خطرات کار با پی پال در ایران

اشتراک گذاری پست

تحریم هایی که علیه کشور ایران وجود دارد، در صنایع مختلف تاثیرات منفی و البته مخربی داشته است. پی پال یکی از کمپانی هایی فعال در حوزه خدمات ارزی است که بر اساس همین تحریم های موجود، دسترسی کاربرانی که در ایران زندگی می کنند را به خدمات مالی و ارزی اش را محدود کرده است! بنابراین استفاده از پی پال در ایران ممکن نیست مگر آنکه از روش های دور زدن تحریم جهت افتتاح حساب پی پل و وریفای کردن آن استفاده شود. با این وجود، هنوز هم کار با پی پل در ایران خطرات خاص خودش را دارد! در این مقاله همراه ما باشید تا با خطرات کار با پی پال در ایران و نحوه رفع مشکلات احتمالی آشنا شوید.

خطرات کار با پی پال در ایران

به طور کلی پی پل یک از حساس ترین کمپانی های فعال در حوزه خدمات ارزی است. چرا که به دلیل امنیت بالایی که در اختیار کاربران قرار می دهد، برای تایید و انجام تمامی تراکنش های مالی حساسیت زیادی به خرج می دهد. به همین دلیل برخی از مشکلات استفاده از پی پال تنها مربوط به کشور ایران نبوده و در تمامی کشورها باید مراقبشان بود تا رخ ندهند!

ورود با آی پی ایران به حساب پی پل

اولین مشکل رایجی که هنگام کار با پی پال در ایران بسیاری از کاربران با آن مواجه می شوند، این است که با آدرس آی پی ایران وارد حساب کاربریشان می شوند. به محض این که این کمپانی متوجه آی پی ایران شود، حساب را بسته و به احتمال زیاد لیمیت می کند! این لیمیت شدن در بسیاری از موارد برای افراد گران تمام می شود چرا که دسترسی فرد به کل موجودی حسابش محدود شده و احتمالا دیگر قادر به استفاده از آن نباشد! بنابراین از فیلترشکن هایی باید برای ورود به حسابتان استفاده کنید که به اندازه کافی ایمن باشند تا در زمان اتصال شما به حسابتان دچار قطعی وصلی نشوند.

بیشتر بخوانید: فعال سازی تایید دو مرحله ای پی پال (2FA)

تغییر مداوم آی پی

با توجه به اینکه کاربرانی که در ایران زندگی می کنند باید از فیلترشکن جهت تغییر آی پی آدرس استفاده کنند، احتمال اینکه دچار این مشکل شوند، وجود دارد. پس زمانی که قصد ورود به حسابتان را دارید، حتما از یک کشور خاص با یک آی پی مشخص استفاده کنید. چرا که در غیر این صورت، PayPal متوجه تغییرات مداوم شما شده و باز هم حسابتان را مسدود می کند!

خطرات کار با پی پال در ایران

وارد کردن آدرس کشور ایران

یکی دیگر از مشکلاتی که مربوط به خطرات کار با پی پال در ایران است، وارد کردن آدرس کشور ایران هنگام خرید از سایت های خارجی و یا به طور کلی پرداخت ارزی در سایت های خارجی است. در صورتی که شما در بخش Shipping Address اسمی از ایران بیاورید، اکانت شما در کسری از ثانیه، لیمیت خواهد شد!

دریافت مبلغ از منابع نامعلوم

همان طور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، پی پل برای تایید و انجام تراکنش های مالی از پروتکل های امنیتی خاص و زیادی استفاده می کند، تا از انجام تراکنش های مشکوک مانند پولشویی جلوگیری کند. بنابراین در صورتی که منبع وجه انتقال داده شده به حساب شما مشخص نباشد، به احتمال زیاد تراکنش را انجام نداده و باز هم اکانت را در حال Limit قرار می دهد. در این شرایط معمولا وضعیت تراکنش درخواست داده شده از سوی این کمپانی در حالت Pending Verification و یا On Hold قرار داده می شود. فراموش نکنید که شما مسئول مبالغ دریافتی هستید، بنابراین در صورتی که ارز انتقال داده شده به حساب شما مشکل داشته باشد، عواقبش به عهده خودتان است!

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد ریفاند پی پال!

انجام تراکنش های مالی با مبالغ بالا

زمانی که انتقال ارز و با خرید با مبالغ بالا توسط حساب پی پل انجام می شود، دور از انتظار نیست که این سایت به نحوه فعالیت شما مشکوک شود. در این شرایط معمولا این کمپانی تراکنش شما را در حالت تعلیق نگه می دارد تا شما مدارک لازم را ارسال کرده و انجام تراکنش را تایید کنید.

بالا بودن تعداد تراکنش های انجام شده در یک روز

استفاده از پی پال در روزهای اولی که این حساب افتتاح شده است، به صورت مکرر با مبالغ مختلف یکی دیگر از اشتباهات رایجی است که بسیار از افراد مرتکب می شوند! بنابراین بهتر است تا حداقل 15 روز بعد از افتتاح حسابتان تنها تراکنش هایی با تعداد محدود با حداکثر مبلغ 200 دلار انجام دهید. تا این کمپانی را مشکوک به خود نسازید!

همراهان گرامی، در این مقاله ما سعی کردیم شما را متوجه خطرات کار با پی پال در ایران شده باشید. به خاطر داشته باشید که استفاده از پی پال در ایران چندان خطرناک نیست اگر به اندازه کافی دقت داشته باشید. اگر در این زمینه سوالی دارید، از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا