خرید کالا با بیت کوین از وبسایت هایی که بیت کوین می پذیرند – فناوران امید

خیلی از مردم از بیت کوین برای سرمایه گذاری استفاده می کنند. هدفشان این است که بیت کوین خرید کنند تا از نوسان قیمت آن سود عایدشان شود. اما عده ای دیگر به آن به عنوان روشی ساده برای پول خرج کردن نگاه می کنند. تعداد مکان هایی که می توانید بیت کوین خود را در ان جا خرج کنید رو به افزایش است و در این نوشته قصد دارید فهرست وبسایت هایی که خرید کالا با بیت کوین در آن ها ممکن است را معرفی کنیم.

وبسایت های آنلاین خرید کالا با بیت کوین

در این بخش یک سری از وبسایت های آنلاین که امکان خرید کالا با بیت کوین در آن ها فراهم است را معرفی می کنیم.

خرید کالای فیزیکی با بیت کوین

  1. Overstock – اولین خرده فروش بزرگ آنلاین است که از خرید کالا با بیت کوین پشتیبانی می کند. می توانید هر کالایی از لپ تاپ و تلویزیون گرفته تا مبل را از این وبسایت با بیت کوین بخرید.
  2. Newegg – غول خرده فروش کالا های الکترونیکی که برای خرید بیشتر کالا هایش بیت کوین می پذیرد.
  3. Shopify –  یک فروشگاه اینترنتی که به کاربران امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی مخصوص به خودشان که شبیه به eBay و Etsy است، را می دهد .
  4. Etsy – حدود 100 فروشنده این وبسایت در حال حاضر بیت کوین می پذیرند.
  5. Microsoft – یکی از بزرگترین کمپانی های موجود در جهان که به کاربرانش امکان اضافه کردن اعتبار به حسابشان را از طریق بیت کوین می دهد.

اکثر خرده فروشان آنلاین هنوز بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت نمی پذیرند ولی این به آن معنا نیست که نتوانید از این فروشگاه ها با بیت کوین خرید کنید. برای این موضوع هم راهکاری وجود دارد که در ادامه خواهیم گفت.

وبسایت های طبقه بندی کننده

در این بین که خرید کالا با یبت کوین تبدیل به دغدغه ای برای کاربران این ارز دیجیتال شده است، افرادی هم دست به کار شده اند و وبسایت هایی ساخته اند که مکان هایی که در ازای ارائه خدمات یا کالا بیت کوین می پذیرند را طبقه بندی می کنند و می توانید با جستجو در این وبسایت ها، فهرست مکان ها و وبسایت هایی که بیت کوین می پذیرند اما خیلی مشهور نیستند را ببینید.

  1. Where To Spend Bitcoins UK – یک مرجع از فروشگاه ها، مکان های عمومی، وبسایت ها و دیگر مکان ها در کشور انگلستان است که بیت کوین می پذیرند
  2. useBitcoins – این وبسایت دارای حدود 5000 کسب و کار است که بیت کوین می پذیرند.
  3. Coinmap – نقشه ای از کسب و کار های پذیرنده بیت کوین در سراسر جهان
  4. Spendabit – یک موتور جستجو گر برای یافتن کالای موجود برای خرید از طریق بیت کوین

سرویس دهندگانی که بیت کوین می پذیرند

پذیرفتن بیت کوین به عنوان یک روش پرداختی بستگی به تصمیم گیری آن کمپانی خاص دارد. بنابراین فروشگاهی وجود دارد که به طور جهانی بیت کوین بپذیرد. به جای آن برخی کمپانی های سرویس دهنده برای جذب کاربران در گستره های جغرافیایی سعی دارند تا بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرند.

  • Dish Network – سرویس دهنده ماهواره آمریکایی با پخش مستقیم
  • ExpressVPN – شبکه وی پی ان ایمن و با سرعت بالا
  • PureVPN – شبکه وی پی ان ایمن و با سرعت بالا
  • OKCupid – وبسایت همسریابی آنلاین
  • WordPress – کمپانی آنلاین که به کاربران امکان ساخت وبسایت و وبلاگ می دهد
  • Reddit – می توانید قابلیت های ویژه این وبسایت را با بیت کوین بخرید
  • Namecheap – ثبت کننده دامنه اینترنتی
  • Treehouse – وبسایت آنلاین آموزشی از راه دور که برای خرید بسیاری از آموزش هایش بیت کوین می پذیرد.

همچنین بخوانید |  بهترین درگاه اینترنتی بین المللی برای کسب درآمد ارزی کدام است؟

بازی های ویدیویی (گیم)

در گذشته برای خرید یک بازی کامپیوتری می بایست به یک فروشگاه فیزیکی مراجعه می کردید. اما امروزه بیشتر گیمر ها بازی را به صورت آنلاین خرید می کنند. بازی های ویدیویی، مانند ارز های دیجیتال دارند تبدیل به یک کالای دیجیتال می شوند. بنابراین طبیعی است اگر هر روز شاهد افزایش تعداد فروشندگان بازی های ویدیویی از طریق اینترنت و با پذیرش بیت کوین باشیم.

  • Steam – بزرگترین پلتفرم بازی دسکتاپ در جهان زمانی بیت کوین می پذیرفت! ولی در زمان نوشتن این مقاله دیگر بیت کوین یکی از روش های مورد پذیرشش نیست.
  • Xbox – پرداخت برای بازی ها، افزونه و اشتراک شبکه ایکس باکس لایو اما به تازگی ظاهرا این وبسایت ها دیگر بیت کوین نمی پذیرد.
  • PlayStation Network – پرداخت برای بازی ها، افزونه و اشتراگ شبکه پلی استیشن
  • Humble Bundle – وبسایت هندی بازی
  • Big Fish Games – کمپانی بازی های چندنفره که در سیاتل واشنگتن است
  • Green Man Gaming – بازی، کلید بازی ها و بازی های دیجیتالی
  • Zynga – بازی های آنلاین و موبایلی

البته با توجه به کاهش اخیر قیمت بیت کوین ممکن است بعضی از این وبسایت ها موقتا یا برای همیشه بیت کوین را کنار بگذارند.

پرداخت هزینه مسافرت با بیت کوین

بسیاری از سرویس های خدمات مسافرتی در رقابت با یکدیگر سعی می کنند به هر طریقی که شده مشتریان بیشتری را جذب خود کنند و به همین جهت ویزگی هایی را ارائه می دهند. این که بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت در کسب و کار خود بپذیرید یک راه جذب مشتری است. در ادامه برخی از سرویس دهندگان خدمات مسافرتی که می توانید به آن ها با بیت کوین پرداخت کنید را آورده ایم.

  • Expedia – یکی از بزرگترین آزانس های مسافرتی آنلاین در سراسر جهان که در حال حاضر برای رزرو هتل بیت کوین می پذیرد ولی قصد دارد برای پرواز ها و تور ها نیز امکان پرداخت با بیت کوین را برای مشتریانش فراهم کند.
  • AirBaltic – اولین هواپیمایی که تا به حال برای بسیاری از پرواز هایش بیت کوین پذیرفته است.
  • Webjet – یک وبسایت مسافرتی که پرواز، هتل، اجاره ماشین و موارد دیگر را با بیت کوین ممکن ساخته است.
  • CheapAir  – یک وبسایت مسافرتی با فهرستی از کامل ترین خدمات مسافرتی که بیت کوین می پذیرد.
  • Bitcoin Travel – وبسایت مسافرتی که دارای امکان پرداخت با بیت کوین است.
  • Travel For Coins – وبسایت مسافرتی دیگر که دارای امکان پرداخت با بیت کوین است.
  • Virgin Galactic – باز هم یک وبسایت مسافرتی دیگر که دارای امکان پرداخت با بیت کوین است ????

همچنین بخوانید |  آمازون می تواند بیت کوین را به مرز نابودی برساند

خرید گیفت کارت با بیت کوین

بزرگترین بخش تراکنش های مرتبط با بیت کوین برای خرید گیفت کارت است. گیفت کارت یا همان کارت هدیه روش بسیار ساده و کاربردی برای خرید از فروشگاه ها و وبسایت هایی است که آن ها را صادر کرده اند و حتی برخی از گیفت کارت ها آن قدر محبوب هستند که در وبسایت های دیگری هم پذیرفته می شوند. برای خرید کالا با گیفت کارت نیاز به داشتن هیچگونه حساب بانکی نیست و می توانید به اندازه اعتبار موجود رد گیفت کارت خرید کنید.

بعضی از وبسایت های فروش یا معامله گیفت کارت امکان خرید گیفت با بیت کوین را به کاربران خود می دهند. از آنجایی که در بعضی مواقع و در خرید از برخی فروشگاه های اینترنتی امکان استفاده از گیفت کارت وجود دارد ولی بیت کوین خیر، می توانید ابتدا بیت کوین های خود را برای خرید گیفت کارت هزینه کنید و سپس با استفاده از گیفت کارت خریداری شده، کالای مورد نظر را از هر وبسایتی که مایل هستید، خرید کنید.

برخی از وبسایت هایی که توسط ان ها می توانید با بیت کوین گیفت کارت خرید کنید عبارت اند از :

  • eGifter
  • Gyft
  • purse.io
  • Cryfter
  • Instagift
  • Yes to Bitcoins!
  • و Fold App

فروشگاه های فیزیکی خرید کالا با بیت کوین

بیت کوین در ایران هنوز آنچنان شناخته نشده و حتی خرید و فروش آن هم به ندرت در جریان است. این موضوع فقط مربوط به ایران و کاربران ایرانی نمی شود و در کشور های دیگر هم همین داستان برقرار است. هنوز شنیده یا دیده نشده که وبسایت یا فروشگاه فیزیکی در ایران در ازای ارائه خدمات یا کالا بیت کوین بپذیرد ولی امیدواریم در آینده چنین چیزی امکان پذیر شود. به هر حال حتی در کشور های خارجی هم فروشگاه های فیزیکی که بیت کوین می پذیرند.

خرید از فروشگاه های فیزیکی با بیت کوین
خرید از فروشگاه های فیزیکی با بیت کوین

در سال 2013 دانشگاهی در قبرس اولین تبدیل به اولین دانشگاهی شد که درسی به نام علوم ارز دیجیتال را ارائه کرد که البته برای تحصیل و خواندن آن درس می می توانید هزینه را از طریق بیت کوین پرداخت کنید.

Meltdown Comic Shop در لوس آنجلس که یک فروشگاه مجلات طنز است اولین فروشگاه کامیک شد که بیت کوین می پذیرد.

برای افرادی که با بیت کوین برای خود ثروت انباشته اند باید گفت که یک فروشگاه لوکس بیت کوینی به نام BitPremier وجود دارد که می توانید ویلا یا حتی قایق بادی خرید کنید. حتی یک فروشگاه آمریکایی جواهرات به تازگی بیت کوین می پذیرد.

البته به یاد داشته باشید که یکی از وسیع ترین فضاهایی که از بیت کوین به شدت استقبال می شود، دارک وب است و در این محیط، که بعدی از شبکه اینترنت است که به صورت عادی قابل دسترس نمی باشد، و می توانید در آن توسط بیت کوین انواع کالا و خدماتی که در اکثر کشور ها غیرقانونی است را دریافت کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا