خرید پرفکت مانی | فروش پرفکت مانی 1399

اشتراک گذاری پست

PerfectMoney ، کیف پول الکترونیکی و دارای شباهت زیادی با وبمانی است! به عبارت دیگر شما می توانید با استفاده از این شبکه پرداخت آنلاین، از سایت های خارجی که از این سیستم به عنوان یک روش پرداخت ارزی پشتیبانی می کنند، خرید کرده و یا به سایر کشورهای دیگر ارز انتقال دهید. اما قبل از اینکه شما قادر به استفاده از حساب پرفکت مانی باشید، باید آن را شارژ نمایید. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با نحوه خرید پرفکت مانی (شارژ حساب پرفکت مانی) و یا فروش پرفکت مانی (نقد کردن درآمد ارزی) آشنا کنیم.

خرید و فروش پرفکت مانی

همان طور که گفته شده پرفکت مانی یکی از سیستم های مالی است که عملکردی مشابه با وبمانی داد. به عبارت دیگر، این کمپانی نیز درست مانند وبمانی کشور ایران را تحریم نکرده است. بنابراین شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به استفاده از خدمات شرکت های واسط، خودتان حساب پرفکت مانی ایجاد کرده و آن را وریفای نمایید.  (لطفا به خاطر داشته باشید که بعد از افتتاح حساب پرفکت مانی حتما باید حسابتان را وریفای کنید. چرا که در غیر این صورت علاوه بر اینکه حسابتان از امنیت زیادی برخوردار نیست، باید کارمزد بیشتری برای انجام تراکنش های مختلف مالی پرداخت نمایید.)

بعد از آنکه افتتاح حسابتان را انجام دادید، برای استفاده از این حساب و پرداخت ارزی در سایت های مختلف و یا دریافت و انتقال ارز باید موجودی حسابتان را افزایش دهید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با روند خرید و فروش پرفکت مانی آشنا کنیم.

شارژ حساب پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی : شارژ حساب پرفکت مانی

همان طور که می دانید پرفکت مانی قادر به پشتیبانی از انواع ارزها، مانند دلار، یورو، بیت کوین و … است. بنابراین بسته به این که شما قصد خرید و یا انتقال ارز به کدام کشور را دارید، باید کیف پولتان را با یکی از این ارزها شارژ نمایید. برای انجام این کار شما می توانید از خدمات ارزی شرکت امید احمدیانی استفاده کنید. به عبارت دیگر شما برای خرید پرفکت مانی و یا شارژ حساب پرفکت مانی می توانید با پرداخت ریال به ما، حسابتان را با دلار و یا یورو به صورت آنی و در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ نمایید.

 فروش پرفکت مانی : نقد کردن درآمد ارزی

با توجه به اینکه این روزها روش های مختلفی برای کسب درآمد دلاری و کسب درآمد از طریق اینترنت وجود دارد، افراد می توانند به سادگی با شرکت های خارجی ارتباط برقرار کرده تا به صورت دورکاری و پروژه ای با آنها کار کنند. در حال حاضر وب سایت هایی مانند فریلنسر دات کام و UpWork به عنوان بهترین سایت های فریلنسری خارجی محسوب می شوند که شما می توانید با ثبت نام در آنها، از طریق انجام امور مختلف مانند ترجمه، طراحی گرافیکی و … درآمد دلاری کسب کنید.

اما شما برای دریافت درآمدتان نیاز به یک حساب ارزی و یا کارت ارزی دارید. پس اگر کارفرمای شما قابلیت ارسال ارز به حساب پرفکت مانی را دارد، شما می توانید با استفاده از این حساب ارزی درآمدتان را به دلار و یا هر ارز دیجیتال دیگر دریافت نمایید. اما مسئله اصلی که مطرح می شود این است که شما چگونه می توانید درآمدتان را نقد کنید!؟

خبر خوب این است که شما برای نقد کردن درآمد ارزی موجود در حسابی، می توانید از خدمات ارزی امید احمدیانی استفاده کنید. پس شما می توانید با فروش پرفکت مانی به ما، معادل موجودی حسابتان را به ریال دریافت نمایید. کافی است که از طریق لینک زیر درخواست فروش پرفکت مانی را برای ما ارسال نمایید:

همراهان گرامی، در صورتی که در رابطه با خرید پرفکت مانی و یا فروش پرفکت مانی سوالی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا