خرید گیفت کارت امازون 1399

اشتراک گذاری پست

خرید گیفت کارت امازون در ایران با دشواری امکان پذیر است. این سایت یکی از معروف‌ترین و معتبر‌ترین فروشگاه های اینترنتی است. خرید از این سایت در سراسر جهان با استفاده از کارت های اعتباری خارجی مثل ویزا کارت، مستر کارت و یا گیفت کارت امازون امکان پذیر است. برای خرید از سایت امازون و سایت های مشابه می توانید از خدمات امید احمدیانی بهره ببرید. خرید مستقیم از سایت امازون از جمله خدماتی است که امید احمدیانی ارائه می کند.

خرید گیفت کارت امازون

با خرید گیفت کارت امازون 50 دلاری و وارد کردن کد 19GIFTCARD، امازون به شما 15 دلار اعتبار رایگان می‌دهد. اگر علاقه مند به خرید از این سایت هستید، می توانید از این پیشنهاد ویژه ی آمازون استفاده کنید و 15 دلار اعتبار رایگان بگیرید. با خرید گیفت کارت امازون می توانید از تمامی محصولات سایت خرید کنید. لازم به ذکر است برای دریافت این 15 دلار رایگان، لازم است حداقل کارت 50 دلاری تهیه کنید.

خرید گیفت کارت امازون

این پیشنهاد فقط برای افرادی است که برای اولین بار از این سایت کارت تهیه می کنند. اگر کارت های فیزیکی سایت را گرفته اید، نیز می توانید با شارژ کارت 50 دلاری، 15 دلار رایگان را دریافت کنید. اما افرادی که قبلاً از این سایت کارت گرفته باشند، از این پیشنهاد محروم خواهند بود.

ویژگی های گیفت کارت امازون:

  • این کارت ها تاریخ انقضا ندارند.
  • کارت ها انواع و امتیازهای مختلفی دارند که کاربران می توانند از بین آنها انتخاب کنند.
  • این کارت ها برای خرید محصولات مختلف، در سایت امازون و برخی سایت های دیگر قابل استفاده هستند.
  • قابل دریافت در لحظه هستند. همچنین می توانید زمان بندی کنید که این کارت ها را تا حداکثر یک سال بعد دریافت نمایید.
  • گیفت کارت ها قابل بازگشت نیستند. به این معنا که نمیتوانید این کارت ها را نقد نمایید. یا موجودی آن ها را به کردیت کارت یا دبیت کارت منتقل کنید.
  • سایت هایی که پذیرنده‌ی این کارت ها باشند، هنگام خرید گیفت کارت در بخش  Terms and Conditions نام برده می شوند.

مطالب مرتبط:

چرا سایت ها گیفت کارت رایگان می دهند؟

یکی از دلایلی که سایت ها به مشتریان خود گیفت کارت‌های رایگان می دهند، افزایش فروش است. با این کارت ها مشتریان به سایت ها برمی گردند تا حداکثر استفاده را از موجودی کارت ببرند. معمولاً گیفت کارت های هر سایت فقط در همان سایت و یا تعدادی سایت مرتبط قابل استفاده هستند. همین قضیه باعث می شود مشتری برای خرج کردن موجودی آن از همان سایت استفاده کند. این وضعیت باعث افزایش فروش سایت و علاوه برآن آشنایی بیشتر مشتری با خدمات و محصولات آن می شود. به همین دلیل یکی دیگر از دلایل ارائه این کارت ها افزایش آگاهی مردم با برندهاست.

همچنین این کارت ها در مشتریان وفاداری ایجاد می کند. چون باعث می شوند که مشتری دلیلی برای بازگشت و خرید از آنها داشته باشد. برخی سایت ها برای رسیدن به حداکثر وفاداری در مشتریان شرایطی وضع می کنند. مثلاً مشتری برای دریافت اعتبار رایگان، باید به حد مشخصی از خرید روی سایت برسد.

گیفت کارت

راه های خرید از امازون:

دیگر راه هایی که می توانید از این سایت خرید کنید با استفاده از کارت های اعتباری مثل ویزا کارت و مستر کارت است. برای خرید کارت اعتباری و یا شارژ ویزا کارت و شارژ مستر کارت خود می توانید از خدمات امید احمدیانی بهره ببرید. برای این کار لازم است به حساب کاربری خود رفته و یا حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

کارت اعتباری خارجی

کاربرانی که زیاد از وب سایت آمازون خرید می کنند با خرید گیفت کارت امازون این فرایند را برای خود راحت تر می کنند. سایت های دیگری نیز هستند که با فروش گیفت کارت کاربران را باز به سایت خود برمیگردانند. آیا تجربه خرید از آمازون دارید؟ تجربیات و دیدگاه های خود را با ما به اشتراک گذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا