خرید بلیط هواپیما ایر آسیا (AirAsia) به صورت آنلاین : مقرون به صرفه ترین پرواز آسیایی – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

ایر آسیا (AirAsia) یک شرکت هواپیمایی است که به دو بخش AirAsia و AirAsia X تفکیک شده است. این هواپیمایی البته بهترین نیست اما به ازای هزینه ای که بابت آن پرداخت می کنید خدمات بسیار خوبی را به شما ارائه می کند که یکی از دلایل مسافران برای انتخاب و خرید بلیط پرواز ایر آسیا که یک شرکت مالزیایی می باشد، نیز همین است. این شرکت هواپیمایی پرواز به و از استرالیا را با کمترین قیمت موجود در بازار انجام می دهد. اگر قصد سفر دارید و به دنبال تجربه پرواز با یک شرکت هواپیمایی با کیفیت هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را که معرفی کامل ایر آسیا و نحوه خرید آنلاین بلیط آن را در بر دارد، بخوانید.

معرفی کوتاه شرکت هواپیمایی ایر آسیا (AirAsia)

ایر آسیا قرار است به زودی فرودگاه مخصوص به خود را در کنار فرودگاه بین المللی کوالالامپور راه اندازی کند که این فرودگاه KLIA2 نام دارد. در این شهر فرودگاهی که LCCT نام دارد به منظور کاهش هزینه های پرواز راه اندازی شد که در حال حاضر دارد بیشتر از ظرفیت خود سرویس دهی می کند و بیشتر از این نمی تواند پرواز مسافران را تحمل کند.

این شرکت در حال حاضر در حدود 200 هواپیما دارد و تنها از دو مدل ایرباس 320 و ایرباس 330 استفاده می کند که هر کدام به ترتیب 172 و 28 فروند از هواپیما های این شرکت را تشکیل می دهند و در سال در حدود 57 میلیون مسافر با پرواز های هواپیمایی ایر آسیا سفر می کنند.

شرکت هواپیمایی ایر آسیا
شرکت هواپیمایی ایر آسیا

این شرکت هواپیمایی از ابتدا در ایران فعالیت داشته است و اما در سال 2012 به دلیل نوسانات بسیار زیاد قیمت ارز مجبور به توقف فعالیت هایش در ایران شد و اما از سال 2016 با تغییراتی که در وضعیت اقتصادی ایران به وجود آمد، بار دیگر فعالیت را از سر گرفت.

ایر آسیا که پیش از این در ایران فعالیت داشت، در سال ۲۰۱۲ به دلیل عدم ثبات نرخ ارز در ایران مجبور شد فعالیتش را متوقف کند، اما از سال ۲۰۱۶ و با تغییر اوضاع اقتصادی بار دیگر فعالیتشان را در ایران آغاز کردند.

پیش از این هم در وبلاگ fanavaraneomid خبری مبنی بر این که ایر آسیا قصد راه اندازی ICO دارد، منتشر شد که این نشان دهنده این است که این شرکت هواپیما قصد توسعه خدمات خود و جذب مشتریان بیشتر دارد.

مزایای خرید بلیط پرواز ایر آسیا به صورت آنلاین

روش های زیادی برای خرید بلیط هواپیما ایر آسیا وجود دارد و از جمله این روش ها استفاده از شرکت های خدمات مسافرتی است. اما به دلیل برخی مشکلات از جمله هزینه های بسیار بالا، مسافران ترجیح می دهند که به صورت آنلاین بلیط پرواز خود را تهیه کنند. تنها مشکلی که برای خرید بلیط پرواز ایر آسیا یا حتی هر پرواز خارجی دیگری به صورت آنلاین وجود دارد این است که معمولا پرداخت هزینه ها با کارت های بانکی عضو شتاب ایران امکان پذیر نیست و می بایست یکی از روش های پرداخت بین المللی در دسترس شما باشد.

خوشبختانه می توانید از خدمات پرداخت بین المللی وبسایت fanavaraneomid برای رزرو بلیط هواپیما ایر آسیا با کارمزد بسیار کم استفاده کنید. برخی از مزایای که خرید بلیط پرواز ایر آسیا به صورت آنلاین برای مسافران به همراه دارد را در ادامه فهرست کرده ایم.

  • خرید مستقیم و بدون واسطه بلیط پرواز خارجی ایر آسیا که امکان تغییر تاریخ، خرید ظرفیت بار اضافی، انتخاب صندلی دلخواه و انتخاب نوع تغذیه نیز وجود دارد.
  • امکان بررسی ساعت و تاریخ پرواز ها و انتخاب ارزان ترین بلیط برای رسیدن به مقصد
  • امکان رزرو هتل علاوه بر پرواز در کشور هایی که هواپیمایی ایر آسیا در آن ها پرواز دارد
  • امکان کرایه خودرو در کشور هایی که هواپیمایی ایر آسیا در آن ها پرواز دارد
  • امکان Check In کردن و دریافت کارت پرواز به صورت اینترنتی از سایت ایر آسیا
  • قابلیت جستجو در بین پرواز های ارزان قیمت
  • امکان اعمال تغییرات دلخواه روی پرواز
  • تعیین امکانات داخل پرواز
  • حمل و نقل درون شهری و جزیره ای
  • دارای بیمه سفر
  • ارائه سیم کارت TuneTalk مخصوص مالزی
  • ارائه بلیط اتوبوس مخصوص مالزی

همچنین بخوانید |  چیپ ایر : رزرو بلیط هواپیما و هتل با بیت کوین به صورت آنلاین

کلاس‌های پروازی قابل خرید در ایر آسیا

ایر آسیا دارای سه کلاس پروازی ارزان، متوسط و تجاری (بیزینس) است.

کلاس پرواز ارزان – بار مجاز برای حمل در این کلاس پروازی فقط بار داخل کابین است و در صورت تحویل بار در زمان چک این در کانتر، هزینه بار محاسبه خواهد شد. امکان انتخاب صندلی و تغییر تاریخ بلیط تا 48 ساعت پیش از زمان پرواز و سرو غذا در صورت پرداخت هزینه آن وجود دارد.

کلاس پرواز متوسط – در این کلاس پروازی، مسافر علاوه بر مقدار بار مجاز در کابین می تواند تا 20 کیلوگرم بار به صورت رایگان به همراه داشته باشد. تغییر تاریخ بلیط تا دو بار به صورت رایگان امکان پذیر است و می توانید به صورت رایگان صندلی خود را انتخاب کنید.

کلاس پرواز تجاری – با خرید بلیط پرواز تجاری ایر آسیا می توانید تا 40 کیلوگرم بار اضافی حمل کنید و خدمات دیگر از جمله وعده های غذایی، پتو، بالشت و… به شما ارائه می شود و علاوه بر این می توانید به صورت رایگان تاریخ بلیط پرواز خود را تغییر دهید.

آموزش خرید آنلاین بلیط هواپیما ایر آسیا

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم، برای خرید بلیط هواپیما ایر آسیا و پرداخت هزینه آن می بایست به یکی از روش های پرداخت بین المللی (مثلا ویزا، مستر کارت، امریکن اکسپرس، پی پل) دسترسی داشته باشید. اگر مایل هستید که رزرو و خرید بلیط را خودتان به صورت مستقیم انجام دهید، می توانید از طریق منوی خدمات وبسایت fanavaraneomid ویزا یا مستر کارت با موجودی دلخواه و به اندازه ای که بتوانید هزینه پرواز را پرداخت کنید، خریداری نمایید. در این صورت می توانید تمامی مراحل خرید بلیط پرواز را خودتان انجام دهید.

اما در صورتی که قصد دارید تمامی مراحل خرید توسط کارشناسان وبسایت fanavaraneomid انجام گیرد می توانید طبق آموزشی که در ادامه ارائه می کنیم پیش بروید.

برای خرید بلیط پرواز ایر آسیا ابتدا وارد وبسایت AirAsia شوید و اگر بار اول است که وارد این وبسایت می شوید از سمت راست بر روی گزینه Sign up now برای ساخت حساب کاربری کلیک کنید؛ در غیر این صورت برای ورود به حساب کاربری خود Login را انتخاب کنید.

صفحه اصلی سایت ایر آسیا
صفحه اصلی سایت ایر آسیا

حالا در صفحه اصلی وبسایت می توانید به انواع خدمات ایر آسیا دسترسی داشته باشید.

Flight (پرواز)

در این قسمت می توانید پرواز خود را رزرو کنید. کادر Origin مبدا و Destination مقصد را مشخص می کند که می بایست، نام یکی از فرودگاه ها را وارد کنید. برای مثال برای تهران می توانید Tehran یا IKA بنویسید.

Depart Date به معنای تاریخ رفت و Return Date به معنای تاریخ برگشت است که می باید به میلادی مشخص شود.

در بخش 1 Adult در صورتی که تعداد مسافران بیشتر از یک بزرگسال است می بایست تعداد بزرگسالان، کودکان و خردسالان را مشخص کنید.

Promo Code برای زمانی است که کد تخفیف داشته باشید که با وارد کردن آن بخشی از هزینه سفر شما کم می شود.

در نهایت گزینه Multi City در این بخش برای زمانی است که قصد مسافرت های چند بخشی را داشته باشید و بخواهید به چند شهر مختلف سفر کنید.

Hotels (هتل ها)

همان طور که پیش از این هم گفتیم، در وبسایت ایر آسیا نه تنها پرواز بلکه هتل و یک سری موارد دیگر نیز می توانید رزرو کنید که به ترتیب به هر کدام از آن ها می پردازیم.

  • Destination – شهری که در آن به هتل نیاز دارید را مشخص کنید.
  • Check In Date – به معنای تاریخ ورود است.
  • Check Out Date – به معنای تاریخ خروج است.
  • Rooms – تعداد اتاق ها را نمایش می دهد.

با کلیک بر روی Search می توانید به جستجو هتل هایی با مشخصات ارائه شده بپردازید.

Flight + Hotel (هتل به همراه پرواز)

همان طور که از عنوان آن پیداست، از این بخش می توانید پرواز و هتل خود را همزمان انتخاب کنید و فقط کافی است تا اطلاعات پرواز درخواستی و تعداد اتاق های هتل را وارد کنید تا مطابق با آن بهترین پیشنهاد ها به شما نمایش داده شود.

همچنین بخوانید |  خرید بلیط هواپیما و قطار ارزان از معتبر ترین سایت

Car (خودرو)

می توانید به طور جداگانه خودرو نیز برای خود کرایه کنید و حتی در شهری تحویل بگیرید و به شهر دیگری تحویل بدهید. با علامت گذاری گزینه Return to a different location می توانید مقصد تحویل خودرو را مشخص کنید.

Activities (رخداد ها)

آخرین قابلیت که سایت ایر آسیا برای مسافران خود دارد، انتخاب یک رخداد است. شما می توانید باانتخاب یک مقصد، رخداد هایی که در آن جا قرار است برگذار شود را مشاهده و برای آن ها ثبت نام کنید. برای مثال کنسرت ها، نمایشگاه ها و…

ثبت درخواست رزرو بلیط

به منظور رزرو بلیط توسط کارشناسان fanavaraneomid پس از این که پرواز یا سفارش خود را به صورت نهایی انتخاب کردید، می توانید برای ثبت سفارش و پرداخت هزینه آن از طریق fanavaraneomid به صورت زیر اقدام کنید.

پیش از هر چیز برای خرید بلیط هواپیما ایر آسیا از طریق وبسایت fanavaraneomid می بایست در این وبسایت ثبت نام کنید. به این منظور برای ورود به صفحه پنل کاربری اینجا کلیک کنید. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که با گوشی موبایل به این صفحه مراجعه می کنید، گزینه “اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید” را لمس کنید.

 

ثبت نام در وبسایت
ثبت نام در وبسایت

پس از آن فرم ثبت نام برای شما باز می شود و می بایست اطلاعات خواسته شده را در هر یک از کادر های مربوطه وارد کنید. نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور مواردی است که از شما خواسته می شود. همچنین می بایست با نشانه گذاری گزینه پایین کادر ها موافقت خود را با قوانین وبسایت fanavaraneomid اعلام کنید.

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام
وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام

در نهایت برای ورود به پنل کاربری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

حالا شما در پنل کاربری هستید و برای خرید بلیط هواپیما ایر آسیا می بایست از منوی سمت چپ گزینه خدمات پی پال و سپس خرید با پی پال را انتخاب کنید.

پی پال توسط بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و وبسایت ها به عنوان یک روش پرداخت مطمئن پشتیبانی می شود. از این رو می توانید از پی پال برای پرداخت هزینه خرید بلیط هواپیما ایر آسیا استفاده کنید. با بهره مندی از خدمات خرید با پی پال وبسایت fanavaraneomid حتی بدون داشتن حساب پی پال می توانید از وبسایت ها خرید کنید و معادل مبلغ خرید را به تومان پرداخت کنید.

خرید بلیط هواپیما ایر آسیا با پی پال
خرید بلیط هواپیما ایر آسیا با پی پال

در صفحه جدید یک سری اطلاعات درباره محصول مورد نظر از شما درخواست می شود که طبق راهنمای زیر می توانید این اطلاعات را ارائه کنید.

مبلغ قابل پرداخت – مبلغ قابل پرداخت به تومان که پس از وارد کردن قیمت محصول برای شما به نمایش در می آید.

قیمت محصول – قیمت نمایش داده شده در وبسایت ایر آسیا برای رزرو بلیط، هتل، خودرو یا… به دلار، یورو یا پوند را می توانید در این بخش وارد کنید. توجه داشته باشید که ملاک، قیمت نهایی سفارش است که می تواند شامل مالیات، هزینه های ارسال و… نیز باشد.

واحد ارز – در این بخش می توانید ارز مورد استفاده در وبسایت فروشگاهی را انتخاب کنید.

لینک محصول – آدرس اینترنتی نوع پرواز مورد نظر که قصد خرید آن را دارید.

حساب کاربری – در صورتی که نیاز است تا فرآیند خرید محصول از طریق یک حساب کاربری خاص در وبسایت مورد نظر صورت بگیرد، این گزینه را فعال و فیلد های نام کاربری و رمز عبور را پر کنید.

توضیحات اضافه – هر توضیحی که کارشناسان fanavaraneomid لازم است در رزرو بلیط در جریان آن باشند.

مشخصات خارج از کشور – این گزینه را دست نخورده، رها کنید.

فایل پیوست – در صورتی که در رابطه با خرید نیاز است تا فایلی ارسال کنید، می توانید از این طریق فایل را برای کارشناسان fanavaraneomid بفرستید. (فرمت های مورد پذیرش PDF، DOC، JPG و PNG است)

پس از ثبت سفارش در وبسایت fanavaraneomid و انجام خرید، اطلاعات خرید برای شما ارسال می گردد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا