داستان غم انگیز مسدود سازی تبلیغات ارز های رمزپایه توسط گوگل و تاثیر آن بر روی قیمت – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

امروز بازار ارز های رمزپایه دچار دگرگونی شد و نتیجه ان این شد که قیمت بیت کوین (BTC) به زیر 8,000 و اتریوم (ETH) به زیر 600 دلار رسید. این کاهش قیمت به نظر مربوط به گوگل و تغییراتی که در سیاست های خدمات مالی خودش ایجاد کرده است، مرتبط می باشد و سیاست های جدید مبنی بر مسدود سازی تمامی تبلیغات مربوط به ارز های رمزپایه از 11 خرداد 1397 است.

از آن جایی که تا 4 ماه آینده خبری از مسدود سازی تبلیغات نخواهد بود، سخنگوی CNBC، جان فرات، دیروز تصویری را درباره یک تبلیغ ارائه شده توسط گوگل درباره ارز های رمزپایه را توییت کرد و درباره خبر مسدود سازی آن ها توضیحاتی داد.

ها ها ها @ این تبلیغی که گوگل درباره ارز رمزپایه در استوری CNBC نمایش می دهد قرار است توسط گوگل مسدود شود. pic.twitter.com/t70qaBqyMA

جان فرات (@jonfortt) 23 اسفند 1396

آخرین باری که قیمت بیت کوین زیر 8,000 دلار بود به یک ماه پیش (17 بهمن) بر می گردد که این اتفاق در جریان افت اصلی بازار به دلیل فروش بیت کوین توسط موکل صرافی Mt. Gox در حجم بالا اتفاق افتاد. بیت کوین در حال حاضر با قیمتی حدود 8,928 دلار و در حدود 8 درصد کمتر از قیمتی که طی 24 ساعت گذشته داشته است، مورد معامله قرار می گیرد.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

ران نئونر، میزبان نمایش، Crypto Trader برای CNBC آفریقا دیروز توییتی کرد و گفت که در شرظ بندی با مدیر عامل Civic و Vinny Lingham پس از افت قیمت بیت کوین به زیر 8,000 دلار باخته است.

من اشتباه خودم را پذیرفتم. @VinnyLingham فرد شماره یک بیت کوین است https://t.co/ft0kd3EjXm

ران نئونر (@cryptomanran) 23 اسفند 1397

اتریوم در حال حاضر با قیمتی حدود 619 دلار و با 9 درصد کاهش طی 24 ساعت گذشته مورد معامله قرار می گیرد. آخرین باری که اتریوم به زیر 600 دلار رسید به یک ماه پیش ( 17 بهمن) بر می گردد.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 2 تیر 97 بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، استلار، لایت کوین، کاردانو، آیوتا و ای او اس

میزان کل سهم بازار اتریوم در حال حاضر حدود 332 میلیارد دلار است که مشابه آخرین باری می باشد که به زیر 600 دلار سقوط کرد.

نمودار قیمت اتریوم
نمودار قیمت اتریوم

در بین ده سکه برتری که در وبسایت CoinMarketCap فهرست شده، آلت کوین کاردانو بیشتری کاهش را به خود دیده است و به میزان 15.5 درصد در طی 24 ساعت گذشته افت کرده و در حدود قیمت 0.18 دلار مورد معامله قرار گرفته است.

نمودار جهانی
نمودار جهانی

لایت کوین (LTC) با کمترین میزان افت در بین 10 مورد از بهترین آلت کوین ها و با 3 درصد افت در طی 24 ساعت اخیر با قیمتی در حدود 165 دلار مورد معامله قرار گرفته است.

در پاسخ به یک توییتی که از جان مکافی، مرد ارزهای رمزپایه، پرسیده شده بود که وضعیت بازار ارز های رمزپایه چه سرانجامی خواهد داشت، او گفت، در مورد سرمایه گذاری های کوتاه مدت خوشبینانه ترین حالت بازگشت به وضعیت قبل از این اتفاق است و اما امکان این که وضع بدتر شود، بیشتر است.

افت قیمت ارز های رمزپایه
افت قیمت ارز های رمزپایه

حتی با وجود شک و تردید هایی بن شدن تبلیغات ارز های رمزپایه توسط گوگل ایجاد کرده است، فضای ارز رمزپایه از دیروز خبر های خوبی به خود دیده است.

برنامه ارسال پول موبایلی Square Cash قابلیت خرید و فروش بیت کوین را برای کاربران ایالت Wyoming آمریکا اضافه کرد که پیش از این ها به دلیل قوانین سختگیرانه ای که برای آن در نظر گرفته شده بود امکان سرویس دهی نبود. برنامه Cash App هم در حال طی مراحلی است تا بتواند مجوز اضافه کردن قابلیت های بیت کوین را از مقامات مربوط نیویورک بگیرد تا بتواند به کاربران این ایالت هم سرویس دهد.

همچنین بخوانید |  دش (Dash) چیست و چگونه کار می کند؟

برنامه کاربردی فناوری پرداخت همتا به همتا Circle، نیز اعلام کرد که برنامه سرمایه گذاری ارز رمپزایه خودشان یعنی Circle Invest را در 46 ایالت عرضه کرده است. این کمپانی همچنین اشاره کرد که به دنبال مجوز لازم برای ارائه برنامه کاربردی به اهالی نیویورک است.

در جلسات مربوط به ارز های رمزپایه که دیروز در واشینگتون دی سی برگذار شد، مدیر اجرایی و ریسک Coinbase توانست این این موضوع را برساند که قانون گذاری های فعلی آمریکا برای نوآوری های مربوط به فناوری آسیب رسان است.

 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا