خرید با بیت کوین 1399

اشتراک گذاری پست

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که در ارزهای رمزنگاری شده مطرح مانند بیت کوین سرمایه گذاری کرده‌اید، قطعا می‌خواهید بدانید که از این ارز دیجیتال برای خرید از کدام سایت‌های خارجی می‌توانید استفاده کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با سایت‌هایی که امکان خرید با بیت کوین را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند آشنا کنیم.

کدام فروشگاه‌ها بیت کوین را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت ارزی قبول می‌کنند؟

هنگامی که صحبت از ارزهای دیجیتال مانند پی پال، بیت کوین، اتریوم و … می‌شود بسیاری از افراد فراموش می‌کنند که هدف اصلی ارائه این نوع ارز، راحتی خرید و انتقال ارز به هر کجای جهان است. بنابراین بسیاری نمی‌دانند که با ارز دیجیتالی که خریداری کرده‌اند از کدام وب سایتها می‌توانند خرید اینترنتی داشته باشند.

خرید از آمازون با Purse

اگر قصدخرید از آمازون داشته و ارز رمزنگاری شده بیت کوین هم دارید، می‌توانید این بار با استفاده از سرویس Purse از آمازون با بیت کوین خریدتان را انجام دهید. یکی از مزایای که خرید با بیت کوین از آمازون برای شما دارد،استفاده از ۱ الی ۳۰ درصد تخفیف هنگام خرید و پرداخت هزینه است.

بیشتر بخوانید:

خرید با بیت کوین

سایت Newegg

یکی دیگر از فروشگاه‌های آنلاینی که بیت کوین را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت هزینه خرید در سایتش قرار داده است، سایت Newegg است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سایت که بیشتر در زمینه فروش انواع کالاهای الکترونیکی خصوصا کامپیوتری فعال است، می‌توانید از مقاله مربوطه استفاده کنید.

سایت Expressvpn

در ایران برای استفاده از بسیاری از سرویس‌ها مانند پی پال، گوگل ادوردز و … نیاز به تغییر آی پی ایران است. به همین دلیل بسیاری از ما نیاز به نرم افزارهایی داریم که با استفاده از آن بتوانیم آی پی آدرس ایران را تغییر دهیم. در حال حاضر Expressvpn یکی از بهترین سرویسهایی است که در زمینه فروش فیلترشکن در حال فعالیت است. برای پرداخت هزینه خرید از این سرویس می‌توانید از بیت کوین استفاده کنید.

سایت PureVPN

یکی دیگر از کمپانی‌هایی که ارائه دهنده خدمات وی پی ان است، سایت PureVPN است. در حال حاضر این سایت امکان خرید با بیت کوین را برای کاربران در سطح جهان فراهم کرده است.

سایت Expedia

معمولا برای سفر به کشورهای خارجی اگر برنامه‌ریزی سفر به عهده خودتان باشد، باید رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار و … را خودتان انجام دهید. یکی از بهترین سایت‌هایی که در حال حاضر در این زمینه در حال فعالیت است، سایت Expedia است. در صورتی که شما از خدمات این سایت استفاده کردید، می‌توانید هزینه را با بیت کوین پرداخت نمایید.

بیشتر بخوانید:

خرید با بیت کوین

سایت overstock

یکی از بهترین سایت‌هایی که در حال حاضر در زمینه فروش انواع لوازم خانه مانند مبل، تخت خواب و … در حال فعالیت است، سایت overstock است. برای پرداخت هزینه خرید از این سایت می‌توانید از ارز دیجیتال بیت کوینُ اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین،مونرو و دش استفاده کنید.

مایکروسافت

مایکروسافت یکی دیگر از فروشگاه‌های آنلاینی است که شما می‌توانید برای پرداخت هزینه خرید محصولات ویندوز و Xbox این سایت، از ارز رمزنگاری شده بیت کوین استفاده کنید.

KFC کانادا

شاید برای شما جالب باشید که فروشگاه‌ زنجیره‌ای kfc در کانادا برای جلب توجه مشتریانش امکان خرید با بیت کوین را فراهم کرده است!

سایت namecheap

فروشگاه آنلاین namecheap در زمینه فروش دامنه و هاست (میزبانی وب) در حال فعالیت است. برای پرداخت هزینه خرید از این سایت می‌توانید از بیت کوین استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

کمپانی shopify

در صورتی که قصد راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین و اینترنتی در مقیاس بزرگ را دارید شاید بهتر است که به جای استفاده از وردپرس از shopify استفاده کنید. برای پرداخت هزینه استفاده از این سرویس می‌توانید از بیت کوین استفاده کنید.

سایت bitcoin.travel

یکی دیگر از وب سایت‌هایی که برای رزرو هتل و خرید بلیط می‌توان از آن استفاده کرد، سایت bitcoin.travel است.یکی از روشهای پرداخت هزینه در این سایت، بیت کوین است.

آیا شما تا کنون تجربه خرید با بیت کوین داشته‌اید؟ چه سایت دیگری می‌تواند در این فهرست قرار گیرد؟

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا