خرید اکانت نت فلیکس

اشتراک گذاری پست

اگر شما هم مانند من طرفدار بهترین و جدیدترین فیلم و سریال‌های سطح جهان هستید، خرید اکانت نت فلیکس را امتحان کنید. با استفاده از این رسانه دیجیتال، می‌توانید از هرکجای جهان که هستید، به تماشای قیلم و سریال مورد علاقه‌تان بپردازید. برای استفاده از خدمات این سایت می‌توانید از اکانت رایگان Netflix به مدت 1 ماه استفاده کنید و یا اشتراک نت فلیکس را خریداری کنید.

روش پرداخت هزینه خرید اکانت نت فلیکس

برای خرید اکانت نت فلیکس باید از یکی از کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مسترکارت و یا حساب پی پال استفاده نمایید. در صورتی که تمایل به استفاده از یکی از این روش‌های پرداخت دارید، می‌توانید درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایید :

خرید ویزا کارت


خرید مسترکارت


شارژ کارت اعتباری


افتتاح حساب پی پال وریفای شده


شارژ پی پال

آموزش خرید اکانت نت فلیکس

برای خرید اکانت نت فلیکس اولین کاری که باید انجام دهید این است که اکانت رایگان Netflix را از طریق سایت و یا برنامه تلفن همراه ایجاد نمایید. برای ایجاد حساب کاربری نت فلیکس در سایت، مراحل زیر را دنبال کنید :

وارد سایت شوید. در صفحه اصلی گزینه “Join Free for a Month” را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه می‌توانید به مدت 1 ماه اکانت رایگان Netflix داشته باشید.

خرید اکانت نت فلیکس | اکانت رایگان Netflix

با انتخاب این گزینه به صفحه‌ای مشابه تصویر زیر هدایت می‌شوید.

خرید اکانت نت فلیکس | اکانت رایگان Netflix

در این صفحه به 3 مورد اشاره شده است :

  • باوجود اینکه اطلاعات پرداختتان را وارد می‌کنید، مبلغی از حساب شما به مدت 1 ماه کسر نمی‌شود.
  • 3 روز قبل از اینکه اکانت رایگان Netflix شما اعتبارش به پایان برسد، ایمیلی برای شما ارسال می‌شود.
  • هر زمان که بخواهید می‌توانید عضویتتان را در این سرویس لغو کنید.

سپس گزینه “See the Plans” را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که طرح‌های مختلف این سرویس را به شما نمایش می‌دهد. گزینه COUNTINUE را انتخاب کنید.

خرید اکانت نت فلیکس | اکانت رایگان Netflix

در صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود، به اطلاع شما می‌رساند که برای  خرید اکانت نت فلیکس نیاز به یک آدرس ایمیل  پسورد دارید. گزینه COUNTINUE را مجدداً انتخاب نمایید.

خرید اکانت نت فلیکس | اکانت رایگان Netflix

در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، آدرس ایمیل و پسوردتان را وارد نمایید.

خرید اکانت نت فلیکس | اکانت رایگان Netflix

در صفحه بعد، تاریخ پایان سرویس و همچنین روش‌های موجود برای پرداخت هزینه خرید اکانت نت فلیکس نمایش داده می‌شود.

خرید اکانت نت فلیکس | اکانت رایگان Netflix

همان‌طور که گفته شد، شما می‌توانید با استفاده از یکی از خدماتی که در ابتدای مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، هزینه خرید اکانت نت فلیکس را پرداخت نمایید. دقت داشته باشید که تنها برای 1 ماه اول هزینه‌ای از حساب شما کسر نخواهد شد.

توجه : در صورتی که قادر به استفاده از هیچ یک از روش‌های بیان شده نیستید، می‌توانید خرید اکانت نت فلیکس را به ما بسپارید. شما می‌توانید با استفاده از لینک زیر درخواستتان را برای ما ارسال نمایید :

خرید اکانت نت فلیکس

در صورتی که برای ایجاد اکانت رایگان Netflix سؤالی دارید و یا برای ثبت درخواست خرید اکانت نت فلیکس سؤالی دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت و یا چت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا