خرید کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) 1399

اشتراک گذاری پست

در میان انواع کیف پول هایی که برای نگهداری ارزهای دیجیتال وجود دارد، کیف پول های ساخت افزاری به دلیل امنیت بالایی که دارند، برای افرادی که به مقدار زیادی در ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین سرمایه گذاری می کنند، بهترین انتخاب هستند. در میان انواع کیف پول سخت افزاری که وجود دارد، کیف پول Ledger Nano S به دلیل قابلیت هایی که دارد، بیشتر مورد استفاده سرمایه گذاران قرار می گیرد. اگر شما هم به دنبال روشی جهت استفاده از این کیف پول سخت افزاری هستید، در ادامه این مقاله با موضوع خرید کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس همراه ما باشید.

اخیرا با توجه به افزایش قیمتی که در ارزش بیت کوین وجود داشته است، بسیاری از افراد تصمیم گرفته اند تا بار دیگر در این ارز محبوب در سطح جهان سرمایه گذاری کرده و به نوعی درآمد خود را در کوتاه مدت چند برابر کنند! که البته کار پر ریسک و خطرناکی است! با این وجود اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، بهتر است که با انتخاب یک کیف پول مناسب، تا حد امکان امنیت سرمایه خریداری شده تان را حفظ کنید. بنابراین اگر شما در دنیای ارز دیجیتال چندان حرفه ای نیستید و یا با روش های افزایش امنیت کیف پولتان آشنایی ندارید، احتمال اینکه به طریق مختلف امنیت سرمایه تان را به خطر بیاندازید، وجود دارد.

معرفی کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

همان طور که گفته شده این کیف پول یکی از انواع کیف پول های آفلاین است که به دلیل عدم اتصالش به اینترنت تا حد زیادی کیف پول شما را در برابر خطراتی همچون، هک کیف پول ایمن می سازد. در حال حاضر به دلیل گستردگی میزان استفاده افراد از این کیف پول، روز به روز به تعداد ارزهایی که توسط این دستگاه پشتیبانی می شوند، اضافه می شود. پس شما می توانید از این کیف پول برای نگهداری 47 ارز دیجیتال و 663 توکن استفاده کنید!

کمپانی تولید کننده این دستگاه از سال 2014 تا کنون در حال فعالیت بوده است و بیشترین میزان درآمدش را در سال 2018 با فروش این کیف پول ها به دست آورد. جالب است بدانید که در حال حاضر بیش از 1 میلیون کیف پول Ledger Nano S به فروش رسیده است. چرا که این دستگاه به نسبت رقبای خود مانند Keep Key و TREZOR از ارزهای رمزنگاری شده بیشتری پشتیبانی می کند!

رایج ترین ارزهایی که توسط کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس پشتیبانی می شوند، عبارت هستند از:

بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، فیدو ، دوج کوین، زی کش، دش، ریپل، هلو، بیت کوین کش، اتریوم کلاسیک، آرک، اکسپنس و … .

کیف پول سخت افزاری

بیشتر بخوانید:

اما سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح می شود این است که چرا با خرید کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس ، ارز خریداری شده امنیت بیشتری خواهد داشت؟

در این کیف پول سخت افزاری از 2 کلید فیزیکی جهت انجام تراکنش های مالی استفاده می شود. بنابراین تا زمانی که کاربر از این دو کلید به صورت همزمان استفاده نکند، هیچ تراکنشی انجام نشده و در نتیجه امکان هک آن نیز وجود نخواهد داشت.

از طرف دیگر در طول انجام مراحل نصب و تنظیمات دستگاه، شما می توانید با استفاده از پین کدی که تعیین می کنید، امنیت دستگاهتان را دوچندان کنید. چرا که اگر در بدترین حالت کیف پولتان را گم کردید، تا زمانی که کسی پین کد را نداشته باشد، نمی تواند به موجودی درون آن دست پیدا کند.

بنابراین حواستان را جمع کنید! حتی اگر خودتان نیز این پین کد 4 رقمی را 3 بار اشتباه وارد کنید، تمامی اطلاعات کیف پولتان را پاک کرده و آن را از دست می دهید.

خرید کیف پول Ledger Nano S

خرید کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس

در صورتی که شما هم می خواهید از این دستگاه برای نگهداری ارزهای رمزنگاری شده استفاده کنید، می توانید از خدمات ارزی امید احمدیانی جهت خرید کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس استفاده کنید. شما می توانید با سفارش این دستگاه به ما، در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه خریداری شده را تحویل بگیرید.

قیمت کیف پول Ledger Nano S

در حال حاضر قیمت این دستگاه 99 دلار است. با توجه به نوساناتی که در قیمت دلار وجود دارد، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت این دستگاه به ریال، می توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

به خاطر داشته باشید که برای خرید Ledger Nano S بهتر است که یک کمپانی مورد اعتماد را انتخاب کنید تا تمامی متعلقات که همراه با دستگاه ارائه می شوند را دریافت کنید. وسایل جانبی که همراه با دستگاه ارائه می شوند، عبارت هستند از:

  • کیف پول لجر نانو اس
  • کابل Micro USB
  • یک گردنبند
  • یک حلقه جا سوئیچی
  • یک برگه بازنویسی رمز عبور

همراهان گرامی در صورتی که برای خرید کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس سوالی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در تماس باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا