خرید لجر نانو اس (Ledger Nano S) کیف پول سخت افزاری با قیمت مناسب – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

در این مقاله سعی داریم به بررسی تخصصی کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) بپردازیم. سوالات زیادی ممکن است درباره این کیف پول در ذهن شما باشد از جمله آن که قابلیت , ویژگی های این کیف پول چیست، چقدر قیمت دارد؟ چگونه می توانید به ساده ترین شکل آن را خرید کنید و… سوالاتی از این قبیل که در ادامه به تمام آن ها پاسخ خواهیم داد.

پیش از این که بررسی تخصصی را شروع کنیم کمی درباره کیف پول سخت افزاری توضیح می دهیم. کیف پول سخت افزاری بهترین شیوه برای نگهداری از ارز های رمزپایه مانند بیت کوین از نظر امنیت است. این کیف پول ها به شما امکان ارسال و دریافت بیت کوین به شیوه ای ایمن را روی هر کامپیوتری حتی اگر توسط بدافزار ها آلوده شده باشد، می دهد. البته در نوشته ای جداگانه به طور مفصل درباره انواع کیف پول ها توضیح دادیم که با جستجو در وبلاگ fanavaraneomid می توانید آن ها را نیز بخوانید.

ساز و کاری که کیف پول های سخت افزاری برای رسیدن به بیشترین امنیت برای نگهداری کلید های خصوصی و تراکنش های شما استفاده می کنند، این است که این اطلاعات به صورت آنلاین نگهداری نمی شود و دستگاه به صورت آنلاین به هیچ کجا متصل نخواهد بود. بنابراین اگر کسی بخواهد آن را از راه دور و در بستر اینترنت هک کند، امکانش را نخواهد داشت. حتی بیشتر کیف پول های سخت افزاری مانند لجز نانو اس یک نمایشگر کوچک دارند که تایید تغییراتی که روی کیف پول انجام می دهید را از شما دریافت می کنند. در این صورت اگر هکری حتی به کامپیوتر شخصی شما دسترسی داشته باشد باز هم نمی تواند به کیف پول سخت افزاری شما دسترسی داشته باشد.

طراحی و رابط کاربری لجر نانو اس (Ledger Nano S)

در مقایسه با کیف پول سخت افزاری TREZOR طراحی هر دو کیف پول زیباست. هر دو کوچک و جمع و جور هستند ولی لجر نانو اس یک مزیت دارد و آن داشتن روکش و محافظت فلزی است که آن را با دوام تر و البته جذاب تر می کند. هر دو کیف پول همان طور که تصاویر مشخص است در جیب یا دست شما به سادگی جا می شوند.

مقایسه ظاهری Ledger Nano S و TREZOR
مقایسه ظاهری Ledger Nano S و TREZOR

روش کارکرد لجر نانو اس شبیه به دیگر کیف پول های سخت افزاری است و وقتی که می خواهید آن را برای اولین بار راه اندازی کنید نیاز است که یک PIN برای محافظت از دستگاه خود در برابر دسترسی های ناخواسته انتخاب کنید. بعد از آن یک عبارت 24 کلمه ای انتخاب می کنید که برای ساخت کلید های خصوصی (که با کیف پول HD شناخته می شود) به کار می رود. این عبارت را باید در جایی امن یادداشت کنید و آن را در کامپیوتر خود نگذارید چرا که اگر کسی از این عبارت اطلاع داشته باشد می تواند به بیت کوین های شما دسترسی داشته باشد.

همچنین بخوانید |  TREZOR بررسی اولین کیف پول سخت افزاری برای نگهداری از ارز های رمزپایه

لجز نانو اس دو دکمه دارد که از طریق آن می توانید عملکرد دستگاه را کنترل کنید. راه اندازی اولیه دستگاه بسیار ساده است و حدودا 3 دقیقه زمان می برد و بیشترین زمان صرف نوشتن آن عبارت 24 کلمه ای می شود.

تصویر دکمه های لجر نانو اس
تصویر دکمه های لجر نانو اس

ساخت این عبارت یکی از موقعیت هایی است که نمایشگر دوم دستگاه وارد می شود! اگر کامپیوتر شما توسط یک هکر مودر نفوذ قرار بگیرد این می تواند این عبارت را در صورت نمایش روی نمایشگر ببینید. به همین دلیل است که آن عبارت روی نمایشگر کوچک دستگاه که قابل نفوذ نیست نمایش داده می شود و تنها شما هستید که می توانید آن عبارت را ببینید.

بعد از راه اندازی اولیه دستگاه تنها کاری که لازم است انجام دهید نصب برنامه کاربردی آن است تا بتوانید با دستگاه ارتباط برقرار و مثلا بیت کوین ارسال یا دریافت کنید.

برنامه ای که ما برای مثال از آن استفاده می کنیم یک افزونه برای مرورگر کروم است که قابلیت های زیر را دارد.

تصویر افزونه گوگل کروم برای کار با کیف پول
تصویر افزونه گوگل کروم برای کار با کیف پول
  • اطلاعات اصلی حساب کاربری
  • ارسال بیت کوین از طریق کیف پول سخت افزاری
  • ساخت آدرس بیت کوین برای دریافت بیت کوین
  • تنظیمات خود برنامه مانند نرخ مبادله، زبان و…


رابط کاربری برنامه همان طور که در تصویر بالا می بینید بسیار گویاست و نیاز به توضیح و راهنمایی بیشتری ندارد. البته توجه داشته باشید که لجر نانو اس از کیف پول های دیگر هم پشتیبانی می کند (مانند MyCellium، Electrum، Bitgo)  و حتما لازم نیست از این افزونه گوگل کروم استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی لجر نانو اس (Ledger Nano S)

پشتیبانی از چند ارز رمزپایه

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس از بیت کوین، لایت کوین و سکه های دیگری که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم پشتیبانی می کند.

نمایشگر سر خود

می توانید تراکنش ها را با استفاده از نمایشگر و به کمک دکمه های فیزیکی روی دستگاه تایید و بررسی کنید (ویژگی کاربردی برای جلوگیری از بد افزار ها)

امنیت

اطلاعات شما هیچ گاه مورد نفوذ قرار نمی گیرد و در یک محیط قفل شده و کاملا منزوی با یک PIN کد محافظت و نگهداری می شود.

برنامه های کاربردی چندگانه

امکان استفاده از برنامه های کاربردی مانند کیف پول های ارز های رمزپایه و FIDO U2F، GPG، SSH یا حتی می توانید برنامه کاربردی خود را بسازید و از آن استفاده کنید.

تایید U3F توسط FIDO

این کیف پول از استاندارد تایید دو مرحله ای FIDO در گوگل، دراپ باکس، گیت هاب یا دش لین پشتیبانی می کند.

بک آپ گیری و بازگردانی

حساب های کاربری شما در یک کاغذ ریکاوری که داخل جعبه دستگاه موجود است، بک آپ گیری می شوند. بازگردانی روی هر دستگاه لجر ساده است.

محتویات درون جعبه لجر نانو اس (Ledger Nano S)

محتویات داخل جعبه لجر نانو اس به خوبی در تصویر زیر قابل مشاهده است.

محتویات داخل جعبه کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس
محتویات داخل جعبه کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس
  • دستگاه Ledger Nano S
  • دو عدد بند در اندازه های مختلف و یک حلقه برای استفاده در کنار بند
  • کابل USB برای انتقال دیتا
  • دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی
  • دفترچه بک آپ گیری از عبارات دستگاه که در ویدیو آموزشی کامل توضیح داده شده است

تفاوت لجر نانو اس با دیگر کیف پول های سخت افزاری

مقایسه کیف پول سخت افزاری TREZOR با Ledger Nano S
مقایسه کیف پول سخت افزاری TREZOR با Ledger Nano S

اما شاید سوال برای شما پیش آمده باشد که چه چیزی لجر نانو اس را از دیگر کیف پول های سخت افزاری متمایز می کند؟ همه کیف پول های سخت افزاری در محیط آفلاین ایمن نیستند. تفاوت هایی که این کیف پول با دیگر کیف پول ها دارد عبارتند از:

  • این یک کیف پول HD است و شما می توانید چند حساب کاربری را برای هر ارز رمزپایه پشتیبانی شده ای کنترل کتید. این به این معناست که تمام ارز های رمزپایه ای که در این کیف پول نگهدرای می شوند با یک کلید بک آپ ایمن می شوند. یعنی می توانید سکه های افراد دیگر را نیز به طور جداگانه در کیف پول نگهداری و برای هر کدام برچسبی بزنید.
  • این کیف پول با سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس و کروم او اس سازگار است و حتی می توانید از طریق کابل OTG آن را به گوشی اندرویدی خود متصل کنید.
  • برای دریافت بیت کوین لازم نیست که کیف پول شما به کامپیوتر متصل باشد و می توانید حتی در حالت آفلاین هم در کیف پول خود، بیت کوین دریافت کنید.
  • می توانید به میزان نامحدود سکه نگهداری کنید.
  • زمانی که کیف پول خود را بروزرسانی می کنید، نیازی نیست که سکه ها را مکان دیگری منتقل کنید. پس از بروزرسانی و بازگردانی همه سکه ها دوباره ظاهر می شوند.

همچنین بخوانید |  شرکت لجر از کیف پول جدید خود به نام نانو ایکس (Ledger Nano X) رو نمایی کرد

کوین های پشتیبانی توسط لجر نانو اس (Ledger Nano S)

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس برای بیت کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک و دیگر ارز های رمزپایه بر پایه بلاک چین برنامه کاربردی دارد. فهرست زیر کوین های جایگزین بیت کوین است که توسط این دستگاه پشتیبانی می شود.

  • یت کوین
  • اتریوم و اتریوم کلاسیک
  • لایت کوین
  • دُج کوین (Dogecoin)
  • زد کش (اما آدرس های زد کش پشتیبانی نمی شود)
  • دش
  • استراتیس

می توانید تراکنش های دریافتی و پرداختی را با این دستگاه انجام دهید و از یک دستگاه چندین ارز و چند آدرس را مدیریت کنید.

شهرت کمپانی لجر

لجر (Ledger) در سال 2015 در فرانسه شروع به فعالیت کرد و از آن زمان این کمپانی توجهات زیادی را در زمینه بیت کوین و دنیای دیگر ارز های رمزپایه به خودش جلب کرد. لجر از کد های متن باز برای برنامه های کاربردی اش استفاده می کند و هر از نظر پایداری و پشتیبانی مشتریان در طی چند سال گذشته عملکرد خوبی داشته است.

قیمت لجر نانو اس

قیمت لجر نانو اس از کیف پول سخت افزاری TREZOR ارزان تر و حدودا 80 دلار است اما با توجه به این که هنوز این محصول به طور رسمی وارد بازار های ایران نشده است قیمت های کم و بیش متناقضی را برای خرید این محصول مشاهده می کنیم. شما می توانید کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس را با قیمت یک میلیون تومان در ایران خریداری کنید.

سوالات متداول درباره خرید لجر نانو اس

اگر کیف پول لجر نانو اس خود را گم کنم چه می شود؟

می توانید یک کیف پول جدید بخرید و اعتبار خود را از طریق کلید تنظیم شده بازگردانی کنید. حتی می توانید کلید خود را از کیف پول های دیگر بیت کوین مانند MyCelium ،GreenBits ،Electrum و CoPay وارد آن کنید.

آیا اگر ارز جدیدی توسط لجر پشتیبانی شود باید یک کیف پول جدید بخرم؟

خیر، می توانید با همین کیف پولی که دارید ارز جدید را نیز استفاده کنید.

چه ارز هایی را این کیف پول پشتیبانی می کند؟

در زمان نوشتن این آموزش، این کیف پول بیت کوین، بیت کوین کش، اتریومف اتریوم کلاسیک، لایت کوین، دش، استراتیس، کومودو، ریپل و زد کش را پشتیبانی می کند و در آینده هم بر این تعداد افزوده می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا