خرید VPN ایران | خرید فیلتر شکن با IP ایران

وی پی ان ایران

اشتراک گذاری پست

vpn ایران
vpn ایران

خرید VPN ایران مختص کاربران عزیزی هست که در خارج از کشور هستند و قصد انجام فعالیت هایی را دارند که نیاز به خرید فیلتر شکن با IP ایران دارند که در این مقاله در مورد وی پی ان ایران به صورت کامل صحبت خواهیم کرد .همانطور که میدانید بسیاری از سایت های داخل  ایران بنابر سیاست های داخلی سازمان بر روی آی پی های خارجی مسدود شده اند و این امر مشکلاتی را برای مسافران, تاجران و دانشجویان خارج از کشور بوجود می آورد. ایران آی پی یک سرویس امن و بسیار ساده  است برای اینکه هموطنان خارج از کشور بتوانند برای انجام کارهای خود مانند ثبت نام در دانشگاه ها یا امور بانکی, آی پی خود را به آی پی ایران تغییر داده و بدون دغدغه به انجام امور شخصی و کاری خود بپردازند برای خرید به لینک زیر مراجعه کنید: https://hub.fanavaraneomid.co

مخاطب VPN با آی پی ایران چند قشر می توانند باشند :
  • کسانی که در خارج از کشور هستند و برای دسترسی به حساب های بانکی ( مثل بانک ملت ، دادگستری و قوی قضایه ، سایت دانشگاهی و برنامه شاد و … ) نیاز به داشتن VPN IRAN دارند .
  • کسانی که در خارج از کشور هستند و برای باز کردن یک سری سایت هاب خاص و یا اپلیکیشن ها ( مثل سیب اپ و … ) نیاز به خرید VPN ایران دارند .
  • کسانی که در کشور ایران هستند و برای کاهش پینگ و یا تغییر آی پی مودم و ISP خود نیاز به خرید فیلتر شکن با آی پی ایران دارند .

خرید فیلتر شکن با آی پی ایران

نکته مهمی که وجود دارد این می باشد که با خرید VPN ایران شما نمی تونید از فیلترینگ عبور کنید !

واضح تر اینکه شما وقتی فیلتر شکن با آی پی ایران تهیه می کنید یعنی شما یک IP ثابت از کشور ایران دارید !

چه در ایران باشید و چه در هرجای دنیا شما با خرید VPN ایران مثل یک شهروند ایرانی می مانید با یک آی پی ثابت .

پس بدون شک وقتی یک شهروند ایرانی شوید با کانکت کردن وی پی ان ایران نمی تونید مثلا به تلگرام دسترسی داشته باشید چون فیلتر هست !

اما همانطور که اول تاکید شد این سرویس مختص کاربرانی هست بیشتر که در خارج از کشور هستند و برای دسترسی به یک سری سایت ها که آی پی خارج را بسته اند نیاز به داشتن VPN IRAN دارند .

دقیقا همین مورد هم برای یک سری اپ ها هم هست !

یک سری اپلیکشن های پرکاربرد هستند که IP خارج را بسته اند به این شکل هیچ کس از هیچ کشور دیگری نمی تواند وارد آن APP شود .

اما شما با خرید وی پی ان ایران از https://hub.fanavaraneomid.co می توانید به عنوان یک شهروند ایران به راحتی از این خدمات استفاده کنید .

خرید VPN ایران | خرید فیلتر شکن با IP ایران
خرید VPN ایران | خرید فیلتر شکن با IP ایران

IP یا آی پی چیست؟

آی پی یا IP  مخفف Internet Protocol می باشد. برای هر دستگاهی که به اینترنت متصل می‌شود یک آی پی در نظر گرفته شده است که با آن قابل ردیابی است و جای گذاری می‌کند. به زبان ساده تر بگوییم، آی پی مانند یک شناسنامه و به عنوان یک آدرس و شناسه است که شما به وسیله آن در دنیای مجازی شناخته می‌شوید. این آدرس ها بیانگر دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید و لوکیشن و محل استفاده شماست. پس اتصال شما با اینترنت های مختلف در مکان های مختلف آی‌پی ها و شناسه های مختلفی دارد. حال این مطلب چه ارتباطی با خریدی وی پی ان آی پی اختصاصی دارد و چگونه به ما در رفع فیلترها و محدودیت ها کمک می‌کند؟

در واقع چیزی که محدود و فیلتر می‌شود آی پی ها هستند. فرض کنید به دستگاه های مخابراتی اعلام می‌کنند، تماس سیمکارت هایی را که پیش شماره 0912 دارند را محدود و قطع کند. در فیلترینگ آی پی استفاده کنندگان از اینترنت ایرانی محدود می‌شود و شما زمانی که با شناسه ایران وارد سایت و نرم افزار مورد نظر بشوید با مشکل فیلترینگ مواجه خواهید شد. حال که مشکل فهمیده شد راه حل آن هم پیدا شده است. برای اینکه بتوانیم از این مانع عبور کنیم باید صورت مسئله را پاک کنیم، یعنی آی پی خود را تغییر بدهیم. با خرید vpn با ip ثابت، یا استفاده از وی پی ان ها و فیلترشکن های مختلف، آی پی شما تغییر پیدا می‌کند.

پس از خرید آی پی ثابت یا نصب فیلترشکن، اتصال شما به یک سرور دیگر وصل خواهد شد و آن رایانه و سیستم شما را به آی کشور مورد نظر که دارای محدودیت نیست وصل می‌کند. به عنوان مثال اگر از فیلترشکن با سرور آلمان استفاده کنید، پس از اتصال اینترنت شما را به عنوان یک کاربر آلمانی شناسایی خواهد کرد و به راحتی می‌توانید وارد سایت یا نرم افزار مورد نظر شوید و لذت استفاده از اینترنت آزاد را تجربه کنید.

VPN با آی پی ایران برای ورود به بانک

یکی از پرکاربردترین ویژگی های فیلتر شکن ایران این می باشد که شما می توانید از هر کشوری از خدمات اینترنت بانک و موبایل بانک و … استفاده کنید .

اما شاید براتون سوال پیش بیاد که آیا مثلا کشور کانادا بانک ملت و … را فیلتر کرده است که یک شهروند کانادایی نمی تونه وارد این سایت ها شود؟!

پاسخ خیر است !

اگر بخوام براتون واضح تر توضیح بدم این میشه که …

الان شما بخواین برای تبلیغات در گوگل وارد سایت گوگل ادوردز بشید آیا فیلتر هست ؟

خیر اما نمی تونید از آن هم استفاده کنید ! چون خود کشور گوگل آی پی ایران را مسدود کرده است .

حالا اینکه چرا و …

دقیقا به همان دلیل که بانک ملت آی پی خارج از ایران را مسدود کرده است !

یکی از مهمترین این دلایل که سایت های مختلف آی پی های مختلف را مسدود می کنند این می باشد که از هک و حملات بروت فورس جلوگیری کنند .

نتیچه گیری مقاله خرید VPN ایران

وی پی ان ایران بیشتر برای کاربران خارچ از کشور کارایی دارد به جهت ارتباط راحت و امن به سایت های بانکی و حساب های ارزی و یک سری سایت ها و اپلیکیشن ها .

سایت fanavaraneomid.co وی پی ان به عنوان اولین و تنها سایت ارائه کننده فیلتر شکن در ایران و منطقه این نوع از فیلتر شکن با IP ایران را بر بستر کلود وی پی ان پیاده سازی و در نهایت رونمایی کرده است .

شما می توانید به صورت آنلاین از سایت https://hub.fanavaraneomid.co هر کدام از پکیج های دلخواه وی پی ان ایران را تهیه بفرماید .

روش های مشاوره و تماس با فناوران امید:
واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+
تلگرام پشتیبانی و فروش: fanavaraneomid_support@
تماس جهت مشاوره رایگان:
تماس: 02128421193
واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Waleed Avazeh
Waleed Avazeh
3 سال قبل

سلام وقت بخیر… امیدوارم سرویستون همیشه همینجور عالی و پرسرعت باشه… دست مریزاد … کمتر شرکتی دیدم سرویسشون اینقدر با کیفیت باشه…با این اوضاع خیالتون راحت مشتری دایمی شما میشم و به همه دوستان معرفی تان میکنم

امید احمدیانی
مدیر
3 سال قبل
پاسخ به  Waleed Avazeh

با سلام و تقدیم احترام
از کامنت شما سپاسگذاریم، کامنت شما باعث دلگرمی ما خواهد شد و تمام سعی خود را خواهیم کرد که کیفیت سرویس های خود را در حد بالا نگه داریم.
چنانچه سوال، انتقال یا پیشنهادی داشتید حتما با ما درمیان بگذارید.
با سپاس و تقدیم احترام

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا