خرید گیفت کارت ارزان

اشتراک گذاری پست

اگر تا کنون به وب‌سایت‌های مختلف خارجی مانند آمازون برای خرید سر زده باشید، حتماً اسمی از گیفت کارت را به عنوان یکی از روش‌های پرداختشان مشاهده کرده‌اید. این نوع کارت را با در نظر گرفتن برخی از تفاوت‌ها، می توان نوعی از کارت اعتباری مانند ویزا کارت و مسترکارت در نظر گرفت. اگر شما هم در مورد کارت هدیه یا Gift Card و خرید گیفت کارت و انواعش سؤالی دارید، در این مقاله همراه ما باشید.

گیفت کارت Gift Card چیست؟

کارت هدیه نوعی از کارت پیش پرداخت است که به صورت پیش فرض مقداری شارژ در آن وجود دارد. صاحبان این نوع کارت می‌توانند در برخی از سایت‌ها مانند آمازون ، گوگل پلی و … خرید اینترنتی انجام دهند.

انواع گیفت کارت

اگر بخواهیم خیلی تخصصی به انواع کارت هدیه بپردازیم، باید بگوییم که گیفت کارت‌ها را می‌توان در دو دسته حلقه باز و حلقه بسته قرار داد. هر گیفت کارتی به صورت پیش فرض دارای یک مقدار حداقل و حداکثر است. به طور معمول این مقدار حداقل و حداکثر به ترتیب 10 دلار و 500 دلار است. به عنوان مثال در رابطه با کارت هدیه آمازون ، این مقادیر به ترتیب 1 دلار الی 999 دلار است.

معمولاً از Gift Card حلقه بسته یا Closed loop cards برای هدیه دادن استفاده می‌شود. چرا که صاحب کارت تنها قادر به خرید از برخی از وب‌سایت‌ها خواهد بود. به همین دلیل هم است که بسیاری از وب‌سایت‌ها هنگام ثبت نام کاربران در سایتشان این کارت هدیه به کاربرانشان می‌دهند.

خرید گیفت کارت ارزان

نوع دیگری از کارت هدیه، Gift Card حلقه باز یا Open Loop Gift Cards است که معمولاً محدودیت‌های Gift Card حلقه بسته را ندارد. از این نوع کارت می‌توان در وب‌سایت‌های مختلف معمولاً استفاده کرد چرا که از سیستم پردازش کارت‌هایی مانند امریکن اکسپرس ، ویزا کارت و مستر کارت استفاده می‌کنند.

 مهم‌ترین تفاوت کارت هدیه حلقه باز با حلقه بسته در این است که قابلیت شارژ مجدد را دارند. معمولاً برای فعال سازی این نوع کارت‌ها معمولاً به حداقل 5 دلار شارژ نیاز است.

مهم‌ترین نکاتی که در مورد انواع گیفت کارت باید بدانید

  • یکی از ویژگی‌های محبوب انواع گیفت کارت، عدم نیاز به پرداخت کارمزد هنگام خرید اینترنتی است. این نکته برای افرادی که نیاز مبرمی به خرید اینترنتی دارند، حائز اهمیت است.
  • یکی از تفاوت‌های اساسی که بین برخی از انواع گیفت کارت با سایر کارت‌های اعتباری وجود دارد، عدم قابلیت شارژ مجدد در گیفت کارت‌هاست. به عنوان مثال زمانی که کارت هدیه آمازون از نوع حلقه بسته خریداری می‌کنید، قادر به شارژ مجدد آن نیستید.
  • از طرف دیگر برخی از این گیفت کارت‌ها، مدت زمان محدودی برای استفاده دارند. یعنی معمولاً اعتبارشان 1 ساله است. بنابراین به خاطر داشته باشید که شارژ موجود در کارت، بعد از به پایان رسیدن اعتبار زمانی کارت دیگر قابل استفاده نخواهد بود.
  • معمولاً روش رسمی برای فروش این کارت‌ها وجود ندارد. اما در صورتی که شما می‌خواهید گیفت کارتتان را به غیر واگذار کنید، می‌توانید این کار را از طریق خدمات ارزی فناوران امید انجام دهید. شما می‌توانید با استفاده از چت آنلاین و شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید گیفت کارت ارزان

خرید گیفت کارت

همراهان عزیز، شما برای خرید انواع گیفت کارت و یا کارت هدیه می‌توانید سفارشتان را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایید.

خرید گیفت کارت

پرطرفدارترین گیفت کارت‌هایی که در حال حاضر به فروش می‌رسند عبارت‌اند از :

  • گیفت کارت گوگل
  • گیفت کارت گوگل پلی
  • گیفت کارت مایکروسافت
  • گیفت کارت آیتونز
  • استیم
  • Xbox Live
  • PlayStaition
  • Spotify

در صورتی که در رابطه با ثبت سفارش خرید گیفت کارت سؤالی دارید، از طریق چت آنلاین با ما در میان بگذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا