خرید گواهی دیجیتال ssl خرید HTTPS برای سایت

SSL مخفف سه کلمه ی (Secure Sockets Layer) می باشد. گواهینامه SSL یکی از ابزار افزایش امنیت وبسایت می باشد که با کدگذاری ارتباط بین بازدیدکنندگان و سرور میزبان وب سایت یا نرم افزار تحت وب شما از سوء استفاده از این اطلاعات جلوگیری می نماید که از این نظر گواهینامه SSL نرم افزار تحت وب شما را نسبت به مشکل امنیتی The Man in The Middle ایمن می سازد. با تهیه گواهینامه SSL علاوه بر افزایش امنیت وبسایت، محبوبیت وبسایت شما در موتور جستجوگر گوگل افزایش می یابد و همچنین می توانید نسبت به پیگیری اخذ گواهینامه Enamad دو ستاره نیز اقدام نمایید.

تنها قابل استفاده برای دامنه های بین المللی

افزایش محبوبیت در گوگل

یکی از بهترین صادرکنندگان SSL در جهان

پنل آنلاین صدور و مدیریت گواهینامه

افزایش امنیت وبسایت

افزایش اعتبار با قفل سبز رنگ

اطلاعات بازدیدکنندگان سایت شما بدون داشتن گواهی نامه SSL امن نیست. امروزه داشتن SSL برای هر سایتی ضروری است.

  • صدور آنی
  • نصب رایگان
  • امکان صدور برای یک دامین یا دامین و زیردامنه ها
  • عدم نیاز به ترجمه مدارک برای گواهینامه های OV و EV

موارد بالا تنها بخشی از ویژگی های گواهینامه های SSL مجموعه ما است. هم اکنون سفارش دهید.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش:

۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳

۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳

omid.ahmadyani@outlook.com

omid_ahmadyani@

SSL چیست؟

Secure Socket Layer که به اختصار SSL نامیده می شود، یک پروتکل جهت برقراری ارتباط امن میان کاربر و سرور است. در این پروتکل کلیه اطلاعات رد و بدل شده بین سرور و کاربران، رمزنگاری شده و امکان استراق سمع و شنود داده ها از بین می رود.
برای برقراری ارتباط با پروتکل SSL می بایست یک گواهینامه SSL که توسط سازمان صادر کننده معتبر امضا شده است بر روی وب سایت نصب گردد. علاوه براین، صادر کنندگان گواهینامه SSL بسته به نوع گواهینامه صادر شده برخی از اطلاعات هویتی وب سایت را نیز احراز و تایید می کنند. این امر موجب افزایش اعتماد کاربران به آن وب سایتها و در نتیجه افزایش اعتبار سایت می گردد.

مزایای گواهی نامه های SSL برای دامنه

  • قابل ارایه برای کلیه دامین ها
  • جلوگیری از بلک لیست شدن توسط گوگل
  • سازگار با انواع گوشی های همراه
  • سازگار با ۱۰۰ درصد مرورگرهای روز دنیا
  • امنیت و آسودگی خیال برای مشتریان
  • بالاترین سطح امنیت برای اطلاعات و تراکنش های وب سایت
  • افزایش اعتماد بازدیدکنندگان وب سایت
  • رمزنگاری محرمانه و حساس بازدیدکنندگان سایت/کاربران
  • قابل پشتیبانی بر روی تمامی مرورگرها
  • افزایش نرخ تبدیل کاربران به مشتریان بالقوه
  • پذیرش مطمئن و با آسایش خیال اطلاعات کاربران
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته تخصصی بر روی گواهی ها
  • نصب و راه اندازی رایگان
  • قدرتمندترین نوع رمزگذاری، ۲۰۴۸ بیت و SHA-2
  • افزایش فروش آنلاین
  • افزایش چشمگیر امتیاز بازدید سایت در موتور جستجوی گوگل Google Ranking
  • معرفی نام سازمان به مشتریان
  • نوار سبز رنگ Green URL
  • عدم نیاز به ترجمه مدارک
  • خرید سریع و آسان

برنامه Google Safe Browsing

گوگل اخیراً جهت ایمن سازی فضای تبادل اطلاعات و اینترنت و جلوگیری از کلاه برداری، فیشینگ، سرقت اطلاعات و جاسوسی در سازمان ها، برنامه ای را تدوین کرده که ضمن اسکن و پویش کردن وبسایت ها، تمامی وبسایت هایی که به هر دلیل یک ریسک امنیتی دارند را لیست کرده و در صورتی که کاربری بخواهد این صفحات را باز کند، به آنها هشدار می دهد. این برنامه تحت عنوان Google Safe Browsing در حال حاضر و به مرور در حال لیست کردن وبسایت هایی است که کاربر در آن ها امکان ورود اطلاعات، اعم از نام، آدرس، شماره حساب، پسورد و… را دارند اما این ورود اطلاعات تحت پروتکل امن SSL انجام نمی شود. بدین ترتیب در صورتی که در وبسایت شما فرمی جهت تکمیل توسط کاربران وجود دارد و از SSL استفاده نمی کنید، وب سایت شما به زودی توسط Google لیست شده و هنگام ورود به وبسایت، پیغام آزار دهنده Not Safe دریافت خواهد شد.

خرید ssl برای دامین ir
خرید ssl ارزان

انواع گواهینامه SSL

  • :Domain Validated (DV) این نوع SSL ها گواهی هایی هستند که تنها پایه بررسی آنها ثبت دامنه می باشد. هیچگونه بررسی بر روی ثبت بودن سازمان و یا شرکت مالک وب سایت انجام نمی شود. این نوع SSL جزء ارزان ترین انواع SSL ها می باشند و معمولا برای وب سایت های عمومی استفاده می شوند.
  • :Organization Validated (OV) این نوع گواهی های SSL بسیار قابل اعتماد می باشند. سازمان ها به وسیله ی عوامل انسانی واقعی بررسی می شوند تا به صورت کامل اثبات شود که سازمان های متقاضی کاملا ثبت شده و رسمی می باشند.همچنین مدارک و اطلاعات هویتی ممکن است رد و بدل شود تا سازمان مورد نظر به صورت کامل احراز هویت شود.
  • :Extended Validation (EV) گواهی های SSL یکی از قابل اطمینان ترین انواع گواهی نامه ها می باشند. شرایط صدور این نوع گواهی ها به وسیله استاندارد مشخصی (https://cabforum.org/extended-validation/) تعیین شده اند و مراحل احراز هویت بسیار سخت گیرانه تری به نسبت گواهی های از نوع OV دارد. در کنار فراهم نمودن اعتماد و اطمینان به وسیله ی مراحل سخت گیرانه، گواهی های EV یک نوار سبز رنگ نیز در مرورگر بازدیدکننده ها فعال می کند تا تفاوتی بین گواهی های SSL معمولی و گواهی های EV ایجاد نماید. این نوع گواهی بیشترین میزان اعتماد را برای بازدیدکننده ها فراهم می کند و جعل هویت وب سایت های استفاده کننده از این نوع گواهی ها را می توان گفت غیرممکن است.
  • گواهی Wildcard SSL: گواهی های معمولی تنها برای یک دامنه با آدرس مشخص و واحد فعال می شوند اما گواهی های از نوع Wildcard در کنار عملکرد مشابه گواهی های معمولی، این امکان را فراهم می کنند تا بتوانید به همراه دامنه اصلی خود تمامی زیر دامین های آن را نیز تحت پوشش گواهی SSL خود قرار دهید.Domain: domain.com
    Subdomain: blog.domain.com & support.domain.com & …

کدام گواهینامه SSL مناسب وب سایت من است؟

مهم ترین وظیفه گواهی نامه SSL رمزنگاری ارتباطات بین سرور و کاربران است. پس در نگاه اول فرقی ندارد که شما کدام یک از گواهی نامه ها را خریداری می کنید. اما وظیفه دوم یک گواهینامه SSL تایید هویت وب سایت است. هر کدام از انواع گواهینامه ها که در بالا در مورد آنها شرح داده شد، برخی از اطلاعات هویتی سایت را تایید می کنند. هرچه میزان اطلاعات تایید شده بیشتر باشد، میزان اعتبار و اعتماد کاربران به سایت افزایش می یابد.

گواهی SSL چیست ؟

SSL مخفف عبارت Socket Secure Layer يک تکنولوژي استاندارد و به ثبت رسيده براي تأمين ارتباطي امن بين يک وب سرور و يک مرورگر اينترنت می باشد. اين ارتباط امن از تمامي اطلاعاتي که ما بين وب سرور و مرورگر اينترنت (کاربر) انتقال می يابد، محافظت مي کند تا اين داده ها به صورت محرمانه و دست نخورده باقي بماند. SSLيک استاندارد فنی است و توسط میليونها وب سايت در سراسر جهان براي برقراري امنيت انتقال اطلاعات استفاده مي شود. براي اينکه يک وب سايت بتواند ارتباطي امن داشته باشد نياز به يک گواهينامه SSL دارد . شما معمولا سایت هایی را که دارای گواهینامه SSL هستند را می توانید از طریق وجود https به جای http در ابتدای آدرس آنها تشخیص دهید.

 آیا من برای وب سایت خودم نیاز به گواهی SSL دارم؟

اگر وب سایت شما اطلاعات مالی کاربران همانند شماره عابر بانک و غیره را دریافت می کند شما می بایست الزاما از SSL استفاده کنید. اگر در وب سایت خود اطلاعات ورود به وب سایت مثل رمز عبور دریافت می کنید و یا اینکه از کاربران وب سایت خود هنگام ثبت اطلاعات شخصی همانند آدرس، شماره تلفن و اطلاعات مالی را سوال می کنید، نیاز به SSL دارید.

آیا برای گواهی SSL حتما نیاز به دامنه وجود دارد؟

بله از آنجاییکه گواهی های SSL بر اساس دامنه ی میزبانی شده در وب سرورها اعتبار سنجی می شوند، برای تهیه گواهی SSL حتما می بایست از یک دامنه ی معتبر استفاده نمایید و به همین دلیل امکان استفاده از IP برای تهیه گواهی SSL وجود ندارد.

مزایای داشتن SSL بر روی سایتم چیست؟

گواهینامه SSL مجموعه ما به کاربران شما نشان می هد که به اطلاعات شخصی آنها ارزش گذاشته و از ربوده شدن و در معرض خطر قرار گرفتن آنها جلوگیری میشود. SSL ازطریق رمزگذاری ، از اطلاعات محرمانه کاربران نظیر نام، آدرس ، رمز و شماره کارت های بانکی و اعتباری شان در زمان برقراری ارتباط با وب سایت شما، محافظث می کند. درصورتیکه بر روی وب سایت شما تبادل اطلاعات کارت بانکی کاربران صورت می پذیرد ، نیاز به تهیه گواهینامه SSL دارید.

مشتریان چگونه مطمئن می شوند سایتم امن است؟

زمانیکه کاربران آدرس سایت محافظت شده شما از طریق گواهینامه SSL را در مرورگر خود وارد کنند، کنار نام سایت تصویر قفلی شاهده میشود که از طریق آن می توانند جزییات گواهینامه و تاریخ صدور و انقضای آنرا بررسی کنند.علاوه بر این شما می توانید مهر سبزی به آدرس وب سایت خود بزنید که بازدیدکنندگان در زمان وارد کردن آدرس سایت، از امنیت آن اطمینان حاصل کنند. چنانچه گواهینامه EV SSL جهت سایت خود تهیه کرده باشید، با وارد کردن آدرس سایت ، نوار سبز که اصطلاحاً مهر سبز نامیده میشود، نام شرکت ثبت شده شما را نیز به کاربران نشان خواهد داد.

چه مدارکی برای تهیه گواهینامه SSL نیاز است ؟

برای تهیه گواهی نامه های DV نیازی به ارسال مدارک نمی باشد ولی در صورت تهیه گواهی نامه های OV و EV مدارکی که لیست آنها طی تماس تلفنی به شما اعلام می شود مورد نیاز است. این مدارک توسط کارشناسان شرکت اروپایی صادر کننده گواهینامه بررسی و پس از تایید گواهینامه صادر می گردد.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش:
09129726343
09362196343
omid.ahmadyani@outlook.com
omid_ahmadyani@

آیا می توانم جهت ساب دامین های سرویس میزبانی خود SSL تهیه کنم؟

در صورت تهیه SSL تنها از نوع wildcard قادر خواهید بود علاوه بر دامنه ، جهت ساب دامین های سرویس میزبانی خود نیز از این SSL استفاده نمایید و تمامی اطلاعات صفحات وب سایت شما *.yourdomain.com به صورت encrypt شده با کاربران تبادل اطلاعات انجام دهند.

SSL نوار سبز چیست ؟

گواهینامه EV که گواهینامه نوار سبز نیز نام برده میشود، معتبر ترین نوع گواهی نامه SSL بوده که علاوه برامن نمودن ارتباط سایت و بازدیدکنندگان، از phishing اطلاعات محرمانه کاربران و ریدایرکت شدن به صفحات جعلی جلوگیری می کند. با داشتن این گواهی نامه در کنار آدرس سایت، نام شرکت مالک سایت نیزنمایش داده می شود و نوار آدرس نیز به نشانه تایید مشخصات سایت و مالک آن به رنگ سبز درمی آید و بدین صورت از هرگونه دزدیده شدن اطلاعات کاربران جلوگیری میشود.

چگونه SSL خود را سفارش دهم؟

جهت سفارش :
شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش:
09129726343
09362196343
omid.ahmadyani@outlook.com
omid_ahmadyani@

در صورتیکه سرویس میزبانی خود را از شرکت دیگری تهیه کرده باشم ، می توانم از شما SSL بخرم؟

چنانچه سرویس میزبانی خود را از شرکت دیگری نیز تهیه کرده باشید ، بازهم می توانید از خدمات تهیه مجموعه ما بهره مند شوید. فقط کافیست با روش های زیر با ما در تماس باشید:
شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خدمات:
09129726343
09362196343
omid.ahmadyani@outlook.com
omid_ahmadyani@

آیا نصب SSL توسط شما صورت می پذیرد؟

درصورتیکه هاست خود را از مجموعه ما تهیه کرده اید، می توانید پس از انجام روال درخواست و تهیه و دریافت آن ، مراتب را به بخش پشتیبانی ما انجام دهید تا نصب و راه اندازی گواهینامه شما توسط همکاران پشتیبانی صورت پذیرد. همچنین لازم به ذکراست در صورت تهیه هاست لینوکس و یا ورودپرس ،نیز می توانید به راحتی از طریق کنترل پنل پلسک، سی پنل و یا دایرکت ادمین نصب گواهینامه SSL را بر روی سایت خود انجام دهید. درصورتیکه یکی از سرورهای اختصاصی ویا اختصاصی مجازی مجموعه ما را تهیه کرده اید، با توجه به در اختیار داشتن اطلاعات ریموت سرور اختصاصی خود نیز می توانید اقدام به نصب گواهینامه SSL خود نمایید و یا اطلاعات ریموت را طی تیکت در اختیار تیم فنی مجموعه از طریق آدرس omid.ahmadyani@Outlook.com قرار دهید تا نصب وراه اندازی برای شما صورت پذیرد.

SSL (لایه سوکت های امن) فناوری امنیتی جدیدی برای استقرار ارتباط های رمزنگاری شده بین یک سرور و مشتری است که معمولا یک وب سرور (وب سایت) و یک بروزر یا میل سرور و ایمیل مشتری (مثلا Outlook) می باشد.

SSL این امکان را فراهم می آورد که اطلاعات حساس از قبیل شماره کارت های اعتباری، شماره بیمه تامین اجتماعی و عبارات امنیتی ورود به سیستم به صورت امن انتقال یابد. در حالت عادی، داده ها بین مرورگرها و وب سرویس ها به صورت متن ساده جابجا می شوند که این مساله آسیب پذیری آنها را افزایش می دهد. اگر شخصی بتواند مانع انتقال اطلاعات میان مرورگر و وب سرور شود، می تواند آن اطلاعات را ببیند و از آنها استفاده کند.

به طور خاص، SSL یک پروتکل امنیتی است. پروتکل ها نحوه استفاده از الگوریتم ها را توضیح می دهند. در این صورت، پروتکل SSL متغیرهای رمزنگاری لینک و اطلاعات ارسال شده را تعیین می کند.

SSL همه روزه امنیت اطلاعات میلیون ها نفر، به ویژه حین انجام مبادلات آنلاین یا هنگام ارسال اطلاعات محرمانه در بستر اینترنت را حفظ می کند. کابران اینترنت امنیت خود را در وب، درگرو مشاهده قفل امنیتی می دانند که همراه با وب سایت های دارای گواهی SSL یا لینک آدرس سبز رنگ که تایید کننده این مساله می باشد. آدرس وب سایت هایی که دارای گواهی امنیتی SSL هستند، به جای http، با https آغاز می شود.

در حال حاضر، دو نوع SSL داریم: استاندارد (extend) و wide card. SSL استاندارد براساس نام دامنه ایجاد می شود؛ بدین معنا که برای هر دامنه باید SSL جداگانه تهیه شود؛ در حالی که wide card SSL، برای یک دامنه تهیه می شود و کلیه زیرمجموعه های (ساب دامنه های) آن را نیز ساپورت می کند.

SSL  یا TLS؟

پروتکل SSL همواره برای رمزنگاری و ایمن سازی اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. با هر بار انتشار نسخه جدید و امن تر، تغییر شماره نسخه نشان دهنده این تغییرات بوده است (مثلا، SSLv2.0)؛ اما وقتی زمان آپدیت نسخه SSLv3.0 رسید، به جای اینکه نسخه جدید آن را SSLv4.0 بنامند، این نسخه به TLSv1.0 تغییر نام داد.

به دلیل اینکه SSL هنوز هم شناخته شده تر می باشد، اغلب هنگام اشاره به گواهی امنیتی یا تشریح نحوه ارسال امن اطلاعات، از اصطلاح SSL استفاده می شود.

از گواهی امنیتی در چه جاهایی استفاده می شود؟

با استفاده از پروتکل SSL، همه مرورگرها می توانند با وب سرورهای امن در تعامل باشند. برای این منظور، لازم است که مرورگر و سرور برای برقراری ارتباطی امن از آنچه که گواهی SSL نامیده می شود، استفاده نمایند.

گواهی SSL چیست و چطور کار می کند؟

گواهی SSL دو کلید عمومی و اختصاصی دارد. این کلیدها برای برقراری یک ارتباط رمزنگاری شده با هم همکاری دارند. این گواهی همچنین شامل یک “subject” می باشد که نشان دهنده هویت صاحب گواهی/وب سایت است.

برای دریافت این گواهینامه، باید برروی سرور خود یک درخواست امضای گواهی (CSR) ایجاد کنید. این فرآیند یک کلید اختصاصی و یک کلید عمومی برروی سرور شما ایجاد می کند. فایل داده CSR که برای صادرکننده گواهی SSL (CA) ارسال می کنید، حاوی کلید عمومی می باشد. صادرکننده گواهی (CA) از فایل داده CRS برای ایجاد ساختار داده متناسب با کلید اختصاصی استفاده می کند، بدون اینکه خود کلید به خطر بیافتد. صادرکننده گواهی هرگز کلید اختصاصی را نمی بیند.

بعد از دریافت گواهی SSL، آن را برروی سرور خود نصب می کنید. همراه با آن، گواهی میانی را نصب می کنید که اعتبار گواهی SSL شما را از طریق برقراری ارتباط با گواهی root CA تامین می کند. دستورالعمل های نصب و آزمایش گواهی شما با توجه به نوع سرور متفاوت خواهد بود.

در شکل زیر، یک زنجیره گواهی را مشاهده می کنید. این زنجیره گواهی سرور شما را از طریق یک گواهی میانی به گواهی ریشه CA متصل می کند.

مهم ترین بخش گواهی SSL امضاء الکترونیکی توسط یک صادرکننده معتبر گواهی می باشد. هرکسی می تواند این گواهینامه را صادر کند، اما مرورگرها فقط به گواهینامه هایی اعتماد می کنند که از سوی سازمان های مورد تایید صادر شده باشند. مرورگرها به فهرست از پیش مشخص شده صادرکنندگان گواهی معتبر تحت عنوان مخزن root CA معتبر گواهی مراجعه می کنند. برای اینکه شرکتی به مخزن root CA گواهی معتبر اضافه شده و در نتیجه یک متصدی گواهی شود، باید مطابق با استانداردهای احراز هویت و امنیتی سازمان های نظارتی رفتار کنید.

گواهی SSL صادرشده توسط یک CA برای یک سازمان و دامنه / وب سایت آن تایید کننده آن است که طرف سوم مورد اعتماد، هویت آن سازمان را تایید کرده است. از آن جایی که مرورگر به صادرکننده گواهی اعتماد دارد، به هویت آن سازمان نیز اعتماد می کند. مرورگر به کاربر اطمینان می دهد که وب سایت امن است و کاربر می تواند در آن سایت احساس امنیت نماید و حتی وارد اطلاعات محرمانه آن شود. سازمان های معتبر فراوانی در داخل و خارج از کشور هستند که از این اعتبار برخوردارند. از جمله این موسسه ها می توان به شرکت های digicert، comodo و … اشاره کرد.

گواهی SSL چطور ارتباطی امن به وجود می آورد؟

هنگامی که مرورگری اقدام به برقراری ارتباط با یک وب سایت ایمن شده به وسیله SSL می کند، آن مرورگر و وب سرور با استفاده از پروسه ای با عنوان “SSL Handshake” بین آنها ارتباط برقرار می نماید (به نمودار زیر توجه کنید). توجه داشته باشید که SSL Handshake برای کاربر غیر قابل رویت است و بلافاصله اتفاق می افتد.

اساسا، سه کلید برای برقراری ارتباط SSL مورد استفاده قرار می گیرند: کلیدهای عمومی، اختصاصی و session. هر چیزی که به وسیله کلید عمومی رمزگذاری شده باشد، فقط می تواند به وسیله کلید اختصاصی رمزگشایی شود و بالعکس.

از آن جایی که رمزگذاری و رمزگشایی با کلیدهای عمومی و اختصاصی نیروی عملیاتی زیادی مصرف می کند، فقط حین پروسه SSL Handshake از آنها استفاده می شود تا یک کلید session متقارن ایجاد شود. پس از برقراری این ارتباط امن، از کلید session برای رمزنگاری همه اطلاعات ارسال شده استفاده می شود.

  • مرورگر به وب سروری (وب سایتی) که به وسیله SSL (https) ایمن شده است، متصل می شود. مرورگر درخواست می کند که سرور هویت خود را ابراز نماید.
  • سرور یک نسخه کپی از گواهی SSL، شامل کلید عمومی سرور را ارسال می نماید.
  • مرورگر root گواهی را با فهرستی از صادرکنندگان معتبر گواهی چک می کند تا ببینید گواهی مزبور منقضی و لغو نشده باشد و نام عمومی آن برای وب سایتی که به آن متصل می شود، اعتبار داشته باشد. اگر مرورگر به گواهی اعتماد کند، با استفاده از کلید عمومی، یک کلید session متقارن را ارسال می کند.
  • سرور با استفاده از کلید اختصاصی خود، کلید session متقارن را رمزگشایی کرده و تایید رمزنگاری توسط کلید session را برای آغاز رمزنگاری session ارسال می کند.
  • اکنون، سرور و مرورگر همه اطلاعات ارسال شده به وسیله کلید session را رمزنگاری می کند.

چرا به SSL نیاز داریم؟

یکی از مهم ترین اجزاء کسب و کار آنلاین ایجاد یک محیط مورد اطمینان است، به نحوی که مشتریان بالقوه بتوانند با اطمینان اقدام به خرید نمایند. مرورگرها برای جلب اطمینان بازدیدکنندگان از امن بودن ارتباطشان، از نشانه های بصری از قبیل یک نماد قفل یا نوار سبز رنگ استفاده می کنند.

در شکل های زیر، یک نوار آدرس سبز رنگ به همراه گواهی SSL اعتبارسنجی توسعه یافته (EV) را بر روی مرورگرهای مختلف مشاهده می کنید.

چنانچه سایت شما اطلاعات کارت اعتباری را جمع آوری نماید، سیستم پرداخت کارت (PCI) شما باید از یک گواهی SSL برخوردار باشد. اگر سایت شما دارای بخش login (ورود) یا دریافت/پرداخت و یا سایر اطلاعات خصوصی (آدرس، شماره تماس و …) باشد، برای حفظ امنیت آن اطلاعات باید از گواهی SSL استفاده کنید.

این حق مسلم مشتریان است که از امنیت و حفظ اطلاعاتشان مطمئن باشند. به دلیل گسترش خرید و پرداخت آنلاین، آنها با استفاده از برندهای مورد اعتماد خود، موجب توسعه این کسب و کارها شده و بدین ترتیب به آنها جایزه می دهند.

خرید گواهی SSL

چرا باید گواهینامه SSL تهیه کنیم؟
با رشد روز افزون فناوری اطلاعات و گسترش خدمات مبتنی بر وب، امروزه شاهد فعالیت های گسترده در شبکه اینترنت هستیم. گستردگی این فعالیت ها به جایی رسیده که بسیاری از فعالیت های بانکی و مالی، نقل و انتقال فایل های محرمانه سازمان ها، تصاویر خاص دوربین های مدار بسته و بسیاری از اطلاعات مهم دیگر همگی در سطح اینترنت در حال جابجایی می باشد.

این امر باعث شده تا تهدیدات موجود در این زمینه نیز افزایش یافته و تلاش برای دستیابی به این اطلاعات روز به روز افزایش یابد. فعالیت هایی از قبیل تلاش برای استراق سمع اطلاعات و جایگزین نمودن اطلاعات نادرست با اطلاعات درست از طریق دستکاری داده های در حال انتقال، اهمیت امن سازی اطلاعات درحال انتقال را بیش از پیش نشان می‌دهد.

اولین و مهم ترین گام در مسیر تامین امنیت تبادل اطلاعات در اینترنت، استفاده از گواهی اس اس ال یا SSL Certificate در هاست یا سرور اختصاصی و سرور مجازی می‌باشد. این گواهینامه امنیتی با رمزنگاری اطلاعات در حال انتقال، امکان هرگونه سوءاستفاده ای را به حداقل می رساند. استفاده از یک کلید ۲۵۶ بیتی برای رمزنگاری، سد محکمی در مقابل هر نوع استراق سمع خواهد بود.

میزبانی وب مجموعه ما بعنوان یکی از بزرگترین ارائه کنندگان گواهینامه SSL در ایران، صدور و فروش گواهی SSL از شرکت Comodo امریکا و Certum لهستان را بعهده دارد.

 شما نیز می توانید با انتخاب و  خرید گواهینامه SSL ارائه شده توسط مجموعه ما، امکان استراق سمع از اطلاعات سایت خود را به حداقل برسانید.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش:

۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳

۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳

omid.ahmadyani@outlook.com

omid_ahmadyani@

‫0/5 ‫(0 نظر)

2 در مورد “خرید گواهی دیجیتال ssl خرید HTTPS برای سایت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا