خرید بیت کوین در ایران 1399

خرید و فروش ارز های دیجیتال یکی از راه های کسب درآمد می باشد. ارز دیجیتال به نوعی از ارز مجازی گفته می شود که به صورت بین المللی استفاده می شوند. این ارزها به صورت فیزیکی وجود نداشته و تنها به صورت آنلاین قابل انتقال هستند. معروف ترین ارز دیجیتال بیت کوین است که در حال حاضر در سراسر جهان خرید و فروش می شود. حتی برخی فروشگاه های اینترنتی نیز از درگاه پرداخت بیت کوین استفاده می کنند. با توجه به رونق کاربرد این ارز در دنیا، به خرید بیت کوین در ایران نیز توجه فراوان معطوف است. برای مطالعه در رابطه با خرید بیت کوین در ایران همراه ما باشید.

قیمت خريد بيت كوين در ايران

قیمت بیت کوین پس از آبان سال 1396 که صعود چشمگیری به 20.000 دلار داشت، اکنون در مرزی نزدیک به 8.000 دلار نسبتاً ثابت شده است. قیمت بیت کوین در ایران نیز تابع قیمت جهانی آن تغییر می کند. در حال حاضر قیمت بیت کوین در یک کانال مشخص نوسان می کند. بدیهی است به دلیل نواسانات قیمت این ارز در بازه های کوتاه به صورت دقیق نمی توان قیمتی برای آن اعلام نمود.

خرید و فروش بیت کوین در ایران

خرید و فروش بیت کوین به طور کلی با ارز های دلار یا یورو انجام می پذیرد. برای خرید بیت کوین نیاز به حساب پی پال یا یکی از انواع کردیت کارت مثل مستر کارت یا ویزا کارت است. برای خرید بیت کوین در ایران از خدمات امید احمدیانی نیز می توانید استفاده نمایید. در این روش دیگر نیازی به پرداخت ارزی نخواهید داشت، و با پرداخت معادل ریالی می توانید خرید ارزی خود را انجام دهید.

خرید بیت کوین

 خرید بیت کوین در ایران

چگونه بیت کوین بخریم؟

خرید بیت کوین به دو روش زیر امکان پذیر است:

خرید بیت کوین از امید احمدیانی

این روش با ثبت درخواست در سایت امید احمدیانی انجام می پذیرد. به این منظور باید معادل ریالی مقدار بیت کوینی که تمایل به خرید دارید را پرداخت نمایید. لازم به دکر است این مبلغ باید معادل قیمت بیت کوین در ایران به نرخ روز باشد.

خرید بیت کوین از صرافی های خارجی

برای خرید از صرافی های معتبر بین المللی مثل صرافی بایننس یا غیره، می توانید از مستر کارت یا ویزا کارت خود استفاده نمایید. چنانچه به این کارت ها دسترسی ندارید، می توانید از خدمات پرداخت در سایت خارجی امید احمدیانی بهره ببرید.

خرید کالا با بیت کوین در ایران

سایت ایرانی ای وجود ندارد که از درگاه پرداخت بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری استفاده کند. اما بسیاری از سایت های خارجی پرداخت با بیت کوین قبول می کنند. علاوه بر فروشندگان شخصی که از درگاه پرداخت ارز دیجیتال استفاده کرده اند، برای خرید کالا با بیت کوین در ایران از سایت های زیر نیز می توانید استفاده نمایید:

  • سایت Shopify که فعالیت آن مشابه سایت ایبی می باشد، از درگاه پرداخت بیت کوین استفاد می کند. در این سایت فروشندگان مختلف محصولات خود را عرضه می کنند.
  • سایت رسمی microsoft نیز به کاربران امکان خرید با بیت کوین می دهد. به این منظور شما با شارژ حساب خود در سایت microsoft می توانید از این سایت خرید کنید.
  • برای خرید از سایت آمازون نیز می توانید از بیت کوین استقاده کنید. البته برای این کار نیاز به افتتاح حساب در یک کیف پول به نام Purse دارید.

چگونه بیت کوین بخریم؟

فروش بیت کوین در ایران

با استفاده از کیف پول های الکترونیکی و کیف پول های سخت افزاری علاوه بر نگه داری، فروش بیت کوین نیز ساده تر شده است. برای فروش بیت کوین در ایران عموماً از کیف پول های سخت افزاری استفاده می شود. با توجه به وضعیت ناپایدار روابط مالی شرکت های خارجی با ایران، امنیت استفاده از آن ها برای ایرانیان بیشتر است.

نقد كردن بيت كوين در ايران

برای نقد کردن بیت کوین در ایران می توایند از خدمات امید احمدیانی بهره ببرید. برای این فرایند در سایت امید احمدیانی درخواست ثبت کرده و با توجه به قیمت بیت کوین در ایران معادل ریالی آن را دریافت می نمایید.

خرید بیت کوین در ایران با توجه به افزایش روز افزون نرخ آن نسبت به نرخ دلار، طرفداران زیادی پیدا کرده. به همین دلیل افراد زیادی علاوه بر خرید بیت کوین اقدام به ماینینگ نیز می کنند.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا