خرید اینترنتی از هند بدون واسطه با قیمت مناسب – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

هند را باید بی شک مکانی سرشار از زندگی و رنگ معرفی کرد. در سفر به هندوستان باید بدانید که گویی به مرکز خریدی بسیار بزرگ پا گذاشته اید زیرا هر چیزی را که بخواهید از ورژن مدرنش گرفته تا ورژن سنتی آن در هر قسمتی که بخواهید وجود دارد. اما دیگر زمان سفر کردن برای خرید کردن منقضی شده است. در دنیای دیجیتالی امروزی، با چند کلیک می توانید از بهترین بازار ها خرید کنید. در این پست فصد داریم بهترین آنلاین شاپ ها برای خرید اینترنتی از هند را به شما معرفی کنیم و به شما آموزش دهیم چگونه بدون هیچ هزینه اضافی با قیمت مناسب خرید اینترنتی داشته باشید.

خرید اینترنتی از آمازون در هند
بزرگترین بازار تجارت الکترونیک، فعالیت خود را در هند آغاز کرده است. اکنون شما می توانید هر آنچه در در ذهن دارید را از این مرکز خرید مطمئن، خریداری نمایید.

خرید از فلیپ کارت

فلیپ کارت، بهترین خرید اینترنتی در قلب هندوستان
فیلیپ‌ کارت مقصد جذاب هر خریدار اینترنتی در هندوستان است. این شرکت که ابتدا کارش را با فروش کتاب آغاز کرده بود، اکنون عامل فروش تمام نیازمندی های خریدارانش را برآورده می کند. فلیپ کارت بزرگترین بازار تجارت الکترونیک در هندوستان است.

خرید اینترنتی از هند

از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در اسنپ دیل
شرکت اسنپ دیل که یک شرکت هندی فعال در بخش تجارت الکترونیک است که تمامی اقلام مصرفی یک مشتری را برایش فراهم می کند. خرید اینترنتی از هند با این سایت، معنای تازه ای یافته است چرا که شما می توانید حتی از بازارهای محلی هندوستان نیز خرید کنید. در این سایت حمل و نقل کالا رایگان است.

خرید بدون واسطه از هند

Paytm رقیب سرسخت فلیپ کارت
این شرکت بزرگ تجارت الکترونیک زمانی فقط در زمینه شارژ گوشی های موبایل فعالیت داشت اما اکنون به یک خرده فروش بزرگ با ارائه انواع کالا ها تبدیل شده است. اپلیکیشن اندروید این فروشگاه از گوگل پلی قابل دانلود است.

خرید از وبسایت های هندی بدون واسطه

از محبوب ترین وب سایت های خرید آنلاین
اغلب مواقع ارزان ترین قیمت برای بعضی کالا ها و حتی کالاهایی که در دور دست ترین نقاط تولید می شوند در این وب سایت هندی موجود است. این وب سایت مشتریان وفادار خود را در طی سالهای متمادی حفظ کرده است و یکی از بهترین گزینه ها برای خرید اینترنتی از هند محسوب می شود.

همچنین بخوانید |  خرید از علی بابا (Alibaba) و نکاتی که درباره این فروشگاه اینترنتی چینی باید بدانید

خرید اینترنتی برای کودکان از هند

برای کودکانتان، لباس با کیفیت بخرید
این فروشگاه آنلاین بیش از 7000 آیتم برای کودکان و نوجوانان دارد که از برند های هند و بیش از 400 مارکت غیر هندی است. لذا شما توسط این آنلاین شاپ به باقی مراکز خرید غیر هندی نیز دسترسی دارید.

خرید بدون واسطه از هند

خرید وسیله نقلیه به صورت آنلاین
یک خرده فروشی آنلاین برای خرید کتاب، وسایل الکترونیک و ماشین در هند است. این شرکت در سال 2007 شروع به کار کرده است و بیش از 1300 کارمند دارد.

خرید بدون واسطه از هند

بهترین نام تجاری آمریکایی در هند
بهشت عاشقان لباس است! این وبسایت برای خانم هایی طراحی شده که قصد خرید اینترنتی پوشاک و وسایل جانبی از هند را دارند.

خرید پوشاک از هند

به اندازه JABONG محبوب است
از لباس های غربی تا ساری های هندی! همه و همه در این فروشگاه فراهم است. لذت خرید اینترنتی از هند اما در واقع از تمام دنیا را تجربه می کنید.

در خرید اینترنتی از هند، هزینه را چگونه پرداخت کنیم؟

حتما این سوال برای شما پیش آمده است که با وجود تحریم سیستم بانکی ایران چگونه هزینه خرید خود را پرداخت کنیم.

روش های متفاوتی برای پرداخت وجه وجود دارد. فناوران امید خرید از سایت های خارجی با کارت های عضو شتاب را میسر کرده است.

سه راه پرداخت وجه وجود دارد:

پرداخت با ویزا کارت

پرداخت با پی پال

پرداخت با مستر کارت


خرید اینترنتی از هند با پی پال

در قدم اول در وب سایت فناوران امید عضو شده و در ادامه وارد پنل کاربری خود شوید.

در پنل کابری، وارد بخش “خدمات پی پال” شده و زیر مجموعه “خرید با پی پال” را انتخاب نمایید. در فیلد “قیمت محصول” معادل دلاری قیمت محصول درخواستی خود را که در صفحه پرداخت وبسایت مورد نظر که قصد خرید از آن را دارید، نمایش داده شده، وارد نمایید؛ سپس مبلغ قابل پرداخت به تومان برای شما نمایش داده می شود.

در فیلد “لینک محصول/سرویس” آدرس صفحه کالای انتخاب شده در سایت اصلی خرید را وارد نمایید. اگر توضیحات اضافه ای در رابطه با محصول مورد نظر وجود دارد، آن را در بخش “توضیحات اضافه” وارد کنید.

برای مقابله با تحریم های بین المللی گزینه “مشخصات خارج کشور” قرار
داده شده تا با انتخاب آن، محصول مورد نظر با هویت فردی خارج از کشور خریداری شده
و به شما تحویل گردد.

همچنین بخوانید |  خرید از سوق (Souq) و تحویل کالا در ایران

اگر در وب سایتی که قصد خرید از آن را دارید حساب کابری دارید، گزینه “حساب کابری” را انتخاب نموده و نام کاربری و کلمه عبور خود را برای ما یادداشت نمایید. سپس یک اسکرین شات از صفحه محصول مورد نظر خود تهیه کرده و آن را در بخش “فایل پیوست” برای همکاران ما ارسال کنید. در انتها پس از کلیک بر روی دکمه ثبت درخواست، در اسرع وقت سفارش شما انجام شده و می توانید از محصول خریداری شده خود استفاده نمایید.


خرید اینترنتی از هند با مستر کارت یا ویزا کارت

در پنل کابری، وارد بخش “خدمات ویزا کارت” یا “خدمات مستر کارت” شده و زیر مجموعه “خرید با ویزا کارت” را انتخاب نمایید. در فیلد “قیمت محصول”، معادل دلاری قیمت محصول مورد نظر را که در صفحه پرداخت وب سایت مورد نظر که قصد خرید از آن را دارید، مشاهده می کنید، وارد نموده؛ سپس مبلغ قابل پرداخت به تومان برای شما نمایش داده می شود.

نکته مهم : خواهشمندیم پیش از ثبت سفارش در fanavaraneomid، از مبلغ نهایی و قابل پرداخت در وب سایت مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید. برخی از وب سایت ها پس از تکمیل فرآیند سفارش و در آخرین مراحل، مبلغی را به عنوان کارمزد یا مالیات به کل مبلغ قابل پرداخت می افزایند.

در فیلد “لینک محصول/سرویس” آدرس صفحه محصول انتخاب شده از سایت مورد نظر را وارد نمایید. اگر توضیحات اضافه در رابطه با سفارش شما وجود دارد (مانند نحوۀ ارسال)، آن را در بخش “توضیحات اضافه” وارد نمایید.

اگر در وب سایت آنلاین شاپ مورد نظر حساب کابری دارید، گزینه “حساب کابری” را انتخاب نموده و نام کاربری و کلمه عبور خود را در فیلد های مربوطه یادداشت نمایید. سپس یک اسکرین شات از صفحه کالای مورد نظر خود تهیه نموده و آن را در بخش “فایل پیوست” ضمیمه کنید.

در انتها پس از کلیک بر روی دکمه ثبت درخواست، همکاران ما در اسرع وقت مکمل های ورزشی و دیگر محصولات مورد نظر شما را خریداری نموده و می توانید آنها را درب منزل تحویل بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا