خرید اکانت پریمیوم Deezer یکی از بهترین سرویس های پخش موسیقی

یکی از بهترین و جذاب ترین تفریحات روزانه مردم در دنیا، گوش دادن به موسیقی است. با پیشرفت تکنولوژی نحوه ی ارائه آلبوم های موسیقی و جذب مخاطبان نیز پیشرفت چشمگیری نسبت به سال های گذشته داشته است. به همین سبب برای پاسخ به این نیاز وب سایت ها و اپلیکیشن های زیادی در حال حاضر خدمات پخش موسیقی را به صورت رایگان و پولی ارائه می کنند. یکی از بزرگ ترین مزیت این اپلیکیشن ها این است که محدودیت زبانی، زمانی و سبکی ندارند. بنابراین می توانند به پلتفرم هایی جهانی مبدل شوند. به عنوان مثال شما می توانید در اپل موزیک، اسپاتیفای و  sound cloud آثار بسیاری از هنرمندان در سراسر جهان را گوش دهید، آن ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و برای خود لیست پخش تعریف کنید. سایت Deezer نیز یکی از بهترین سرویس های پخش موسیقی در جهان است. در این مقاله به معرفی سایت Deezer و نحوه ی خرید اکانت پریمیوم  Deezer می پردازیم.

معرفی سایت Deezer

Deezer یک سرویس پخش آنلاین و آفلاین موسیقی است و یکی از قدیمی ترین رقبای Spotify به شمار می آید که به صورت تخصصی به پخش موسیقی با کیفیت می پردازد. این سایت در سال ۲۰۰۷ در فرانسه شروع به کار کرد و در سال ۲۰۱۷ جز بهترین سرویس های پخش موسیقی در جهان شناخته شد. در حال حاضر این سرویس در ۱۸۰ کشور مختلف در دسترس است و بیش از ۱۶ میلیون شنونده فعال دارد. کتابخانه موسیقی آن شامل ۵۶ میلیون قطعه جذاب است که ۵۲ میلیون قطعه از آنها فایلهای با کیفیت بالا هستند.

دلیل محبوبیت Deezer این است که در آن می توان همه نوع موسیقی پیدا کرد، بنابراین دسترسی به البوم های موسیقی در تمامی سبک ها یکی از برترین مزایای این سایت به شمار می آید. همچنین شما می توانید در نسخه ی وب، اپلیکیشن و دسکتاپ از آلبوم موسیقی خود لذت ببرید. اگر جز کسانی هستید که نمی خواهید برای سرویس موسیقی خود هزینه کنید Deezer برای شما مناسب است ، تنها نکته ای که باید بدانید این است که در نسخه ی رایگان این پلتفرم تبلیغات برای شما پخش می شود و شما نمی توانید به صورت آفلاین به موزیک های خود دسترسی داشته باشید. اما اگر دوست دارید به صورت نا محدود اطلاعات خود را در دستگاه ها ذخیره کنید و موزیک های با کیفیت خود را بدون تبلیغ گوش دهید می توانید برای خرید اشتراک Deezer به سایت فناوران امید مراجعه کنید.

برای خرید اکانت پریمیوم Deezer ، می توانید از خدمات فناوران امید استفاده کنید. برای ثبت درخواست از طریق لینک زیر اقدام کنید.

ثبت درخواست

سایت Deezer چه امکاناتی دارد؟

پس از معرفی سایت Deezer به سراغ امکان هایی که این پلتفرم چند سکویی برای کاربرانش فراهم می کند، می رویم. در حال حاضر دریز تمامی ویژگی های استاندارد بهترین سرویس های پخش موسیقی را دارد. در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

  • لیست پخش: Playlists 

یکی از بهترین امکان هایی که هر پلتفرم موسیقی باید داشته باشد امکان تهیه لیست پخش است. در  Deezer  شما می توانید لیست پخش مورد علاقه ی خود تا ۱۰۰۰ آهنگ  تهیه کنید و حتی آن را با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید.

  • پیشنهاد های شخصی: Personalized recommendations

پس از استفاده از Deezer الگوریتم های این پلتفرم به عادت های موسیقی شما دسترسی پیدا می کنند و سلیقه ی شما دستشان می آید. فرقی ندارد شما چه سبکی گوش می دهید و به موسیقی های قدیمی علاقه دارید یا جدید، هر چه بیشتر از Deezer استفاده کنید، درصد اینکه پیشنهاد های موسیقی دقیق تری بگیرید، افزایش می یابد.

  • متن آهنگ ها : Lyrics

برخی از افراد ترجیح می دهند در کنار موسیقی به متن آن نیز دسترسی داشته باشند و با آن همخوانی کنند. دریز این امکان را برای بیش از ۲.۵ میلیون آهنگ در کتابخانه ی خود فراهم کرده است.

  • پخش آهنگ بدون اتصال به اینترنت: Offline play

با خرید اکانت پریمیوم Deezer می توانید به موزیک ها و کتاب های صوتی بدون اتصال به اینترنت استفاده کنید. در این حالت شما به کتابخانه ی اپلیکیشن دسترسی دارید و تنها برای نگهداری فایل ها باید هر ۱۵ روز یکبار به اینترنت متصل شوید.

خرید اشتراک در سایت Deezer

هزینه استفاده از Deezer با توجه به امکانات آن

پیش تر در بخش معرفی سرویس Deezer گفته شد که می توان از دو پلن رایگان و پولی این پلتفرم چند سکویی استفاده کرد جزئیات آن را در جدول زیر اشاره می کنیم:

پلن انتخابی هزینه  امکانات
 نسخه ی رایگان

پخش نامحدود از طریق کامپیوتر و تبلت

پخش تبلیغات در برخی از موزیک ها

دسترسی محدود در ساخت لیست پخش و آهنگ های میکس شده

دسترسی محدود در تعویض آهنگ ها ( هر ساعت تنها می توانید ۶ آهنگ را رد کنید)

امکان جلو زدن و عقب زدن سریع موسیقی وجود ندارد

خرید اکانت پریمیوم Deezer ۹.۹۹  دلار در ماه تبلیغ ندارد

هر آهنگی را که می خواهید در هر دستگاهی که می خواهید گوش دهید

امکان تعویض آهنگ، جلو زدن و عقب زدن سریع آهنگ ها وجود دارد

امکان دانلود آهنگ و گوش دادن آفلاین وجود دارد

کیفیت آهنگ ها از نسخه ی رایگان بالاتر است

خرید اکانت پریمیوم Deezer (گروهی یا family)   مبلغ ۱۴.۹۹ دلار ماهانه تمامی امکانات اکانت پریمیوم را دارد

شش نفر را در یک اکانت می توانید اضافه کنید، هر کدام از آن ها پروفایل خود را دارند. کاربران باید در یک منطقه جغرافیایی باشند.

امکان تعویض آهنگ، جلو زدن و عقب زدن سریع آهنگ ها وجود دارد

امکان دانلود آهنگ و گوش دادن آفلاین وجود دارد

معرفی سایت Deezer

چه دستگاه هایی با Deezer سازگار هستند؟

از چندین دستگاه هوشمند و از طریق دستگاه های مختلف کامپیوتر ، تلفن و تبلت به Deezer دسترسی خواهید داشت:

Panasonic smart TVs Apple Watch iOS 8.2+ PC Windows 8/10
Samsung wireless audio systems Chromecast Mac OS X 10.8+
Sonos audio systems Sony Bravia TVs iPhone, iPad, iPod Touch iOS 8.0+
Bose SoundTouch devices Samsung smart TVs Android devices 1.6+
Android Auto car systems LG smart TVs Windows Phone 7/8
CarPlay car systems Philips smart TVs Blackberry phones

بهترین سرویس های پخش موسیقی

خرید اکانت پریمیوم Deezer و نحوه ی پراخت آن

پیش تر به معرفی سایت Deezer پرداختیم و گفتیم که با خرید اکانت پریمیوم Deezer به چه امکاناتی دسترسی خواهید داشت،Deezer  یکی از بهترین سرویس های پخش موسیقی است پس ارزش خرید نسخه ی پریمیوم  را دارد، در صورتی که تمایل به پرداخت دارید به سه روش این پرداخت را می توانید انجام دهید:

پرداخت با کارت اعتباری: ویزا کارت و مستر کارت، دو شرکت آمریکائی برای ارائه خدمات ارزی به کاربران می باشد. وظیفه این دو ارائه خدمات مبادلات ارز به صورت الکترونیکی در سراسر جهان می باشد که به طور عمده این تبادلات ارز توسط  کارت های اعتباری، کارت های پیش پرداخت و سایر کارت های بانکی با نشان تجاری ویزا، دبیت کارت و یا کردیت کارت انجام می‌شود. در صورتی که یکی از کارت های اعتباری را در دست دارید می توانید از طریق آن خرید اکانت پریمیوم Deezer را انجام دهید. برای شارژ حساب ویزا کارت و مستر کارت خود می توانید از خدمات فناوران امید استفاده کنید.

پرداخت با پی پال: پی‌ پال یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی آن فعالیت می‌کند. سامانهٔ پی‌پال پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و بصورت آنی ممکن می‌سازد و جایگزین مناسبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد همانند چک و حواله پولی است. توسط پی پال می توانید در Deezer پرداخت خود را انجام دهید. برای شارژ اکانت پی پال می توانید درخواست خود را در فناوران امید ثبت کنید.

پرداخت در سایت فناوران امید: در صورتی که به حساب های پی پال یا کارت های اعتباری دسترسی ندارید می توانید خرید اکانت پریمیوم Deezer را به شرکت های واسط مانند فناوران امید بسپارید. در سایت فناوران امید ثبت نام کنید و با ورود به صفحه ی پرداخت در سایت های خارجی درخواست خود را برای شارژ حساب خود انجام دهید.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی سایت  Deezer یکی از بهترین سرویس های پخش موسیقی در جهان پرداختیم، ویژگی های اکانت رایگان و نسخه ی پولی آن را بررسی کردیم. در صورتی که تمایل به خرید اکانت پریمیوم Deezer داشتید می توانید از خدمات فناوران امید استفاده کنید. فناوران امید تمامی پرداخت های ارزی شما را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می دهد. در صورتی که قبلا از نسخه پریمیوم Deezer استفاده کرده اید، تجربه ی خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا