خرید ربات اینستاگرام

با وجود محبوبیت گسترده‌ای که اینستاگرام در ایران و البته در سطح جهان دارد، استفاده از آن به عنوانی یکی از ابزار بازاریابی آنلاین الزامی است. اما برای موفقیت معرفی برند و تبلیغات در این شبکه اجتماعی به اولین چیزی که نیاز دارید یک صفحه کاربری جذاب است. فراموش نکنید که همیشه و همه جا ظاهر حرف اول را می‌زند! بنابراین داشتن یک پیج جذاب با تعداد زیادی فالوور جزء واجبات در نظر گرفته می‌شوند. یکی از بهترین روش‌ها جهت افزایش فالوور اینستاگرام، خرید ربات اینستاگرام است. شما می‌توانید از وب‌سایت‌های خارجی بهترین ربات‌ها را خریداری نمایید، تا به تعداد فالوور و لایک های واقعی صفحه‌تان اضافه کنید. برای خرید این ابزار می‌توانید از خدمات ارزی فناوران امید استفاده کنید. تنها کافی است که درخواستتان را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایید:

خرید ربات اینستاگرام

فرقی نمی‌کند که هدف شما توسعه یک پیج تجاری است یا شخصی. برای استفاده درست از اینستاگرام باید المان‌های مختلف مانند هشتک و … را مد نظر داشته باشید. اما با دنیای شلوغی که اکثر ما داریم، چک کردن تمام فاکتورهای شبکه‌های اجتماعی کار چندان ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. به همین دلیل است که انجام این کار را به افراد متخصص و یا یک ربات دیجیتال بسپاریم!

بهترین گزینه‌ها جهت خرید ربات اینستاگرام

ربات Social Steeze

این سرویس را می‌توان در ابتدای لیست جهت خرید ربات اینستاگرام قرار داد. بهترین ویژگی که این ربات دارد این است که تمامی تنظیمات را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد. بنابراین شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که در آن را ثبت نام کرده و برخی از اطلاعات جزئی مانند موقعیت جغرافیایی، نام کاربری، هشتک‌ها و … را وارد نمایید.

 خرید ربات اینستاگرام جهت افزایش فالوور و لایک واقعی

ربات Magic Social

این سرویس با وجود این که اخیراً فعالیتش را در زمینه افزایش فالوور واقعی آغاز کرده است، توجه بسیاری از دیجیتال مارکترها را به خود جلب کرده است.

ربات Like Social

اگر به دنبال افزایش لایک پست‌هایتان هستید، پس استفاده از این ربات را امتحان کنید.

ربات Follow Adder

 این سرویس را نه تنها می‌توان بهترین گزینه برای خرید ربات اینستاگرام دانست، بلکه می‌توان ارزان‌ترین روش جهت افزایش فالوور در نظر گرفت. با مخاطبین هدفی که شما تعریف می‌کنید، در مدت زمانی کوتاه می‌توانید تعداد لایک و فالوور پیجتان را افزایش دهید. استفاده از این ابزار را به شما توصیه می‌کنیم، چرا که با هدف‌گیری مخاطبینتان بر اساس فاکتورهای مختلف به راحتی می‌توانید از رقابتی‌تان پیشی گرفته و کسب‌وکار محلی‌تان را رونق ببخشید. علاوه بر این، با خرید ربات اینستاگرام می‌توانید پست‌هایی که قصد اشتراکشان را دارید، زمان‌بندی کنید. سایر مزایای این ربات عبارت است :

  • قابل استفاده در پلتفرم‌های مختلف مانند (مک، ویندوز و لینوکس)
  • امکان مدیریت چند حساب کاربری اینستاگرام
  • معرفی برند از طریق قرار دادن لایک و کامنت خودکار برای پست‌های مختلف در اینستاگرام
  • تعیین لیست‌های مختلف برای کاربران مانند بلک لیست
  • مجهز به گزینه فالوو بک
  • وارد کردن لیست کاربران به برنامه و برعکس.
  • ضمانت برگشت وجه قبل از 7 روز در صورت عدم رضایت.

ربات Rise Social

این ربات را می‌توان بسیار شبیه به Social Steeze دانست با این تفاوت که قیمت بسیاری پایین‌تری دارید. بعد از خرید ربات اینستاگرام می‌توانید وارد سایت شده و حساب کاربری‌تان را با تعین جزئیاتی مانند موقعیت جغرافیایی، نام مخاطبین هدف و … تکمیل کنید. بعد از آن می‌توانید با دریافت گزارش هفتگی مواردی که نیاز است را تغییر دهید.

 خرید ربات اینستاگرام جهت افزایش فالوور و لایک واقعی

ربات Instato

یکی از مواردی که باعث نارضایتی کاربران از ربات فالووریاب می‌شود، از بین رفتن ایمنی صفحه کاربری‌شان است. اما خبر خوب برای این دسته از عزیزان این است که با استفاده از این سرویس می‌توانید امنیت پیجتان را تضمین کنید.

ربات InstaQ

هدف اصلی این ربات تنظیم نحوه عملکردش با الگوریتم‌های اینستاگرام است. بنابراین با انتخاب این گزینه جهت خرید ربات اینستاگرام می‌توانید اطمینان داشته باشید که مشکل امنیتی برای پیج شما ایجاد نمی‌شود. InstaQ در ویندوز مک و لینوکس قابل استفاده است. مهم‌ترین ویژگی‌های این ابزار عبارت است از :

  • فالوو و آنفالوو کاربران
  • قرار دادن لایک و کامنت برای کاربران
  • ارسال دایرکت
  • امکان مدیریت چند حساب کاربری از طریق یک ربات
  • اشتراک‌گذاری مجدد پست
  • قرار دادن URL در کپشن پست‌ها.
  • ابزار انتخاب کلمه کلیدی بر اساس معیارهای گوگل و هشتک
  • کاربری آسان

همراهان عزیز، در این مقاله ما بهترین موارد را جهت خرید ربات اینستاگرام به شما عزیزان معرفی کردیم. شما تجربه استفاده از کدام یک را دارید؟ به نظر شما نام کدام ربات دیگر برای افزایش فالوور و لایک باید در این لیست گنجانده شود؟

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا