خرید ویزا کارت مجازی 10 دلاری

حتماً برای شما پیش آمده که قصد استفاده از سایت یا سرویسی را داشته باشید، اما چون سایت از شما اطلاعات کارت اعتباری بین المللی می خواهد، صرف نظر کرده باشید. سایت های زیادی در ازای ارائه خدمات خود، از کاربران حق اشتراک دریافت می کنند. این حق اشتراک بسته به نوع خدمات سایت می تواند مبلغ زیادی باشد. به همین دلیل اغلب سایت ها به کاربران این امکان را می دهند که از خدمات سایت، به مدت محدود به صورت رایگان استفاده نمایند. این مدت زمانی که کاربر به صورت آزمایشی خدمات سایت را امتحان می کند، اصطلاحاً Free Trial نامیده می شود. اما استفاده از trial یک شرط دارد. آن هم ارائه اطلاعات یک روش پرداخت است. مثل اطلاعات یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت یا اطلاعات اکانت پی پال کاربر. پس چنانچه نیاز به کارتی دارید که به صورت بین المللی قابل استفاده باشد، می توانید در این مقاله با شرایط خرید ویزا کارت مجازی 10 دلاری آشنا شوید.

انواع کارت اعتباری

پیش از آن که با خرید ویزا کارت مجازی آشنا شویم، بهتر است با کردیت کارت ها بیشتر آشنا شویم. برخلاف کارت های بانکی ایرانی که مشابه هستند و قابلیت ها و ویژگی های نسبتاً یکسانی دارند (به جز کارت های هدیه که با کارت های بانکی معمولی تفاوت دارند)، کارت های بانکی خارجی انواع مختلفی دارند. این کارت ها هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصر به خود را دارند. اما به طور کلی انواع کارت اعتباری خارجی به دو نوع فیزیکی و مجازی دسته بندی می شوند. در ادامه ویژگی های هر کدام را شرح خواهیم داد.

خرید ویزا کارت مجازی 10 دلاری

کردیت کارت فیزیکی 

کرات های فیزیکی در واقع کارت هایی هستند که کردیت کارت نامیده می شوند. این کارت ها به صورت فیزیکی (در ATM و پوز) و مجازی (خرید آنلاین و با استفاده از اطلاعات کارت) قابل استفاده هستند. برای خرید کارت اعتباری بین المللی می توانید از خدمات فناوران امید بهره ببرید. کارت های فیزیکی فناوران امید متصل به حساب بانکی هستند و قابلیت دریافت حواله سوئیفت دارند. اما برای استفاده از trial سایت ها الزامی به دریافت کارت فیزیکی نیست.

کارت اعتباری مجازی

این نوع از کارت های اعتباری، به صورت فیزیکی قابل دریافت نیستند. در واقع کارت های مجازی شامل اطلاعات یک کارت اعتباری می شوند. از این کارت ها برای پرداخت در سایت های خارجی یا وریفای اکانت پی پال استفاده میشود. این کارت ها تنها قابلیت پرداخت داشته و امکان شارژ مجدد ندارند.

برای استفاده از دوره Trial سایت ها نیز می توان از کارت مجازی یا گیفت کارت مجازی استفاده کرد. برای خرید ویزا کارت مجازی 10 دلاری می توانید در سایت فناوران امید درخواست ثبت نمایید.

ثبت سفارش

خرید ویزا کارت مجازی 10 دلاری

خرید ویزا کارت مجازی

زمانی که قصد استفاده از Trial یک سایت دارید و سایت از شما اطلاعات پرداخت می خواهد، در واقع این فرایند محض احتیاط انجام می شود. به این معنی که این دوره ها رایگان هستند، اما سایت برای این که اطمینان داشته باشد کاربر در آینده امکان پرداخت در سایت خواهد داشت، قبل از فعال سازی این دوره از کاربر اطلاعات کارت دریافت می کند. اما این قضیه بدان معنا نیست که پس از پایان Trial ملزم به پرداخت خواهید بود.

با توجه به توضیحات ارائه شده، موجودی کارت اهمیتی نخواهد داشت و با هر مبلغ موجودی می توانید از این فرصت استفاده نمایید. به همین دلیل بیشتر کاربران به دنبال خرید ویزا کارت مجازی 10 دلاری هستند. این کارت ها کم هزینه تر از کارت های فیزیکی صادر می شوند و حداقل موجودی در کارت، برای استفاده از دوره Trial کافی است.

خرید ویزا کارت مجازی قابل شارژ

همان طور که اشاره شد، ویزا کارت مجازی امکان شارژ مجدد ندارد. این کارت ها به حساب بانکی متصل نیستند. پس در صورتی که ممکن است نیاز به پرداخت داشته باشید، بهتر است کارتی با موجودی بالاتر تهیه نمایید.

خرید ویزا کارت مجازی 10 دلاری به منظور های مختلفی بین ایرانیان توجه پذیر است. این کارت ها به کاربران کمک می کنند از خدمات سایت های غیر رایگان استفاده نمایند. تجربه شما از خرید ویزا کارت مجازی چیست؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا