خرید ملک در اسپانیا (Spain) به همراه اخذ اقامت دائم یک کشور اروپایی – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

اسپانیا کشوری پادشاهی با آب و هوای مدیترانه ای است که در غربی ترین نقطه اروپا واقع شده است. پایتخت اسپانیا شهر مادرید است و جمعیت این کشور در حال حاضر حدوداً 47 میلیون نفر برآورد می شود که در جایگاه سی ام در میان کشورهای جهان قرار دارد. بدلیل شرایط مناسب آب و هوایی و بالا بودن رفاه زندگی، هر ساله افراد بسیاری از سراسر جهان از جمله ایران خواهان دریافت اقامت اسپانیا هستند. در حال حاضر 13 درصد از کل جمعیت اسپانیا را مهاجران و در صدر آنها مردم کشور رومانی تشکیل می دهند. اگر قصد دریافت اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا را دارید، با این مطلب همراه شوید.


شرایط خرید ملک در اسپانیا


شرایط خرید ملک در اسپانیا

برای اکثر خریداران و هموطنان ایرانی که می خواهند یک آپارتمان یا خانه در شهرهای مختلف اسپانیا خریداری نمایند، هیچ محدودیتی وجود ندارد. بنابراین شما می توانید با اعتماد به نفس اقدام به خرید ملک در اسپانیا نموده و از یک سرمایه گذاری با بازده مناسب به همراه اخذ اقامت یک کشور اروپایی بهره مند شوید.

مراحل خرید ملک در اسپانیا همانند سایر کشورهای اروپایی است. پس از تصمیم گیری و انتخاب ملک مورد نظر، اولین مرحله پرداخت حق رزرو به مبلغ حدود 6,000 یورو می باشد. این هزینه معمولاً توسط بخش فروش شرکت سازنده نگهداری می شود و فرصتی 30 تا 45 روزه جهت ساماندهی امور مالی، پرداخت هزینه ملک خریداری شده و انجام امور اداری در اختیار خریدار قرار می دهد.

در انتها از خریدار خواسته می شود تا بر اساس قانون یک قرارداد خرید خصوصی در دفاتر اسناد رسمی منعقد نماید و یک مسئول دولتی اسپانیا به عنوان شاهد آن را تأیید کند. کلیه مدارک به همراه امضا خریدار به اداره ثبت املاک ارسال می شود تا نام و نام خانوادگی وی بعنوان مالک قانونی سند ثبت گردد.

همچنین یکی دیگر از شرایط مناسب خرید ملک در اسپانیا امکان پیش خرید مسکن در این کشور می باشد. اغلب شهرک های توریستی در اسپانیا واحد های خود را بصورت پیش فروش در اختیار خریداران و سرمایه گذاران قرار می دهند. آب و هوا در اکثر این شهرک ها از نوع مدیترانه ای با دمای حداقل 11 درجه سانتی گراد و حداکثر 23 درجه سانتی گراد میباشد.


مزایای خرید ملک در اسپانیا


اقتصاد نوپای اسپانیا در میان سایر کشورهای اروپایی نیاز به جذب سرمایه های خارجی جهت انطباق و یکپارچگی با دیگر دولت های این منطقه دارد. به همین دلیل افراد و سرمایه گذاران خارجی که متقاضی خرید ملک در اسپانیا هستند، می توانند در ازای خرید ملکی با ارزش حداقل 500,000 یورو (به تناسب بودجه خریدار، تعداد اعضای خانواده و مساحت ملک) اقامت قانونی این کشور را اخذ نمایند. سرمایه گذاران می توانند علاوه بر اقامت اسپانیا، از مزایای عضویت این کشور در اتحادیه اروپا استفاده نموده و به صورت قانونی در اسپانیا به کسب و کار، تحصیل و زندگی مشغول شوند.

از برخی مزایای خرید ملک در اسپانیا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان افتتاح حساب بانکی و اخذ کارت های اعتباری معتبر از جمله ویزا کارت و مستر کارت
  • دریافت شناسه NIE (شماره فردی مالیات در کشور اسپانیا)
  • اخذ اقامت دائم و قانونی برای خریدار ملک و کلیه اعضا خانواده پس از 5 سال
  • اخذ ویزای شینگن از سفارت اسپانیا با ارائه تسهیلات ویژه
  • مالکیت قطعی و صد در صد ملک شامل عرصه و عیان به نام خریدار
  • استفاده از خدمات تحصیلی، درمانی و اجتماعی برای خریدار و کلیه اعضای خانواده
  • زندگی در یک کشور امن و زیبا با آب و هوای مدیترانه ای
  • بهره مندی از رفاه زندگی بالا

جهت مشاوره برای خرید ملک در اسپانیا می توانید با پشتیبانی fanavaraneomid تماس حاصل نمایید و از چگونگی شرایط انتقال سرمایه خود به این کشور اروپایی آگاه شوید:

تماس با fanavaraneomid


هزینه خرید ملک در اسپانیا


در فرآیند خرید ملک در اسپانیا هزینه های جانبی متعددی وجود دارد که باید از آنها آگاه شوید. شما به عنوان خریدار بایستی 13% الی 15% ارزش ملک را برای پوشش دادن این هزینه ها با خود به همراه داشته باشید. اگر چه تغییر قوانین از سوی دولت ممکن است بر این هزینه ها تأثیر بگذارد. در مثال زیر ارزش ملک خریداری شده 200 هزار یورو عنوان شده است. بر این اساس هزینه های جانبی خرید ملک در اسپانیا به شرح زیر میباشد:

ارزش ملک200,000 یورو
مالیات انتقال (به میزان 10 درصد)20,000 یورو
هزینه های حقوقی شامل حق الزحمه وکیل (به میزان 1.18 درصد)2,360 یورو
هزینه دفتر اسناد رسمی (به میزان 1 درصد)2,000 یورو
هزینه ثبت زمین (به میزان 0.6 درصد)1,200 یورو
جمع کل225,560 یورو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا