خرید با مسترکارت

اشتراک گذاری پست

شاید بتوان گفت که تا چند سال گذشته، خرید از سایت های خارجی و یا به طور کلی پرداخت ارزی در سایت های مختلف به عنوان یکی از دغدغه های اصلی افراد بود. اما با ظهور انواع کارت بانکی بین المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت شرایط پرداخت ارزی تا حد زیادی راحت شد! MasterCard یکی از انواع کارت های ارزی است که به دو صورت مجازی و فیزیکی ارائه شده و برای انتقال ارز و انجام کلیه پرداخت های ارزی به کار می رود در این مقاله همراه ما باشید تا نحوه خرید با مسترکارت را به شما عزیزان آموزش دهیم.

معرفی مسترکارت

همان طور که گفته شد، MasterCard به دو صورت فیزیکی و مجازی ارائه می شود. این کارت ها مشابه با کارت های بانکی ایران شامل اطلاعاتی مانند شماره کارت، تاریخ انقضاء و … است که برای خرید و پرداخت وارد نمودن آنها در سایت، الزامی است. بنابراین فرقی نمی کند که شما مسترکارت فیزیکی خریداری کرده اید یا مسترکارت مجازی ! تنها چیزی که در مورد این دو نوع کارت با یکدیگر فرق می کند، تفاوت شان در نحوه دریافت اطلاعات کارت است! مسترکارت فیزیکی به صورت یک کارت بانکی معمولی با تمامی اطلاعات که به نام شما ثبت شده اند، به دست شما می رسد، در حالی که اطلاعات مسترکارت مجازی برای شما ایمیل می شود! به طور کلی مستر کارت ها در 3 شکل صادر می شوند. مستر کارت استاندارد ، گلد و پلاتینیوم. هر یک از این کارتها با توجه به میزان سقف شارژ و برداشت و … با یکدیگر متفاوت بوده و مسلما هزینه خرید متفاوت با یکدیگر از هم نیز دارند.

بیشتر بخوانید:مسترکارت تراول چیست؟

خرید با مسترکارت

آموزش خرید با مسترکارت

به طور کلی هر مستر کارتی در هر نوعی دارای اطلاعات زیر است:

  • Digit card number : شماره 16 رقمی کارت
  • Billing Name : نام و نام خانوادگی دارنده کارت
  • Valid through date : تاریخ انقضای کارت
  • CV / CVV2 / CVC2 : کد سه رقمی که به هر 3 نام در ایران شناخته می شود
  • Billing Address : آدرس درخواست دهنده کارت

برای خرید با مسترکارت باید اطلاعات گفته شده را وارد نمایید. البته به خاطر داشته باشید که مشابه با پی پال، برای خرید با مستر کارت نباید از آی پی ایران استفاده کنید!

لازم به ذکر است که Billing Address با آدرس Shipping فرق دارد. آدرس Shipping به آدرسی گفته می شود که کالا باید به آن ارسال شود. احتمالا در برخی از سایت ها این بخش نیز وجود دارد، بدون آنکه قرار باشد کالایی برای شما ارسال شود! در این شرایط کنار کادر آدرس Shipping هیچ ستاره ای وجود ندارد و این مسئله به این معناست که وارد کردن آدرس اجباری نیست. پس می توانید آدرس را وارد نکرده و خرید را انجام دهید. البته در صورتی که قصد دارید کالایی را خریداری کرده و در ایران تحویل بگیرید، باید ابتدا اطمینان حاصل کنید که آیا امکان ارسال کالا به ایران توسط سایت وجود دارد یا نه! چرا که اگر پرداخت به اشتباه انجام شود، شرایط باز پس گرفتن آن مشکل خواهد بود.

توجه: نکته ای که در مورد MasterCard ها وجود دارد این است که مشابه با کارت های ایرانی دارای یک رمز معمولی و رمز دوم نیستند. و به نوعی شماره CV و Billing Address رمز کارت شما در نظر گرفته می شوند که به هیچ عنوان نباید در اختیار دیگران قرار داده شود. Billing Address به آدرسی گفته می شود که حساب بانکی شما از آنجا صادر شده است. تمامی این اطلاعات بر روی برگه هایی که نشان دهنده افتتاح حساب شما هستند، وجود دارد. پس بهتر است از این اطلاعات به خوبی محافظت کرده و هنگام پرداخت در سایت به درستی آنها را وارد کنید. چرا که اگر Billing Address را به درستی وارد نکنید، برای انجام تراکنش نیاز به وریفای کردن و یا احراز هویت خواهد بود. و با توجه به اینکه استفاده از این کارت ها برای کاربرانی که در ایران زندگی می کنند، تحریم شده است، مبلغ از حساب شما کسر می شود، بدون آنکه به حساب پذیرنده انتقال داده شود!

همراهان گرامی، اگر برای خرید مستر کارت و یا خرید با مسترکارت سوالی دارید، می توانید با استفاده از شماره 03132112 با کارشناسان ما در تماس باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا