خرید گیفت کارت اوریجین (Origin) 1399

اگر اهل بازی کردن هستید، بدون شک با نرم افزار Origin  از کمپانی EA و کلیه بازی های موجود در آن آشنایی دارید! اما آیا می دانید که چگونه می توانید این بازی ها را دانلود کرده و از آنها استفاده نمایید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا روش شارژ EA Wallet با خرید گیفت کارت اوریجین به شما عزیزان آموزش دهیم.

معرفی نرم افزار Origin

همان طور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، Origin یکی از محصولات کمپانی EA که در حال حاضر از آن برای دسترسی به انواع بازی های آنلاین، مجازی و … استفاده می شود. این نرم افزار فعالیت خود را از سال 2011 تنها با ارائه بازی های EA آغاز کرد اما اکنون به عنوان یکی از بهترین مراجع بازی از برندهای دیگر نیز شناخته می شود.

ویژگی های نرم افزار Origin

  • خرید انواع بازی
  • انجام بازی آنلاین
  • امکان اشتراک از انجام بازی با دیگران
  • امکان چت با سایر کسانی که در حال بازی کردن هستند

خرید گیفت کارت اوریجین (Origin)

از بازی های اوریجین در چه پلتفرم هایی می توان استفاده کرد؟

خوشبختانه بازی هایی که در این ابزار قرار داده می شوند تقریبا قابل استفاده برای طیف وسیعی از سیستم عامل ها هستند. شما می توانید از این بازی ها در پلتفرم های ویندوز، مک، iOS ، اندروید و فیسبوک استفاده کنید.

آموزش خرید از اوریجین

در صورتی که شما در این سایت عضو باشید و حق عضویتتان را پرداخت کرده باشید می توانید با مراجعه به بخش Vault از بازی های رایگان استفاده کنید. اما اگر قصد شما استفاده از یکی از بازی های غیر رایگان است، پس باید هزینه استفاده از آن را پرداخت نمایید. یکی از روش های خرید بازی از این نرم افزار، استفاده از گیفت کارت های انحصاری این شرکت است. شما می توانید با خرید گیفت کارت اوریجین با مقادیر شارژ متنوع، کیف پول EA را شارژ کرده و سپس بازی مورد نظرتان را خریداری نمایید. برای استفاده از گیفت کارت اوریجین باید وارد حساب کاربریتان شده و گزینه EA Account and Billing را انتخاب نمایید. در صفحه بعد روش پرداخت را انتخاب کرده و کد گیفت کارت را وارد نمایید.

خرید گیفت کارت اوریجین (Origin)

آیا امکان استفاده از کارت هدیه استیم برای خرید از اوریجین وجود دارد؟

استیم نیز مانند اوریجین یکی از برنامه های مدیریت بازی است. جالب است بدانید که برخی از بازی ها در هر دوی این پلتفرم ها مشترک هستند. بنابراین شما می توانید با خرید کارت هدیه استیم برخی از بازی های موجود در Origin را نیز خریداری نمایید!

اما برخی از افراد به دلیل مزایای بیشتری که اوریجین نسبت به استیم دارد، ترجیح می دهند از این سیستم برای خرید بازی استفاده کنند. چرا که:

  • در اوریجین بر خلاف استیم امکان تغییر نام کاربری، ایمیل و رمز عبور وجود دارد.
  • در Origin تمام بازی ها گارانتی شده اند. پس اگر با هر یک از آنها مشکل داشتید می توانید طی یک مدت زمان خاص آن را به شرکت بازگردانید.
  • از Origin می توانید با استفاده از سایر شبکه های پرداخت آنلاین مانند ویزا کارت یا مستر کارت نیز استفاده کنید.

مزایای خرید گیفت کارت اوریجین چیست؟

یکی از مهمترین مزایای خرید این گیفت کارت این است که شما می توانید با داشتن آن، 1 هفته زودتر از زمان عرضه بازی، آن را دانلود کرده و بازی نمایید. که البته بعد از انتشار رسمی بازی هیچ یک از داده های شما از بین نرفته و تنها به نسخه اصلی انتقال داده می شوند. علاوه بر این در صورتی که با استفاده از این کارتها از فروشگاه Origin خرید کنید، می توانید از تخفیف های ویژه که حداقل 10 درصد هستند استفاده کنید.

همراهان گرامی، در صورتی که قصد خرید گیفت کارت اوریجین را دارید می توانید از طریق شماره 03132112 و یا چت آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا