خرید فارکرای 5 (Far Cry) : پرفروش ترین بازی PSN در مارس 2018 – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

فارکرای 5 (Far Cry) یک بازی ویدئویی جهان باز در سبک اکشن، ماجراجویی و تیراندازی اول شخص است. کمپانی Ubisoft اولین تریلر رسمی بازی Far Cry 5 را تابستان سال 2017 میلادی منتشر نمود. این بازی در تاریخ 8 اسفند 96 (27 فوریه 2018) برای کنسول های PC ،PS4 ،Xbox One منتشر شد. همچنین شرکت یوبی سافت جهت خرید فارکرای 5 برای علاقه مندان، این بازی را در سه نسخه ی Gold Edition ،Deluxe Edition و Standard Edition به بازار عرضه نموده است.

در ویدئو کوتاه زیر می توانید تریلر بازی Far Cry 5 را برای کنسول PS4 مشاهده کنید:

داستان بازی فارکرای 5 (Far Cry)

در بازی Far Cry 5 شما در نقش یک مأمور جوان بازی خواهید نمود که باید مانع از تصرف منطقه Hope توسط گروهی آخرالزمانی شوید. از آنجا که ارتباط این منطقه با دیگر شهر‌های ایالت قطع شده، تنها راه حل موجود تشکیل گروه مقاومت و دفاع از شهر به کمک دیگر ساکنین آن است. برای تحقق این هدف، شما در مناطق مختلفی از جمله مزارع، کوه ها و جنگل با دشمن مبارزه خواهید کرد و می‌توانید از وسایل نقلیه گوناگونی همچون ماشین، قایق و هواپیما استفاده کنید.

علاوه بر این قابلیت ها، امکان تربیت نیرو‌های مبارز جدید نیز در بازی وجود دارد. در حقیقت شما در این بازی به محلی ها کمک خواهید نمود تا دوباره کنترل محل زندگی شان را بدست آورند.

همچنین بخوانید |  لیست تخفیف بازی های ایکس باکس تا 75 درصد در طول هفته E3 به همراه روش خرید

داستان بازی فارکرای 5
Hope County؛ منطقه ای که داستان بازی فارکرای 5 در آن جریان دارد

بازی فارکرای 5 به بهترین شکل ممکن در Hope County ایالت مونتانا ساخته شده که یکی از ایالت های غربی آمریکا محسوب می شود. ریشه لغوی نام این ایالت از کلمهٔ اسپانیایی “مانتانا” به معنی کوه یا بطور گسترده منطقهٔ کوهستانی گرفته شده است. Ubisoft در این بازی طبیعت بکر و زیبای مونتانا را با پیچیدگی های دنیای مدرن ترکیب نموده و محیطی جهت کسب تجربه های هیجان انگیز خلق کرده است.

تفاوت نسخه های Gold ،Deluxe و Standard فارکرای 5 (Far Cry)

همانطور که در بالا بیان شد، کمپانی Ubisoft خرید فارکرای 5 را در سه نسخه شروع کرده است:

  • Gold Edition

نسخه Gold Edition بازی فارکرای 5

جهت خرید با قیمت 89.99 دلار در دسترس است. این نسخه شامل شامل اسلحه AR-C، پک مخصوص مواد منفجره، Chaos Pack و اسلحه مگنوم 44 با یک پوسته منحصر بفرد به همراه Season Pass بازی Far Cry 5 می باشد.

  • Deluxe Edition

نسخه Deluxe Edition بازی فارکرای 5

قیمت این نسخه 69.99 دلار است که تمام امکانات Gold Edition بجز Season Pass را شامل می شود.

  • Standard Edition

نسخه Standard Edition بازی فارکرای 5

قیمت خرید فارکرای 5 جهت نسخه استاندارد بازی مبلغ 59.99 دلار است که شامل پوسته هایی برای اسلحه ها، وسایل نقلیه و لباس ها می شود.

خرید فارکرای 5 (Far Cry) از فروشگاه پلی استیشن

برای خرید فارکرای 5 ابتدا باید یک حساب کاربری در Playstation Store ایجاد کنید. پس از افتتاح حساب کاربری، شیوه های متعددی در وب سایت Playstation Store جهت پرداخت برای کاربران در نظر گرفته شده است. شما می توانید از طریق بخش خرید با مستر کارت در وب سایت fanavaraneomid لینک صفحه بازی مورد نظر را به همراه اطلاعات حساب کاربری خود برای ما ارسال نموده و از خرید جدیدترین بازی های روز دنیا لذت ببرید.

همچنین بخوانید |  لیست تخفیف بازی های ایکس باکس تا 75 درصد در طول هفته E3 به همراه روش خرید

یکی دیگر از شیوه های پرداخت برای کاربران، استفاده از کارت های هدیه PSN است. در صورتی که مایل به خرید فارکرای 5 و دیگر بازی ها از فروشگاه پلی استیشن هستید، می توانید توسط کارت های هدیه PSN اقدام به شارژ حساب کاربری خود نمایید. خرید گیفت کارت PSN با ارزان ترین قیمت و کمترین کارمزد از فروشگاه گیفت گیفت امکان پذیر است.

خرید Far Cry 5 از فروشگاه پلی استیشن

همچنین می توانید علاوه بر خرید فارکرای 5 از فروشگاه پلی استیشن، آنرا از فروشگاه اینترنتی آمازون نیز خریداری کنید. قیمت بازی Far Cry 5 برای PS4 مبلغ 59.99 دلار ذکر شده است. اگر بازی Far Cry 5 را بصورت دیجیتالی خریداری کنید، حجم آن در فروشگاه رسمی پلی استیشن 34.03 GB بیان شده است. جهت خرید فارکرای 5 به لینک زیر مراجعه نموده و برای آشنایی با خرید از آمازون می توانید به مطلب منتشر شده در وبلاگ fanavaraneomid مراجعه نمایید:

خرید Far Cry 5 از فروشگاه آمازون

امتیازات کسب شده توسط فارکرای 5 (Far Cry)

جدول امتیازات کسب شده
نشریهامتیاز
Destructoid7.5/10
EGM7.5/10
Game Informer7.5/10
Game Revolution3.5/5 stars
+GamesRadar4/5 stars
Giant Bomb3/5 stars
IGN8.9/10
Polygon6.5/10

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا