خرید کردیت کارت

اشتراک گذاری پست

روز به روز به کاربرد های کارت های بانکی و در نتیجه نیاز مردم به آن ها افزوده می شود. کارت های بانکی ریسک به همراه داشتن پول نقد را ندارند و امکان پرداخت و واریز از راه دور به شهر ها و حتی کشور های دیگر را فراهم می کنند. با استفاده از کارت های اعتباری است که پرداخت آنلاین میسر شده است. کارت های بانکی در خارج از کشور کردیت کارت نامیده می شوند. در صورتی که تمایل به آشنایی با و خرید کردیت کارت دارید، در این مقاله همراه ما باشید.

کردیت کارت در ایران

کارت های بانکی در خارج از ایران انواع و عنوان های مختلفی دارند. اما به طور کلی به کارت هایی که متصل به حساب بانکی باشند، کردیت کارت گفته می شود. برای دریافت کردیت کارت نیاز به افتتاح حساب در یکی از بانک های خارجی دارید. به دلیل این که این بانک ها متصل به شبکه بانکی بین المللی یا شبکه سوئیفت هستند، امکان انتقال وجه به کشور های مختلف و یا حتی ارز های مختلف دارند. اما به دلیل تحریم ها کارت های بانکی ایرانی، دسترسی به این شبکه نداشته و به همین دلیل امکان انتقال ارزی با حساب های بانکی ایرانی وجود ندارد.

تهیه کردیت کارت

از طرفی ایرانیانی که اقامت خارج از کشور نداشته باشند، امکان تهیه کردیت کارت ندارند. زیرا امکان افتتاح حساب بانکی ندارند. اما با استفاده از خدمات فناوران امید، تهیه و خرید کردیت کارت برای شهروندان ایرانی میسر گشته است. کارت هایی که فناوران امید به کاربران عرضه می کند از نوع دبیت کارت هستند که یکی از انواع کردیت کارت به حساب می آیند. این کارت ها متصل به حساب بانکی بوده و نام کاربر روی کارت حک شده خواهد بود.

چگونه کردیت کارت تهیه کنیم

برای تهیه کردیت کردیت کارت نیاز به یک حساب بانکی در بانک های بین المللی دارید. برای افتتاح حساب در بانک های بین المللی نیاز به ارائه مدارکی مبنی بر اقامت خود در خارج از ایران دارید. چنانچه امکان ارائه این مدارک برای شما فراهم نیست، می توانید با استفاده از خدمات فناوران امید و بدون نیاز به این مدارک کردیت کارت تهیه کنید.

مهم ترین نکته ای که در رابطه با خرید کردیت کارت از فناوران امید وجود دارد، امکان حک نام صاحب حساب روی کارت می باشد. به این صورت که افتتاح حساب برای کاربران با نام آن ها انجام خواهد گرفت. بنابراین کارت صادر شده از این حساب نیز به همان نام خواهد بود. این امر باعث می شود کارت ها کاربرد اهراز هویت داشته باشند. برای تهیه کردیت کارت از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت نمایید.

ثبت سفارش

دریافت کردیت کارت

پس از افتتاح حساب توسط فناوران امید به منظور دریافت کردیت کارت نیاز به حضور صاحب حساب در بانک صادر کننده کارت می باشد. این فرایند با سفر یک روزه به یکی از کشور های همسایه انجام پذیر است. قابل ذکر است که این کارت ها متعلق به دو شبکه مالی ویزا کارت و مستر کارت هستند.

دریافت کردیت کارت

  • انواع کارت ها به صورت زیر می باشند:
مستر کارتویزا کارت
مستر کارت استانداردویزاکارت کلاسیک
مستر کارت گلدویزا کارت گلد
مستر کارت پلاتینیومویزا کارت پلاتینیوم

خرید با کردیت کارت

دریافت کردیت کارت انواع خرید ها را ساده تر می سازد. با داشتن این کارت ها خرید از سایت های خارجی ، پرداخت های ارزی یا دریافت حواله ارزی به راحتی قابل انجام خواهد بود. هر یک از این کارت ها سقف برداشت و پرداخت مختلفی دارند، اما همه ی آن ها قابلیت دریافت حواله سوئیفت، برداشت از طریق ATM و پرداخت با استفاده از دستگاه پوز دارند.

تجربیات خود را از سفر کردن بعد از خرید کردیت کارت با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا