خرید بلیط قطار اروپا از سایت Rail Europe با کارت شتاب – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

Rail Europe یک سایت خرید اینترنتی بلیط قطار اروپا و برنامه ریزی سفر است که به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه ارائه خدمات راه آهن اروپا در سراسر جهان شناخته می شود. سایت Rail Europe دسترسی به خدمات بیش از 50 شرکت حمل و نقل ریلی در اروپا را میسر می کند. این شرکت قبل، در طول و بعد از سفر به مشتریان خود پشتیبانی 24 ساعته ارائه می دهد. در این مقاله به آموزش نحوه خرید بلیط قطار اروپا و چگونگی پرداخت هزینه آن توسط fanavaraneomid در هفت بخش مجزا پرداخته ایم:

  1. چرا با قطار دور اروپا سفر کنیم؟
  2. انواع قطار های اروپا
  3. انواع بلیط قطار در اروپا
  4. زمان سفر با قطار در اروپا برای 10 مسیر پرطرفدار
  5. آموزش خرید بلیط قطار اروپا توسط fanavaraneomid با پی پل (پی پال)
  6. آموزش خرید بلیط قطار اروپا توسط fanavaraneomid با مستر کارت / ویزا کارت
  7. آموزش خرید بلیط قطار اروپا بصورت مستقیم از Rail Europe

چرا با قطار دور اروپا سفر کنیم؟

سفر به اروپا

قطار ساده ترین، راحت ترین و ارزان ترین راه برای سفر از شهری به شهر دیگر است. شبکه راه آهن اروپا یکی از امن ترین و مدرن ترین شبکه های ریلی جهان محسوب می شود. با بیش از 250،000 کیلومتر مسیر و هزاران ایستگاه راه آهن، می توانید با قطار به هر مکانی در اروپا سفر کنید؛ از شهرهای اصلی به روستاهای دور افتاده، از استراحتگاه های ساحلی به پیست های اسکی و حتی از یک کشور به کشوری دیگر.

همچنین قطار در اروپا پرطرفدار ترین وسیله حمل و نقل محسوب می شود. در سال 2014 بیش از 3 میلیون نفر در اروپا برای سفرهای خود از قطار استفاده نموده اند. سفر با قطارهای اروپایی در قاره سبز راحتی و جذابیتی دارد که در سفر با وسایل نقلیه دیگر آن را تجربه نخواهید کرد.

دانلود نقشه مسیرهای قطار در اروپا

از دیدگاه این مقاله 5 دلیل برای سفر با قطار در اروپا وجود دارد:

  • صرفه جویی در هزینه
  • راحتی بیشتر
  • توقف در مرکز شهر
  • سازگار با محیط زیست
  • کسب تجربیات محلی

انواع قطار های اروپا

  • قطارهای منطقه ای (Regional Trains)

این قطارها در مسیر هایی با فواصل کوتاه با میانگین سرعت 150 کیلومتر/ساعت بصورت داخل شهری و محلی حرکت می کنند و از کوچک ترین روستاها و شهرها عبور نموده و نیازی به رزرو صندلی آن ها از قبل نمی باشد. این قطار ها ساده ترین و ارزان ترین راه برای گشت و گذار در اروپا به شمار می آیند.

  • قطارهای سریع السیر (High-speed Trains)

قطارهای تندرو در اروپا جهت پیمودن فواصل طولانی طراحی شده است که در کنار آن می توانید از مناظر زیبای قاره سبز نیز لذت ببرید. با انتخاب قطارهای سریع السیر با میانگین سرعت 320 کیلومتر/ساعت در وقت خود صرفه جویی خواهید نمود. از آنجا که این قطار ها راحتی و خدمات بیشتری نسبت به قطارهای منطقه ای ارائه می دهند، رزرو صندلی در آنها اغلب اجباری است. قطارهای سریع السیر در اروپا به دو دسته داخل کشوری (Domestic) و بین کشوری (International) تقسیم می‌شوند.

  • قطارهای شب رو (Night Trains)

قطارهای شب رو راحتی مورد نیاز برای سفر در شب را فراهم می کنند. از صندلی های تخت خواب شو تا کابین های خواب خصوصی در آنها موجود است و همواره گزینه ای برای هر بودجه ای در آن وجود دارد. حرکت از یک مبدا به مقصدی دیگر در حالی که شما خواب هستید، در زمان صرفه جویی می نماید. هنگام خرید بلیط قطارهای شب رو دقت داشته باشید که باید خوابگاه مورد نظر خود را علاوه بر بلیط اعتباری رزرو کنید.

همچنین بخوانید |  نکاتی درباره رفتن به سفر خارجی که باید در جریان آن باشید!

انواع بلیط قطار در اروپا

انواع بلیط قطار در اروپا


بلیط با مبدأ و مقصد معین (Point-to-Point Ticket)


این نوع بلیط قطار اروپا برای سفر از یک مبدا به مقصدی معین استفاده می شود. اطلاعات مربوط به روز و ساعت حرکت، نام ایستگاه مبدا و مقصد، شماره واگن و صندلی مسافر مشخص شده و روی بلیط درج میگردد. در برخی مسیرهای قطار در اروپا می توانید بلیط بدون تاریخ که مدت اعتبار آن یک ماه از تاریخ صدور است را تهیه نموده و هر زمان که مایل بودید با آن سفر کنید. بر روی این بلیط ها تنها مسیر حرکت مشخص شده است.


بلیط اعتباری (Pass)


با استفاده از بلیط اعتباری میتوانید در بازه زمانی معین به صورت نامحدود در کشورهای مورد نظرتان در قاره اروپا سفر کنید. اگر برنامه سفر شما بیش از 3 روز در یک کشور و یا 5 روز در چند کشور اروپایی باشد، بلیط اعتباری بهترین و ارزان ترین گزینه برای سفر به اروپا محسوب می شود. از مزیت های خرید بلیط اعتباری می توان موارد زیر را نام برد:

  • در انتخاب روز و ساعت سفر محدودیتی وجود ندارد
  • روزهای سفر می توانند به صورت متوالی یا غیر متوالی باشند
  • در یک روز می توانید چندین مرتبه با قطار سفر کنید

انواع بلیط های اعتباری (Eurail Pass)

  1. پاس جهانی : معتبر در 28 کشور اروپایی
  2. پاس انتخابی : معتبر در دو، سه یا چهار کشور اروپایی که با یکدیگر مرز مشترک آبی یا خاکی دارند
  3. پاس یک کشور : معتبر در یک کشور اروپایی

زمان سفر با قطار در اروپا برای 10 مسیر پرطرفدار

مسیر قطار

زمان سفر
(با قطار های سریع السیر)

پاریس به آمستردام3hr 20min
پاریس به بارسلون6h 15min
مادرید به بارسلون2h 45min
پاریس به ژنو3hr 05min
پاریس به رم11h 15min
رم به ونیز3hr 05min
آمستردام به برلین6hr 20min
برلین به پراگ4hr 40min
پراگ به وین4hr 25min
وین به بوداپست2hr 50min

آموزش خرید بلیط قطار اروپا توسط fanavaraneomid با پی پل (پی پال)

Rail Europe یک سایت خرید اینترنتی بلیط قطار بین المللی است که قابلیت پرداخت از طریق پی پال را برای کاربران خود فراهم نموده است. شما می توانید مبدا و مقصد مورد نظر خود را مشخص نموده و وجه آن را از طریق PayPal توسط وب سایت فناوران امید پرداخت نمایید. برای انجام این کار ابتدا در fanavaraneomid ثبت نام نموده و وارد پنل کاربری خود شوید.

خرید توسط fanavaraneomid از طریق پی پال

در پنل کابری، وارد بخش “خدمات پی پال” شده و زیر مجموعه “خرید با پی پال” را انتخاب نمایید. در فیلد “قیمت محصول”، معادل دلاری قیمت بلیط مورد نظر خود را که در صفحه پرداخت نهایی Rail Europe نمایش داده شده، وارد نموده و مبلغ قابل پرداخت به تومان برای شما نمایش داده خواهد شد.

در فیلد “لینک محصول/سرویس” آدرس صفحه بلیط قطار انتخاب شده در وب سایت Rail Europe را وارد نمایید. اگر توضیحات خاصی در رابطه با محصول مورد نظر وجود دارد، آن را در بخش “توضیحات اضافه” وارد نمایید.

گزینه “مشخصات خارج کشور” قرار داده شده تا با انتخاب آن، بلیت مورد نظر با هویت فردی خارج از کشور خریداری شود. این گزینه جهت مقابله با تحریم های بین المللی در fanavaraneomid قرار داده شده است و جهت خرید بلیط قطار اروپا کاربردی نیست.

اگر در وب سایت Rail Europe حساب کابری دارید، گزینه “حساب کابری” را انتخاب نموده و نام کاربری و کلمه عبور خود را یادداشت نمایید. در انتها یک اسکرین شات از بلیط مورد نظر خود تهیه نموده و در بخش “فایل پیوست” برای ما ارسال کنید. پس از کلیک بر روی ثبت درخواست، همکاران ما در اسرع وقت بلیط قطار اروپا شما را خریداری نموده و می توانید از سفر به اروپا و دیدن مناظر زیبای قاره سبز نهایت لذت را ببرید.

همچنین بخوانید |  نکاتی درباره رفتن به سفر خارجی که باید در جریان آن باشید!

آموزش خرید بلیط قطار اروپا توسط fanavaraneomid با مستر کارت / ویزا کارت

جهت خرید از وب سایت Rail Europe روش های مختلفی در وب سایت آن موجود است که در دسترس ترین آنها عبارتند از:

  1. پرداخت از طریق ویزا کارت یا مستر کارت
  2. پرداخت از طریق پی پال (PayPal)

برای شروع خرید بلیط قطار اروپا از Rail Europe در صورتی که عضو سایت ما (fanavaraneomid) نیستید، هم اکنون ثبت نام نموده و وارد پنل کاربری خود شوید.

خرید توسط fanavaraneomid از طریق ویزا کارت

در پنل کابری، وارد بخش “خدمات ویزا کارت” یا “خدمات مستر کارت” شده و زیر مجموعه “خرید با ویزا کارت” یا “خرید با مستر کارت” را انتخاب نمایید. در فیلد “قیمت محصول”، معادل قیمت بلیط مورد نظر خود را به دلار وارد نموده و مبلغ قابل پرداخت به تومان برای شما نمایش داده می شود. نکته بسیار مهم پیش از ثبت سفارش در fanavaraneomid، اطمینان کامل از مبلغ نهایی و قابل پرداخت در وب سایت مورد نظر است. برخی از وب سایت ها پس از تکمیل فرآیند سفارش و در آخرین مراحل، مبلغی را به عنوان کارمزد یا مالیات به کل مبلغ قابل پرداخت اضافه می کنند.

در فیلد “لینک محصول/سرویس” آدرس صفحه بلیط انتخاب شده در Rail Europe را وارد نمایید. اگر توضیحات اضافه ای در رابطه با محصول مورد نظر وجود دارد، آن را در بخش “توضیحات اضافه” برای همکاران ما یادداشت نمایید.

جهت مقابله با تحریم های بین المللی، گزینه “مشخصات خارج کشور” قرار داده شده تا با انتخاب آن، محصول مورد نظر با هویت فردی خارج از کشور خریداری شده و به شما در داخل ایران تحویل گردد. این گزینه طبق توضیخات بالا برای خرید بلیط قطار اروپا کابرد ندارد.

اگر در وب سایت Rail Europe حساب کابری دارید، گزینه “حساب کابری” را انتخاب نموده و نام کاربری و کلمه عبور خود را در فیلد های مربوطه یادداشت نمایید. سپس یک اسکرین شات از صفحه بلیت مورد نظر خود تهیه نموده و آن را در بخش “فایل پیوست” ضمیمه کنید. در انتها پس از کلیک بر روی دکمه ثبت درخواست، همکاران ما در اسرع وقت بلیط مورد نظر شما را خریداری نموده و می توانید آن را بصورت الکترونیکی در آدرس ایمیل خود دریافت نمایید.

آموزش خرید بلیط قطار اروپا بصورت مستقیم از Rail Europe

اگر خودتان دارای مستر کارت، ویزا کارت یا حساب پی پال هستید، می توانید بصورت مستقیم اقدام به خرید بلیط قطار اروپا از Rail Europe نمایید. در صفحه اصلی وب سایت Rail Europe گزینه های مختلفی مطابق تصویر زیر جهت خرید بلیط قطار و برنامه ریزی سفر به اروپا قرار داده شده است. شما می توانید با مشخص نمودن مبدا و مقصد مورد نظر، تاریخ رفت و برگشت و تعداد نفرات بلیط های خود را تهیه نموده و با خیالی آسوده به گشت و گذار در اروپا بپردازید.

آموزش خرید از Rail Europe

در مثال زیر مسیر پاریس به آمستردام به مدت 3 ساعت و 20 دقیقه در نظر گرفته شده است. پس از جستجو، مطابق تصویر زیر نتایج برای شما نمایش داده خواهد شد. بلیط ها به ترتیب در سه کلاس Premier، درجه یک و درجه دو موجود می باشند. می توانید قیمت بلیط ها را به ارز درخواستی خود (دلار، یورو و…) مشاهده نمایید. پس از این مرحله با انتخاب گزینه “Select Fare” در مسیر های پیش رو، کلاس بلیت درخواستی خود را مشخص خواهید نمود.

جستجو بلیط در Rail Europe

در انتها پس از انتخاب مسیر رفت و برگشت، صفحه زیر جهت وارد نمودن اطلاعات مسافران باز می شود. با دقت اطلاعات مورد نیاز را تکمیل نموده و از گزینه “Add to Cart” جهت ورود به صفحه پرداخت استفاده نمایید. پس از پرداخت مبلغ سفارش، بلیط های خریداری شده به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.

مرحله نهایی خرید بلیط قطار اروپا از Rail Europe

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا