دانلود از شاتر استوک در ایران 1399

اشتراک گذاری پست

سایت شاتر استوک، از معتبر ترین و پرطرفدارترین سایت های دانلود عکس، لوگو، آیکون، قالب و انواع دیگر از محتواهای تصویری است که به صورت حرفه ای تهیه و تدوین شده باشند. محصولات این سایت توسط طراحان و عکاسان حرفه ای در سراسر دنیا تولید میشوند، و کاربرانی که علاقه مند به استفاده از آنها هستند، باید این محتوا را خریداری نمایند.

از آنجایی که اغلب اوقات خرید از سایت های خارجی با ریال ایران امکان پذیر نبوده و امکان تبدیل ریال به دلار به دلیل تحریم های بانک های ایران، نیز به سادگی امکان پذیر نیست، بیشتر کاربران ایرانی برای دانلود از شاتر استوک با مشکل مواجه هستند. درواقع بسیاری از طراحان ایرانی قید دانلود از شاتر استوک را میزنند.

دانلود از شاتر استوک:

دانلود عکس از شاتراستوک به صورت مستقیم ممکن است سخت به نظر رسد، اما کاربران ایرانی میتواننند به سادگی از سایت Axha.com عکس های مورد نیاز خود را از روی شاتراستوک دانلود نمایند. در واقع Axha که یکی از شرکت های زیر مجموعه امید احمدیانی است، رابطی بین کاربران ایرانی و شاتراستوک شده و امکان خرید و دسترسی به محتوای این سایت را فراهم نموده است.

دانلود از سایت Axha:

برای استفاده از خدمات سایت Axha لازم است در این سایت حساب کاربری ایجاد کرده و بعد از آن محتوای مورد نظر خود را با کیفیت موجود در سایت شاتر استوک دانلود می نمایید. توجه نمایید که شما برای دانلود از Axha ملزم به پرداخت هزینه با دلار نخواهید بود و عکس ها و محتواهای دیگر را با قیمت خیلی مقرون به صرفه تر دانلود میکنید.

مزیت دیگری که Axha در اختیار کاربران خود می گذارد، آرشیو کامل عکس های شاتراستوک است. این آرشیو شامل عکس ها، وکتورها, تصویرسازی ها, موکاپ, پترن ها و سایر موارد می باشد.

اما محتوای این سایت تنها محدود به سایت شاتر استوک نمیباشد. بلکه Axha موارد دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. که از این موارد می توان به ویدئو استوک ها, تمپلیت ها و حتی افکت صدا ها, فونت, قالب های وب و cms و wordpress  و … اشاره کرد.

خرید عکس از شاتر استوک

پشتیبانی

کاربرانی که می خواهند عکس ها یا فرمت های دیگری از محتوای شاتر استوک (یا حتی برخی سایت های دیگر) دانلود کنند که در آرشیو Axha موجود نمیباشد، میتوانند در حساب کاربری خود درخواست ثبت کرده و پشتیبانی سایت لینک دانلود عکس را در اختیار آنان قرار دهد.

پشتیبانی سایت Axha از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد پاسخگوی کاربران هستند.

در صورتی که علاقه مند به آشنایی بیشتر با این وبسایت و خدمات آن داشته و یا سوالی در این رابطه دارید میتوانید از این لینک وارد سایت عکس ها شوید.

 

مطالب مرتبط:

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا