خرید دلار پی پال | فروش دلار پی پال 1399

اشتراک گذاری پست

پی پال یکی از انواع کیف پول‌های الکترونیکی است که برای خرید از سایت‌های خارجی، پرداخت ارزی در سایت‌های مختلف و همچنین انتقال ارز به خارج از ایران و برعکس استفاده می‌شود. برای شارژ پی پال و یا نقد کردن موجودی حساب پیپال می توانید از خدمات ارزی امید احمدیانی استفاده کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا دو روش خرید دلار پی پال و همچنین فروش دلار پی پال را به شما عزیزان آموزش دهیم.

خرید دلار پی پال

قبل از هر چیز لازم به ذکر است که منظور از خرید دلار پی پال همان شارژ پی پال است. به عبارت دیگر شما با خرید دلار از ما و پرداخت ریال به ما می‌توانید حساب پی پالتان را شارژ کرده و خریدتان را انجام دهید. پس اگر قصد شارژ پی پال را دارید، از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کرده تا کارشناسان ما در کمتر از ۲ ساعت حساب پی پال شما را شارژ نمایند.

خرید دلار پی پال

آیا امکان خرید دلار پی پال رایگان وجود دارد؟

همان طور که می دانید برای کسب درآمد از طریق اینترنت روش‌های مختلفی وجود دارد که برخی از آنها رایگان و برخی دیگر غیر رایگان هستند.

به عبارت دیگر شما می‌توانید با فعالیت در حوزه فریلنسری در سایت‌های مختلف مانند آپ ورک و فریلنسر دات کام درآمدتان را از طریق روش‌های قانونی افزایش دهید و خیالتان راحت باشد که در ازای زمان و کاری که کرده‌اید، هزینه‌ای دریافت می‌کنید.

خرید دلار پی پال | فروش دلار پی پال

در مقابل روش‌های دیگری وجود دارد که شما با استفاده از آنها می‌توانید دلار پی پال رایگان دریافت کنید. به عبارت دیگر شما با شرکت در نظرسنجی‌های مختلف، بازی کردن، کامنت گذاشتن در سایت‌های متفرقه و … دلار پی پال رایگان دریافت کنید. برخی از سایت‌هایی که در این زمینه در حال فعالیت هستند، عبارتند از:

البته توجه داشته باشید که هیچ تضمینی وجود ندارد که این سایت‌ها سر قولشان بمانند و به ازای کاری که شما انجام داده‌اید پرداختشان را انجام دهند! بنابراین اگر بعد از مدتی که صبر کرده و زمان زیادی برای انجام این کار گذاشته‌اید، هزینه‌ای به حساب شما واریز نشد، شوکه نشوید!

قیمت خرید دلار پی پال چقدر است؟

با توجه به اینکه ارزش دلار روز به روز در حال تغییر است نمی‌توان قیمت مشخصی برای خرید دلار پی پال تعیین کرد. بنابراین در صورتی که قصد شارژ پی پال را دارید، می‌توانید به پنل کاربریتان در سایت مراجعه کرده و قیمت روز دلار را مشاهده کنید.

فروش دلار پی پال

مشابه با قسمت قبلِ منظور از فروش دلار پی پال ، نقد کردن درآمد ارزی است. این روزها با استفاده از اینترنت روش‌های مختلفی برای کسب درآمد ارزی ایجاد شده است. به عبارت دیگر شما می‌توانید با استفاده از سایت‌های مختلفی که در قسمت قبل به آنها اشاره شد به صورت رایگان و غیر رایگان دلار پی پال دریافت کنید و سپس با استفاده از خدمات شرکت‌های واسط مانند امید احمدیانی دلار پی پال را به ریال تبدیل کنید.

خرید دلار پی پال | فروش دلار پی پال

در صورتی که شما از این روش‌ها برای افزایش درآمدتان استفاده می‌کنید، می توانید موجودی حسابتان را به ما بفروشید و معادل آن را به ریال دریافت کنید. بنابراین برای ثبت سفارش فروش دلار پی پال به ما می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

فروش دلار پی پال

قیمت فروش دلار پی پال چقدر است؟

مشابه با بخش قبل، با توجه به قیمت متغیر دلار، امکان تعیین کردن قیمت قطعی فروش دلار پی پال وجود ندارد. بنابراین برای اطلاع از قیمت‌ها باز هم باید به پنل کاربریتان در سایت مراجعه کنید.

همراهان گرامی، حداکثر زمان رسیدگی به سفارش شما جهت خرید دلار پی پال یا فروش دلار پی پال ۲ ساعت کاری است. در صورتی که هنگام ثبت سفارش به مشکلی برخوردید می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا