شرکتی را انتخاب کردید، صفحه‌ای مشابه با تصویر زیر برای شما نمایش داده می‌شود. برای افتتاح حساب الکسا باید گزینه Sign up for a free trial را انتخاب کنید.

خرید اکانت الکسا

در صفحه‌ای که برای شما نمایش داده می‌شود، باید به ترتیب آدرس ایمیل، رمز عبور، تائید رمز، نوع فعالیت شرکت و تعداد کارمندان را وارد نمایید. بعد از آن گزینه Create an Account را انتخاب کنید.

خرید اکانت الکسا

بعد از آن ایمیلی برای شما ارسال می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید حساب الکسایتان را تائید کنید.

خرید اکانت الکسا

بعد از تائید آدرس ایمیل که وارد کرده‌اید، صفحه‌ای مشابه با تصویر زیر برایتان نمایش داده می‌شود. در این قسمت باید نام و نام خانوادگی، کشور، آدرس، شهر و کد پستی را وارد نمایید. در این مرحله است که افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، نمی‌توانند مراحل خرید اکانت الکسا را در صورتی که یکی از انواع کارت اعتباری مانند ویزا کارت یا مستر کارت را نداشته باشند، به اتمام برسانند.

خرید اکانت الکسا

خرید اکانت الکسا

بنابراین اگر قصد خرید اکانت الکسا را دارید، می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی ما، پرداخت در سایت الکسا را انجام دهید. کافی است که از طریق لینک‌های زیر درخواست خرید کارت اعتباری را برای ما ارسال نمایید :

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

نکات مهمی که هنگام خرید اکانت الکسا باید بدانید

  • در مرحله آخر افتتاح حساب الکسا حتماً باید نام و نام خانوادگی را مشابه با کارت اعتباری که از آن استفاده می‌کنید وارد نمایید.
  • آدرسی که وارد می‌کنید باید با بیلینگ آدرس کارت یکی باشد. (در صورتی که ویزا کارت هدیه استفاده می‌کنید، می‌توانید بیلینگ آدرس را تنها با پرداخت 5 دلار تغییر دهید.)
  • هنگام فعال کردن وی پی ان، آدرسی را انتخاب کنید که با آدرس کارت شما یکسان باشد. در غیر این صورت موظف به پرداخت مالیات می‌شوید.
  • در صورتی که می‌خواهید تنها به مدت 1 ماه و رایگان از الکسا استفاده کنید، باید از کارت اعتباری استفاده کنید که نهایتاً 1 دلار شارژ داشته باشد. چرا که بعد از 1 ماه، الکسا به صورت خودکار هزینه مورد نظر را از حساب شما کسر می‌کند. بنابراین حواستان را خوب جمع کنید!

همراهان عزیز، با توجه به این که Alexa یکی از بهترین ابزار سئو محسوب می‌شود، خرید اکانت الکسا برای تمامی افرادی که در حوزه وب و بازاریابی آنلاین فعالیت می‌کنند، یک نیاز اساسی محسوب می‌شود. پس برای این که از میدان رقابت عقب نمانید، حتماً برای افتتاح حساب الکسا رایگان و یا خرید اکانتش اقدام کنید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا