خرید مسترکارت مجازی و شارژ آن

اشتراک گذاری پست

شاید تا چند سال پیش، خرید اینترنتی از سایت های خارجی یکی از دغدغه های اصلی برای کسانی بود که در ایران زندگی می کردند. چرا که نحوه پرداخت هزینه و دریافت کالای سفارشی تقریبا با پیچیدگی زیادی انجام می شد و هزینه زیادی برای افراد داشت. اما این روزها با توجه به روش های مختلفی که برای پرداخت ارزی و انتقال وجه وجود دارد، دیگر انجام این کار مشکل نیست. در این مقاله شما را با نحوه خرید مسترکارت مجازی Virtual Mastercard سفارش آن از فناوران امید آشنا می کنیم.

 

سفارش مستر کارت مجازی

صدور مسترکارت مجازی

 

 

آنچه درمورد مستر کارت مجازی باید بدانید

 

مسترکارت مجازی Virtual Mastercard چیست؟

مسترکارت مجازی به نوعی از کارت اعتباری گفته می شود که با خرید و شارژ آنها می توان از هرکجای جهان خرید اینترنتی انجام داد.

تفاوت مسترکارت مجازی Virtual Mastercard با کارت فیزیکی چیست؟

تفاوت این دو کارت در روشی است که از آنها استفاده می شود. مسترکارت مجازی Virtual Mastercard همانطور که از نامش مشخص است تنها برای پرداخت آنلاین استفاده می شود در صورتی که کارت های فیزیکی برای خرید در فروشگاه های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید مسترکارت مجازی Virtual Mastercard

برای خرید و سفارش این نوع کارت، شما می توانید درخواست خود را از طریق لینک زیر برای کارشناسان فناوران امید ارسال نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن، از مزایای این روش پرداخت بهره مند شوید.

به دلیل این که این نوع کارت شبیه به کارت های فیزیکی نیست، زمان و هزینه بیشتری برای صدور مسترکارت مجازی Virtual Mastercard نیاز نیست.

خرید مسترکارت مجازی Virtual Mastercard و شارژ آن

برای خرید مسترکارت مجازی Virtual Mastercard به چه اطلاعاتی نیاز است؟

برای خرید این نوع کارت تنها به آدرس ایمیل و همچنین کارت شتابی که متصل به حساب بانکی شما باشد، نیاز است.

هزینه صدور مسترکارت مجازی Virtual Mastercard چقدر است؟

هزینه صدور این کارت 6 دلار است.

مزایای استفاده از مسترکارت مجازی Virtual Mastercard چیست؟

  • علاوه بر این که شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و به راحتترین شکل صاحب یکی از این کارت ها شوید، سفارش آنها به عنوان هدیه به دلیل هزینه کمتری که نسبت به سایر کارتها دارند، مخاطب زیادی دارد.
  • استفاده از این کارتها برای شما ارزانتر خواهد بود چرا که نیازی به پرداخت کارمزد سالیانه نیست.
  • استفاده از این نوع کارت در تمامی فروشگاه های آنلاینی که از این روش پرداخت پشتیبانی می کنند، امکان پذیر است. به عنوان مثال آمازون Amazon ، علی اکسپرس Aliexpress و ایبی Ebay
  • اگر می خواهید با هر خریدی که انجام می دهید، گردش حسابتان را بررسی کنید، می توانید از قابلیت اس ام اس بانک این کارت مجازی استفاده نمایید.

سوالات رایج در مورد مسترکارت مجازی Virtual Mastercard

حداقل و حداکثر مقدار شارژ مسترکارت مجازی Virtual Mastercard چقدر است؟

حداقل مقدار 25 دلار و حداکثر مقدار آن 500 دلار است.

آیا امکان شارژ مجدد مسترکارت مجازی Virtual Mastercard وجود دارد؟

این کارت ها قابلیت شارژ مجدد را ندارند. شما می توانید در یک زمان 5 کارت فعال داشته باشید. اما در صورتی که اعتبار یکی از آنها تمام شد، می توانید باز هم سفارش دهید.

مسترکارت مجازی Virtual Mastercard از کدام ارز پیشتیبانی می کند؟

یکی از دلایل محبوبیت این نوع کارت، پشتیبانی آن از ارزهای رایج مانند دلار، یورو، درهم، لیر و … است.

خرید مسترکارت مجازی Virtual Mastercard و شارژ آن

اعتبار مسترکارت مجازی Virtual Mastercard چقدر است؟

حداقل مدت اعتبار هر کارت 3 ماه و حداکثر 4 ماه است.

کارمزد خرید با مسترکارت مجازی Virtual Mastercard چقدر است؟

این نوع کارت به صورت پیش فرض با ارز رایج دلار صادر می شود. در صورتی که خرید شما با دلار انجام شود کارمزدی به شما تعلق نمی گیرد. اما در صورتی که نیاز به تغییر نوع ارز باشد، هزینه این تغییر باید پرداخته شود. این کارمزد بسته به نوع ارز بین 2.5 الی 4 درصد متغیر است.

در صورتی که تراکنش ناموفق باشد، کارمزد کسر شده چقدر است؟

اگر به هر دلیلی خرید شما با موفقیت انجام نشود، کارمزدی که باید پرداخت نمایید، 50 سنت است.

همراهان همیشگی فناوران امید، در صورتی که در مورد خرید مسترکارت مجازی Virtual Mastercard سوالی دارید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا