خرید و فروش اکانت بازی فیفا: کسب درآمد از بازی – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

فیفا (FIFA) یک بازی کامپیوتری با گرافیک عالی در مورد شبیه سازی بازی فوتبال است. شرکت سازنده این بازی Electronic Arts نام دارد که سالانه، ورژن جدیدی از این بازی را عرضه می کند. اولین نسخه این بازی در سال 1995 روانه بازار شده است و تا کنون توانسته هر سال بیشتر از سال قبل طرفداران خود را پیدا کند. با رونق گرفتن این بازی، روش های کسب درآمد از آن نیز به وجود آمد. عده ای از افراد که تبحر بیشتری در بازی فیفا دارند، با فروش اکانت خود، کسب درآمد می کنند.

معرفی بازی فیفا 19

آخرین نسخه بازی فیفا، FIFA 19 نام دارد که در 28 سپتامبر 2018 عرضه شده است. این بازی که برای پلتفرم های مختلف نظیر:

  • مایکروسافت ویندوز
  • پلی استیشن سه
  • اکس باکس 360
  • اکس باکس وان

طراحی گشته است، امکان بازی را برای گروه بزرگی از علاقه مندان به گیم، فراهم کرده است. این نسخه از بازی، از موتور گرافیکی فراست بایت 3 (Frostbite) استفاده می کند و به عنوان یک ویژگی برتر، لیگ قهرمانان اروپا نیز به آن افزوده شده است.

FUT یعنی چه؟

FUT یا همان FIFA Ultimate Team یکی از حالت های بازی و به عبارتی محبوب ترین آنها در بازی فیفا است. در این mode شما قادر خواهید بود از هر بازیکنی در هر لیگی استفاده کنید، سکه بدست آورید و بازیکنان مورد علاقه خود را خریداری کنید.

خرید و فروش اکانت بازی فیفا

کسب درآمد از بازی های کامیپوتری مانند کلش اف کلنز، فیفا و … یکی از روش های کسب درآمد میان گیمر هاست. وب سایت های زیادی در داخل و خارج ایران، به ویترینی برای خرید و فروش اکانت بازی تبدیل شده اند. آنچه مسلم است فروش بازی به افرادی خارج از ایران و دریافت دلار، بهتر از فروش به وب سایت های داخلی است. تنها نکته ای که در هنگام خرید و فروش بین المللی مطرح می شود، نحوه انتقال پول است. با توجه به تحریم های اعمال شده، انجام تراکنش ها به سادگی قبل نیست. از سوی دیگر سامانه های انتقال وجه مانند پی پال ، مستر کارت، اسکریل و … امکان دریافت درآمد ارزی در ایران را تحت ضوابط و شرایطی، فراهم می کنند. وب سایت فناوران امید، با در اختیار گذاشتن اکانت پی پال وریفای شده، و حتی نقد کردن درآمد ارزی، نگرانی های ناشی از نحوه انتقال پول را حل کرده است.

همچنین بخوانید |  معرفی اینفلوئنسرهای موفق ایرانی در اینستاگرام

در خصوص فروش اکانت بازی فیفا، آنچه اهمیت دارد تعداد سکه هایی است که شما در طی بازی بدست آورده اید. به عبارتی قیمت اکانت شما بر طبق میزان سکه بدست آمده مشخص می شود.

قیمت اکانت فیفا چه قدر است؟

قیمت های متفاوتی برای اکانت فیفا در نظر گرفته می شود. در کمترین حالت با 40 هزار سکه، شما می توانید اکانت خود را تا ده دلار به فروش برسانید. در اکانت های پر سکه تر قیمت تا 40 دلار نیز می رسد. حتی در برخی از سایت ها، دیده شده کسانی اکانت خود را تا 400 دلار فروخته اند.

قیمت اکانت فیفا
قیمت اکانت فیفا در برخی از سایت های فروش اکانت

با توجه به مباحث امنیتی خرید و فروش اینترنتی جهانی ، در روز های آتی بیشتر در خصوص فروش اکانت فیفا 19 توضیحاتی ارائه می دهیم. و وب سایت هایی برای فروش اکانت، به شما معرفی خواهیم کرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا