خرید کارت ارزی بین المللی در ایران 1399

اشتراک گذاری پست

برای پرداخت آنلاین در وب سایت های مختلف خارجی روش های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها با استفاده از کارت های ارزی است. متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد امکان خرید مستقیم این نوع کارت ها و استفاده از آنها وجود ندارد. به همین خاطر افرادی که قصد پرداخت ارزی و یا انتقال ارز به کشور دیگری دارند، باید با استفاده از خدمات ارزی شرکت های واسط مانند امید احمدیانی نسبت به خرید این کارتها اقدام کنند. در این مقاله همراه ما باشید تا روش خرید کارت ارزی بین المللی در ایران و معرفی انواعشان را در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی انواع کارت های ارزی بین المللی

به طور کلی کارت ها را بر اساس نوع استفاده شان می توان در ۳ دسته زیر قرار داد:

کارت اعتباری یا Credit Card

کارت اعتباری یکی از انواع کارت های ارزی است که در ایران وجود ندارد چرا که نحوه صدور آنها به اعتبار مالی شما بستگی دارد. به عبارت دیگر برای استفاده از این نوع کارت، قبل از هر چیز به یک میزان اعتبار مشخص نیاز دارید که از سوی بانک خارجی مورد نظرتان به شما داده می شود. این اعتبار بر اساس سابقه مالی، میزان حقوق و … به شما تعلق می گیرد. مسلما هرچه که سابقه تراکنش های مالی انجام شده توسط شما بهتر باشد، میزان اعتباری که به شما تعلق میگیرد نیز بیشتر می شود.

بعد از اینکه اعتبارسنجی شما توسط بانک انجام شد، کارت اعتباری متصل به حساب بانکیتان برای شما صادر می گردد. با استفاده از این نوع کارت شما می توانید به اندازه اعتبارتان و یا حتی بیشتر خرید کنید و سپس مابقی مبلغ را به بانک بازگردانید.

صدور این نوع کارت ها برای افرادی که در ایران زندگی می کنند غیر ممکن است مگر آنکه فرد شهروند کشور خارجی مورد نظرش باشد!

کارت پیش پرداخت یا Prepaid Card

کارت پیش پرداخت یکی دیگر از انواع کارت های ارزی است که در ایران با نام کارت هدیه یا گیفت کارت نیز شناخته می شود. مهمترین نکته ای که در رابطه با این کارت ها وجود دارد، عدم اتصالشان به حساب بانکی است. به عبارت دیگر، موجودی و یا میزان شارژ مورد نظر شما در کارت قرار دارد و نه حساب بانکی. بنابراین از کارت پیش پرداخت تنها می توانید برای خرید آنلاین و یا خرید فروشگاهی استفاده کنید نه انتقال وجه! چرا که برای انتقال وجه کارت ارزی شما حتما باید به یک حساب بانکی متصل باشد.

توجه: برخی از کارت های پیش پرداخت قابلیت شارژ مجدد نیز دارند!

کارت نقدی یا Debit Card

کارت نقدی مشابه با کارت اعتباری متصل به حساب بانکی است با این تفاوت که تنها اجازه خرید به اندازه اعتبار موجود در کارت را به شما می دهد. تمام کارت های بانکی که در ایران استفاده می کنیم، از نوع کارت نقدی هستند.

در حال حاضر کارت های ارزی که در ایران صادر می شوند از نوع دبیت کارت بوده که قابلیت شارژ مجدد نیز دارند.

کارت مجازی یا Virtual Card

همان طور که از اسم این نوع کارت ها مشخص است، صدور این کارت ها به صورت فیزیکی نبوده بلکه مجازی است. اطلاعات این کارت مانند شماره کارت، تاریخ انقضاء و … از طریق ایمیل برای شما ارسال می گردد. بنابراین از این کارت های ارزی بین المللی تنها برای خرید آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید کارت ارزی بین المللی در ایران

مهمترین برندهای کارت ارزی بین المللی

  • ویزا کارت
  • مستر کارت
  • امریکن اکسپرس
  • مسترو
  • دیسکاور ایت

توجه: کمپانی های امریکن اکسپرس و دیسکاور مشابه با کمپانی های ویزا و مستر پوشش جهانی نداشته و تمرکز اصلیشان بر کشور آمریکاست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویزا کارت و مستر کارت از لینک های زیر استفاده کنید:

خرید کارت ارزی بین المللی در ایران

همراهان گرامی در صورت تمایل شما می توانید درخواست صدور کارت ارزی بین المللی را از طریق لینک های زیر برای ما ارسال نمایید:

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

بعد از وارد شدن به پنل کاربریتان نوع کارت مورد نظرتان را انتخاب کرده و سفارشتان را ثبت نمایید.

سوالات رایج در رابطه با کارت ارزی بین المللی

آیا امکان انتقال ارز با کارت های ارزی وجود دارد؟

مهمترین سوالی که برای بسیاری از مشتریان عزیز ما ایجاد می شود این است که آیا امکان انتقال ارز و دریافت وجه از کشورهای دیگر با استفاده از این کارت ها وجود دارد یا نه. همان طور که در بخش قبل بیان کردیم، برای انتقال ارز با کارت های ارزی، نوع کارت شما حتما باید از نوع کردیت یا دبیت باشد چرا که به حساب بانکی متصل بوده و امکان انتقال و دریافت ارز را برای شما فراهم می کند.

آیا امکان مشاهده جزئيات تراکنش های مالی انجام شده وجود دارد؟

تمامی کارت های اعتباری بین المللی و به طور کلی کارت های ارزی مجهز به یک پنل کاربری هستند که امکان چک کردن ریز تراکنش های مالی انجام شده را در اختیار شما قرار می دهند. بسته به سرویس ارائه دهنده کارت ارزی، اطلاعات تراکنش های انجام شده به صورت آنلاین،  ۱ روزه و ۱ ماهه به روز می شود.

آیا کارت های ارزی مجهز به سرویس اس ام اس بانک هستند؟

بله. شما می توانید با فعال کردن این قابلیت به صورت آنلاین اس ام اس تمام تراکنش های موفق و ناموفق را دریافت کنید. (در صورتی که پنل کاربری کارت ارزی مورد نظر شما به صورت آنلاین کار می کند، نیازی به فعال کردن این قابلیت نیست.)

از کارت های ارزی بین المللی چه استفاده هایی می توان کرد؟

جواب این سوال به طور مستقیم به نوع کارت شما بستگی دارد. به عنوان مثال در صورتی که کارت شما فیزیکی باشد، قادر به انجام امور زیر خواهید بود:

  • امکان خرید با دستگاه پز (کارت خوان، البته نه در ایران!)
  • امکان برداشت وجه با استفاده از دستگاه ATM (البته باز هم نه در ایران!)
  • خرید اینترنتی

در حالی که با استفاده از کارت مجازی تنها قادر به خرید اینترنتی خواهید بود!

خرید کارت ارزی بین المللی در ایران

کارمزد استفاده از کارت های اعتباری بین المللی چقدر است؟

بسته به نوع کارتی که شما از آن استفاده می کنید، کارمزد هر کاری متفاوت است. اما به طور کلی در صورتی که برای خرید نیاز به تبدیل ارز داشته باشید باید بین ۲ الی ۴ درصد کارمزد پرداخت کنید.

با نام یا بی نام بودن کارت های ارزی چه اهمیتی دارد؟

مسلما زمانی که کارت به نام شما صارد می شود، اعتبار آن بیشتر خواهد بود چرا که می توانید از ان برای هر خریدی که نیاز به تایید هویت دارد استفاده کنید. به عنوان مثال رزرو هتل، اجاره خودرو و … .

هزینه صدور کارت های ارزی بین المللی در ایران چقدر است؟

جواب این سوال بسته به نوع کارتی دارد که شما مد نظر دارید. اما به طور کلی همیشه به خاطر داشته باشید که هزینه خرید کارت های مجازی کمتر از کارت های فیزیکی است.

مهمترین نکاتی که هنگام خرید کارت های ارزی بین المللی در ایران باید به خاطر داشته باشید:

در ادامه به مواردی اشاره می کنیم که در رابطه با هر یک از انواع کارت های ارزی متفاوت است. بنابراین بسته به نوع کارت و برندی که مد نظر دارید، موارد زیر متغیر خواهد بود:

  • هزینه صدور و تمدید کارت
  • وضعیت شارژ کارت
  • حداقل و حداکثر میزان شارژ کارت
  • حداکثر میزان خرید در دوره های مشخص
  • کشور صادر کننده کارت

همراهان گرامی، امیدواریم که پاسخ سوالات خود را در رابطه با انواع کارت ارزی بین المللی در ایران گرفته باشید. در صورت وجود هر گونه سوال می توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا