خرید کیف پول سخت افزاری ترزور TREZOR 1399

اشتراک گذاری پست

کیف پول ترزور را می توان قدیمی ترین کیف پول سخت افزاری بیت کوین دانست که به دلیل سطح امنیت بالایی که در اختیار کاربران قرار می دهد، از محبوبیت زیادی برخوردار است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه خرید کیف پول سخت افزاری ترزور TREZOR و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید.

معرفی کیف پول سخت افزاری ترزور

همان طور که گفته شد، این کیف پول را می توان قدیمی ترین کیف پول سخت افزاری در نظر گرفت که از سال 2014 تا کنون به عنوان یکی از بهترین شیوه های نگهداری ارزهای رمزنگار در نظر گرفته می شود. اساس عملکرد این دستگاه به صورت آفلاین و بدون استفاده از اینترنت است. یعنی شما زمانی که قصد استفاده از یکی از ارزهای رمزنگاری شده را دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کیف پول خود را از طریق یک کابل USB به کامپیوتر خود متصل کرده و سپس از طریق یک نرم افزار واسط از ارز دیجیتال موجود در کیف پولتان استفاده کنید.

 خرید کیف پول سخت افزاری ترزور TREZOR

در حال حاضر قیمت انی کالا 99 یورو (حدود 79 دلار) است. برای خرید این کیف پول سخت افزاری شما می توانید از یکی از دو روش زیر استفاده کنید:

خرید از آمازون

در صورتی که شما دارای یکی از انواع کارت های بانکی بین المللی هستید، می توانید از طریق ویزا کارت یا مسترکارت از آمازون خرید کرده و از طریق خدمات ارزی امید احمدیانی، در ایران تحویل بگیرید. به خاطر داشته باشید، به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، آمازون هیچ نمایندگی در ایران ندارد اما امکان خرید ارزان تر با استفاده از آمازون پرایم را برای شما فراهم نموده است.

خرید از امید احمدیانی

در صورتی که قادر به خرید از آمازون نیستید، می توانید به طور مستقیم این کیف پول سخت افزاری را از امید احمدیانی خریداری نمایید.

خرید کیف پول سخت افزاری ترزور TREZOR

آیا کیف پول ترزور امنیت کافی را دارد؟

اولین مسئله ای که در رابطه با انواع کیف پول های ارز دیجیتال مطرح می شود، این است که آیا این نوع کیف پول ها به اندازه کافی برای نگهداری ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین امن هستند یا نه. یکی از نکات مثبتی که در رابطه با کیف پول ترزور مطرح است، امنیت بالا آن چه در برابر سرقت فیزیکی و چه در برابر سرقت مجازی است. شما با استفاده از رمز 24 کاراکتری می توانید امنیت این کیف پول را تا حد زیادی افزایش دهید. چرا که با استفاده از این رمز می توانید به راحتی بک آپ گیری انجام داده و داده های کیف پولتان را با استفاده از RNG به کامپیوترتان منتقل کنید.

نکته جالبی که در مورد امنیت این کیف پول وجود دارد، این است که به ازای هر باری که رمزتان را اشتباه وارد کنید، مدت زمانی که باید منتظر بمانید تا دوباره رمزتان را وارد کنید، با توان 2 تغییر می کند. یعنی اگر شما 17 بار رمز ورودتان را اشتباه وارد کنید، 30 سال باید منتظر بمانید تا دوباره رمزتان را وارد نمایید.

نرم افزارهای سازگار با کیف پول سخت افزاری ترزور کدامند؟

یکی دیگر از نکات مثبتی که در رابطه با این کیف پول وجود دارد، این است که شما می توانید از آن به همراه بسیاری از نرم افزارها در سیستم عامل های مختلف استفاده کنید.

  • نرم افزارهای دسکتاپ: Electrum، MultiBit HD و GreenAddress .
  • نرم افزارهای اندروید: GreenBits و Mycelium .
  • نسخه وب: com

از کیف پول ترزور برای نگهداری کدام یک از ارزهای دیجیتال می توان استفاده کرد؟

BTC، BCH، BTG، LTC، DASH، DOGE، ETC، ETH، ERC20، NEM، NMC، ZEC، EXP، UBQ

کیف پول سخت افزاری ترزور یا لجر ؟

اگر کمی در گوگل در رابطه با کیف پول سخت افزاری کمی جستجو کنید، قطعا با نتایج متنوعی رو به رو می شوید. چرا که در حال حاضر تعداد زیادی از این دستگاه ها از برندهای مختلف در بازار به فروش می رسند. در حالت کلی می توان گفت این دو کیف پول تا حد زیادی شبیه به هم عمل می کنند. اما کیف پول لجر، خصوصا نانو اس به دلیل اینکه از ارزهای بیشتری از جمله ریپل نیز پشتیبانی می کند، توانسته نظر افراد بیشتری را به خود جلب کند. البته از طرف دیگر، از نظر اقتصادی، خرید کیف پول ترزور برای بسیاری بهتر است، چرا که به نسبت کیف پول لجر قیمت بسیار کمتری دارد.

اگر شما تجربه خرید کیف پول سخت افزاری ترزور TREZOR را داشته اید، از طریق بخش نظرات تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا